As a
Shared Services Analyst - Procurement in
Juarez, MX you will gain valuable experience to multiple aspects of the procurement process and the SAP procurement module.
About the RoleHow you will contribute - Analyze and address inbound requests to the Purchasing Shared Service Center for the North American Region including but not limited to: vendor set up, purchase order creation and updates.
- Resolved parked invoices including root cause analysis.
- Running of reports
- Provide purchasing process and systems support.
- Create Purchase Requests for multiple locations as required
- Provide coverage for other specialists when they are absent.
- Other duties as assigned
Your Key Qualifications - Ability to speak, read and write English and Spanish fluently
- Ability to effectively communicate both verbally and in writing
- 1 year experience in a Shared Services or Purchasing Administrative support role.
- Basic understanding of the Procure to Pay process, request for quotation (RFQ) process, as well as cost reduction and supply base rationalization is preferred.
- Ability to follow written and verbal directions
- Ability to work independently to achieve business goals
- Have high level of motivation
- Critical Thinking - Ability to identify Inefficiencies, analyze them from multiple perspectives and develop strategies to address the root cause.
- Experience within SAP is preferred.
- Ability to work well in cross-functional teams that include internal and external customers, and suppliers.
En syncreon estamos totalmente comprometidos con la salud y la seguridad de nuestros empleados. Contamos con procesos completos de prevención y mitigación, incluidas prácticas de limpieza y desinfección, así como pruebas de detección, máscaras y distanciamiento social. syncreon cumple y está alineado con los protocolos nacionales, estatales y locales.
En syncreon, nos hemos asociado con clientes, como Jaguar Land Rover, Harley Davidson, BMW, Dell, Xerox y Canon para brindar servicios especializados de logística, excelencia operativa y soluciones de valor agregado en: Logística, comercio electrónico y soluciones de valor agregado, soporte de fabricación y ensamble. Servicios, Embalaje de Exportación, Gestión de Transporte y Logística en Reversa, Reparación y Partes de Servicio.
Nos especializamos en el diseño y operación de soluciones en cadena de suministro para empresas automotrices, tecnológicas, enceres domésticos, industriales, sanitarias y de tecnología médica. En la actualidad, contamos con más de 14.000 empleados que trabajan en más de 100 ubicaciones en todo el mundo y que disfrutan de nuestra cultura de apoyo, dedicación al equilibrio entre el trabajo y la vida personal, el desarrollo de las personas y excelentes oportunidades profesionales.