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Bolsa de trabajo Atención a clientes Call Center en CDMX (Ciudad de México DF) medio tiempo Presencial - OCC

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Agente bilingual

Sueldo no mostrado por la empresa

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CDMX

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Hipódromo Condesa, Cuauhtémoc, CDMX
Bolsa de trabajo WIRE MARKETING

Agente telefónico Trilingüe ¡Solo Atención a clientes!

Sueldo no mostrado por la empresa

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Empresa confidencial
CDMX

Ejecutivo de ventas / $15,000 a $20,000 / Comisiones no topaadas / Bonos /Cap. Pagada

$15,000 - $20,000 Mensual

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Teleperformance
CDMX

Ejecutivo de ventas / $15,000 / Comisiones no topadas / Bonos / Lunes a Viernes /Matutino

$15,000 - $20,000 Mensual

¿Eres bueno para las ventas? No pienses más, esta es tu oportunidad de ganar mucho dinero. Trabaja solo medio dia con nosotros Todo lo que vendas te genera comisiones y llevate en promedio en ...

Teleperformance
Azcapotzalco, CDMX

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Al completar tu CV podrán verlo alrededor de 30 mil empresas.

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Teleperformance
Iztapalapa, CDMX
  • 1

Hace 2 días

Agente bilingual

Si el reclutador te contacta podrás conocer el sueldo

Empresa confidencial

Sobre el empleo

Categoría: Atención a clientes - Call Center
Subcategoría: Atención al cliente
Educación mínima requerida: Técnico

Detalles

Contratación:

Permanente

Horario:

Tiempo completo

Espacio de trabajo:

Presencial

Beneficios

  • Atractivo esquema de bonos

Descripción

We are a leading international digital services company specializing in the dynamic fields of sports betting and online gaming. We develop our own IT product and are recognized as one of the top companies in our industry!


With nearly a decade of experience, we have expanded our operations to seven countries across Asia and Latin America. Our success is driven by our commitment to in-house product development and a dedicated team of over 5,000 full-time employees. Unlike many others, we keep our projects close to home, fostering exceptional professional development opportunities. 1 out of every 10 employees is promoted within the first month.


Responsibilities:

Handle consultations for VIP clients and build long-term relationships with them.

Communicate with clients via chat and calls.

Provide outstanding VIP customer service through our communication channels.

Respond to client inquiries.

Resolve issues and ensure timely, effective solutions.

Maintain and manage the client database.

Present and sell the company's products and services.

Generate timely reports using the CRM system.


Requirements:

Previous experience in customer service roles, preferably with VIP or high-value clients, either online or in-person.

Prior experience communicating with clients via chat and phone.


Technical skills: proficiency in MS Office, Google Services, and CRM systems is essential.


Personal qualities required:

At least 6 months of previous sales experience.

Ability to multitask, work with KPIs, strong teamwork, and results-driven mindset.


Work format:

On-site position

Schedule: 2/2, 8:00 AM – 8:00 PM (two days on, two days off)

Full-time


What we offer:

Competitive net salary

Performance-based bonus system

Modern, fully equipped Class A offices

Opportunities for both vertical and horizontal growth

Work environment with a young, professional team

28 fully paid vacation days per year

Continuous training

Corporate events

Recuerda que ningún reclutador puede pedirte dinero a cambio de una entrevista o un puesto. Asimismo, evita realizar pagos o compartir información financiera con las empresas.

ID: 20650911

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