Order Admin
$12,000 - $13,000 MensualCall center activity. Time slot can be from 7 am till 7 pm (different shifts, need availability) Fluent English spoken and written. Location: Guadalajara, not a home office position. Custome ...
Sé de los primeros en postularte
Analista Telefónico de Fraudes HSBC
$10,600 MensualAnalista de Fraudes Función Principal: Realizar el análisis de las alertas generadas, con el fin de identificar oportunamente operaciones inusuales realizadas con la finalidad de evitar pérdid ...
- Plan de carrera y crecimiento
- Capacitación pagada
- Excelente esquema de comisiones
Sé de los primeros en postularte
Analista Telefónico de Fraudes HSBC
$10,600 MensualAnalista de Fraudes Función Principal: Realizar el análisis de las alertas generadas, con el fin de identificar oportunamente operaciones inusuales realizadas con la finalidad de evitar pérdid ...
- Plan de carrera y crecimiento
- Capacitación pagada
- Excelente esquema de comisiones
Sé de los primeros en postularte
IT Service Desk Analysts
$19,000 - $22,000 MensualIT Service Desk Analysts Provide first level support for all IT issues through different contact sources (call / chat / self-service / email) Handle the resulting incidents or Service Requests, ...
- Prestaciones de ley
- Vales de despensa
- Seguro de vida
WFM – RTA Job description
$25,000 - $30,000 MensualWFM – RTA Job description Summary of Duties: The Workforce management / Real Time Analyst is responsible for managing and ensuring that the service level agreements for various programs are ...
- Prestaciones de ley
- Seguro de vida
- Vales de despensa
IT Service Desk Analysts
$19,000 - $22,000 MensualIT Service Desk Analysts Provide first level support for all IT issues through different contact sources (call / chat / self-service / email) Handle the resulting incidents or Service Requests, ...
- Prestaciones de ley
- Vales de despensa
- Seguro de vida
IT Service Desk Analysts
$20,000 - $25,000 MensualIT Service Desk Analysts Provide first level support for all IT issues through different contact sources (call / chat / self-service / email) Handle the resulting incidents or Service Requests, ...
- Prestaciones de ley
- Vales de despensa
- Seguro de vida