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Bolsa de trabajo soporte segundo nivel Presencial - OCC

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Delivery Analyst - Field Tech

Sueldo no mostrado por la empresa

NTT DATA strives to hire exceptional, innovative and passionate individuals who want to grow with us. If you want to be part of an inclusive, adaptable, and forward-thinking organization, apply now. ...

  • Prestaciones superiores a las de la ley
  • Fondo de ahorro
  • Vales de despensa
NTT DATA SERVICES MEXI...
Santa Fe, Álvaro Obregón, CDMX
Bolsa de trabajo NTT DATA SERVICES MEXICO OPERATIONS S DE RL DE CV

Atencion y soporte LUNES A VIERNES

Sueldo no mostrado por la empresa

LUNES A VIERNES FUNCIÓN: Atención a clientes y soporte técnico de celulares,s martwatches, wireless airbuds y speakers. HORARIO: 6:00 a.m. - 6:00 p.m. Lunes a Viernes / Descanso Sábado y Domi ...

Teleperformance
Iztapalapa, CDMX

Atención a cliente y soporte tecnico / descaso fin de semana

$8,364 Mensual

EJECUTIVO DE SOPORTE TECNICO LUNES A VIERNES FUNCIÓN : Atención a clientes y soporte técnico de celulares,s martwatches, wireless airbuds y speakers. HORARIO : . Lunes a Viernes / Descanso ...

Teleperformance
Iztapalapa, CDMX

Asesor de ATC y Soporte / Lunes a Viernes /

Sueldo no mostrado por la empresa

FUNCIÓN: Atención a clientes y soporte técnico de celulares,s martwatches, wireless airbuds y speakers. CAPACITACIÓN PAGADA: 7:00 a.m. - 2:30 p.m. Lunes a Viernes / 3 SEMANAS OFRECEMOS Sue ...

Teleperformance
Iztapalapa, CDMX

Analista de calidad

$10,000 Mensual

Empresa Mexicana de Grupo Salinas líder en el ramo de telecomunicaciones comprometida con la responsabilidad social y el desarrollo de carrera para su talento humano. Estamos buscando: ANALISTA ...

Grupo Salinas
Medellín de Bravo, Ver.

Customer Care Representative

Sueldo no mostrado por la empresa

Huawei TAC Queretaro is looking for a Customer Care Representative : BASIC REQUIREMENTS: •Fluent English is a must. •Intermediate level of Portuguese is optional. •Should be flexible to wo ...

Huawei Technologies En...
El Marqués, Qro.

Consigue un empleo

Al completar tu CV podrán verlo alrededor de 30 mil empresas.

create-account-srp

Auxiliar administrativo

$8,900 - $9,500 Mensual

Auxiliar Administrativo Descripción del Puesto: Buscamos una Auxiliar Administrativa proactiva, organizada y con habilidades de comunicación para brindar soporte a las operaciones administrat ...

Private Label Tehuacan...
Toluca, Edo. Méx.​

Analista de reportes y dashboards

$13,000 Mensual

Analista de reportes y dashboards Objetivo del puesto: Será responsable de organizar, analizar y presentar información clave para apoyar la operación y la toma de decisiones. Este rol es ideal ...

Indra
Polanco I Sección, Miguel Hidalgo, CDMX

Almacenista

$9,000 - $12,000 Mensual

Acerca de la empresa: Grupo Interclan - Clanware es una empresa mexicana especializada en soluciones de conectividad, cableado estructurado, redes, telecomunicaciones y seguridad electrónica. Brinda ...

Clanware
Jardín Español, Monterrey, N.L.

Soporte técnico

$8,400 - $9,000 Mensual

Técnico en Soporte a Cómputo e Impresión Zona: SAT San Pedro Garza García, N.L. Empresa reconocida en el área de Tecnologías de la Información, comprometida con la calidad y excelencia en el serv ...

  • Prestaciones de ley
Acerta Computación Apl...
San Pedro Garza García, N.L.

Bilingual Customer Service Representative – Spanish-Englis

$14,000 - $17,000 Mensual

Be the spark that brightens days and ignite your career with TTEC’s award-winning employment experience - TTEC is a certified Great Place to Work™ certified! As a Bilingual Customer Service Rep ...

TTEC
CDMX
Bolsa de trabajo TTEC

Bilingual Customer Service Representative – Spanish-English

$20,800 - $25,800 Mensual

Be the spark that brightens days and ignite your career with TTEC's award-winning employment experience - TTEC is a certified Great Place to Work™ certified! As a Bilingual Customer Service Represe ...

  • Prestaciones de ley
  • Capacitación pagada
  • Plan de carrera y crecimiento
TTEC
CDMX
Bolsa de trabajo TTEC

Analista de Mesa de Ayuda Trilingüe (ing/esp/pt) Turno matutino

$19,000 - $22,000 Mensual

JOIN COMPUTACENTER MEXICO At Computacenter Mexico, we're global leaders in technology services and solutions. We partner with some of the world's biggest companies, delivering top-tier IT support an ...

COMPUTACENTER MEXICO S...
CDMX

Agente bilingüe 18,000 y Bonos

$18,000 - $20,000 Mensual

*Linea de Verizon Wireless de Voice $18,000+ BONOS* Empresa Tech Mahindra líder en telecomunicaciones busca tu talento como Agente Bilingüe en el ramo de las Telecomunicaciones. ( Línea de negocios ...

  • Prestaciones superiores a las de la ley
  • Atractivo esquema de bonos
  • Seguro de vida
Tech Mahindra
CDMX
Bolsa de trabajo Tech Mahindra

Agente bilingüe 18,000 y Bonos

$18,000 - $20,000 Mensual

*Linea de Verizon Wireless de Voice $18,000+ BONOS* Empresa Tech Mahindra líder en telecomunicaciones busca tu talento como Agente Bilingüe en el ramo de las Telecomunicaciones. ( Línea de negocios ...

  • Prestaciones superiores a las de la ley
  • Atractivo esquema de bonos
  • Seguro de vida
Tech Mahindra
Atizapán de Zaragoza, Edo. Méx.​
Bolsa de trabajo Tech Mahindra

Part-Time Data Entry – Back Office

$9,000 Mensual

Job Opportunity: Part-Time Data Entry – Back Office We are currently seeking a detail-oriented and reliable individual to join our team in a part-time Data Entry position within our Back Office de ...

  • Plan de carrera y crecimiento
  • Capacitación pagada
  • Prestaciones de ley
SMART PRO CONNECT OUTS...
CDMX
Bolsa de trabajo SMART PRO CONNECT OUTSOURSING S DE RL DE CV

Ejecutivo de Soporte en Atención al Cliente (rol de turnos)

$10,000 - $13,000 Mensual

EMPRESA LIDER EN SU RAMO DE TI, SOLICITA: EJECUTIVO DE SOPORTE EN ATENCION AL CLIENTE (ROL DE TURNOS) ***IMPORTANTE: Experiencia en atención al cliente, en financieras, bancos, o a fin *** ...

  • Prestaciones superiores a las de la ley
  • Seguro de vida
Empresa confidencial
Cuauhtémoc, CDMX

Soporte técnico

$8,400 - $9,000 Mensual

Técnico en Soporte a Cómputo e Impresión Zona: SAT Zacatecas Empresa reconocida en el área de Tecnologías de la Información, comprometida con la calidad y excelencia en el servicio se encuentra e ...

  • Prestaciones de ley
Acerta Computación Apl...
Zacatecas, Zac.

Atecion a clientes

$12,000 - $14,000 Mensual

· Implementar y dar seguimiento a las estrategias del área comercial (ejemplo: Impulso +15% e Impulsa BIBO, etc.). · Reactivar clientes inactivos o con baja frecuencia de compra. · ...

UNIFORMES BIBO
Guadalajara, Jal.
Bolsa de trabajo UNIFORMES BIBO

Ejecutivo atención a clientes bilingüe

$15,000 Mensual

¿Eres un profesional apasionado por la tecnología y la atención al cliente? ¡Esta es tu oportunidad para brillar en un entorno dinámico y desafiante con Kinvori! Ofrecemos: Sueldo Base: $15 ...

  • Prestaciones de ley
  • Seguro de vida
  • Plan de carrera y crecimiento
KINVORI
Miguel Hidalgo, CDMX
Bolsa de trabajo KINVORI
  • 1
  • ...
  • 5

Hace 1 día

Delivery Analyst - Field Tech

Si el reclutador te contacta podrás conocer el sueldo

NTT DATA SERVICES MEXICO OPERATIONS S DE RL DE CV en
Company logo

Sobre el empleo

Categoría: Tecnologías de la Información - Sistemas
Subcategoría: Soporte técnico
Educación mínima requerida: Bachillerato

Detalles

Contratación:

Permanente

Horario:

Tiempo completo

Espacio de trabajo:

Presencial

Beneficios

  • Prestaciones superiores a las de la ley
  • Fondo de ahorro
  • Vales de despensa

Descripción

NTT DATA strives to hire exceptional, innovative and passionate individuals who want to grow with us. If you want to be part of an inclusive, adaptable, and forward-thinking organization, apply now.

We are currently seeking a Delivery Analyst - FieldTech to join our team in CDMX, Ciudad de México (MX-CMX), Mexico (MX).

Responsibilities:


  • Provide 1st and 2nd level help desk support, customer service and assistance to the Mexico and remote users.
  • Keep tracking of all IT incidents using Service-Now tools - Monitor ticket queue daily; assign and/or resolve tickets.
  • Test and implement IT related projects
  • Support with computer and mobile installation and configuration according to SPE Standards.
  • Provide support in connecting Audio Visual (AV) and Video Conference (VC) equipment.
  • Events and screening support
  • Perform analysis of customer problems and implements corrective action to restore functionality.
  • Maintain ownership and accountability of problems and incidents until resolved and complete.
  • Monitor progress on problem resolution and communicate feedback to the customer, as well as to the IT team.
  • Adhere to established department policies, standards, procedures, and improvement principles.
  • Required to perform new product or upgrade evaluation including thorough documentation of results.
  • Participate in team meetings; provide input/solutions to improve efficiency.
  • Responsible for installing, configuring appropriate approved IT assets and mobiles during employee onboarding and recovery of the IT assets during employee offboarding,
  • Keep the IT assets inventory updated.
  • Decommission process to Intel and Mac computers
  • Responsible for the e-waste.
  • Move IT Assets to different office desks
  • Support local and online business events
  • Miscellaneous duties including setting up IT infrastructure for new offices, as needed, and other projects, some administrative tasks such as create purchase orders for IT assets and services
  • Printer Maintenance (tickets and supplies requests)



Knowledge/Skills/Abilities:


  • Strong working knowledge of technical platforms supported in SPE's environment (Office 365, Windows 11, and MacOS, Service-Now, Intunes, IOS and Android mobile devices).
  • Strong working knowledge of Software Installation, Laptop/Desktop/MAC hardware, Computer Configuration.
  • Build solid relationships with local users and SPE's IT team across Latin America
  • Strong ability to work in a team with little supervision and transparent communications skills.
  • Familiar with current IT security best practices and tools.
  • Strong customer service-oriented focus.
  • Strong problem-solving skills with ability to implement solutions to multiple difficult problems.
  • Strong interpersonal skills are required. Ability to work effectively with team members, clients and other areas of the IT environment.
  • Skills in Confidentiality, discretion, good judgement and common sense
  • Strong verbal and written communication skills.
  • Learn and administer SPE's Internal Policies and Procedures.
  • Working knowledge of continuous process improvement methodologies and customer satisfaction metrics.
  • Ability to be flexible and deal with change both internal and external to the organization.
  • Understand and promote the direction and vision of the customer service organization.
  • Understanding of IT security and network risks.
  • Superb time management and the ability to prioritize ever-shifting responsibilities.
  • Deliver tasks and projects on time and meeting the expected standards of quality.
  • Basic Knowledge of Audio and Video systems.
  • Knowledge of project management tools, processes, and principles.
  • Be able to lift or move equipment up to 25 pounds
  • Fluent in English.



Experience and Education requirements:


  • Bachelor's degree in Computer Science or related field, or equivalent work experience is required.
  • 3+ years of experience in a corporate environment with a strong understanding of customer support needs.
Recuerda que ningún reclutador puede pedirte dinero a cambio de una entrevista o un puesto. Asimismo, evita realizar pagos o compartir información financiera con las empresas.

ID: 20596203

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