Esta es una vacante externa, deberás completar el proceso en el sitio de la empresa.
Descripción
About Four Seasons:
Four Seasons is powered by our people. We are a collective of individuals who crave to become better, to push ourselves to new heights and to treat each other as we wish to be treated in return. Our team members around the world create amazing experiences for our guests, residents, and partners through a commitment to luxury with genuine heart. We know that the best way to enable our people to deliver these exceptional guest experiences is through a world-class employee experience and company culture.
At Four Seasons, we believe in recognizing a familiar face, welcoming a new one and treating everyone we meet the way we would want to be treated ourselves. Whether you work with us, stay with us, live with us or discover with us, we believe our purpose is to create impressions that will stay with you for a lifetime. It comes from our belief that life is richer when we truly connect to the people and the world around us.
About the location:
An urban oasis in the heart of the city. Set around a verdant inner courtyard, our hacienda-style Hotel puts the hectic urban hustle of Mexico's vibrant capital city seemingly on pause, but only for as long as you'd like. Step outside our doors, and you'll find yourself on the grand boulevard of Paseo de la Reforma, just a short stroll away from Bosque de Chapultepec and the trendy neighbourhoods of Condesa and Polanco. Want to know what makes Mexico City tick? Join us at Fifty Mils, one of the 50 Best Bars of the world, and taste the cocktails that are captivating Mexico City.
Responsabilidades:?
Entregar los pedidos de comida al huésped en la habitación, incluyendo cualquier necesidad o petición especial, comprobar los pedidos de cocina completados con el encargado de pedidos o el pedido original del huésped; transportar los artículos a la habitación del huésped de manera oportuna para garantizar la calidad adecuada de los alimentos.
Saludar a los huéspedes, describir los artículos seleccionados al huésped utilizando descripciones interesantes y vívidas del origen, sabor y métodos de preparación de cada artículo; comunicar las opciones para la retirada de bandejas y vajilla; responder a la solicitud de retirada de bandejas de acuerdo con las normas de tiempo establecidas.
Desmontar, limpiar y montar mesas de servicio de habitaciones, montajes de condimentos, cubertería, vajilla y estaciones laterales de servicio de habitaciones.
Anticiparse a las necesidades de los huéspedes, comprobar su satisfacción y ofrecer sugerencias, y responder de forma urgente y adecuada a las preocupaciones y peticiones de los huéspedes.
Trabajar en armonía y profesionalmente con sus compañeros y supervisores.
Educación??
Preparatoria terminada o experiencia equivalente?
Experiencia:??
De uno (1) a tres (3) años de experiencia desempeñando el puesto?
Uno (1) a tres (3) años de experiencia en un ambiente de hotelería de lujo (No es requisito obligatorio, pero se considera un plus)?