BlogPublicar vacante
Crea un CV

Buscar empleo

Limpiar filtros

Bolsa de trabajo asistente de direccion general en Apodaca indeterminado Presencial - OCC

1 resultados

Ordenar por: Relevancia

Relevancia

Fecha

Execuitve Assistant

$40,000 - $50,000 Mensual

We are seeking an Administrative Assistant to support the Regional Operations Leadership team. The successful candidate will be highly organized, extremely detail oriented, self-motivated, able to han ...

Empresa confidencial
Apodaca, N.L.
  • 1

Hace 2 días

Execuitve Assistant

$40,000 - $50,000 Mensual

Empresa confidencial

Sobre el empleo

Categoría: Administrativo
Subcategoría: Asistente de dirección
Educación mínima requerida: Universitario titulado

Detalles

Contratación:

Permanente

Horario:

Tiempo completo

Espacio de trabajo:

Presencial

Descripción

We are seeking an Administrative Assistant to support the Regional Operations Leadership team. The successful candidate will be highly organized, extremely detail oriented, self-motivated, able to handle confidential information, as well as a demonstrated ability to respond effectively to changing workloads and priorities. You must have the ability to communicate well and to manage multiple assignments and people simultaneously.


Job Description


  • Prepare, produce and update PowerPoint presentations and Create documents and Excel spreadsheets.
  • Manage team holiday/absences spreadsheet.
  • Oversee agendas and travel arrangements including travel bookings and expense reports tracking.
  • Responsible for handling transportation and visitors logistics and arranging catering for team/external events as requested.
  • Manage general office administration including ordering of stationery and groceries, restocking printers.
  • Ensure that adequate reserve stock is ordered.
  • Coordinate events, meetings and catering services. Including vendor management, handling of purchase orders and invoices control.
  • Dining Services Administration.


Qualifications


  • Associates Degree in Business Administration from an accredited university
  • More than 5 years of experience in a similar position.
  • Advanced English.
  • Strong organizational, planning and prioritization skills required.
  • Excellent communication skills (verbal and written) required.
  • Advanced experience required in MS Office (PowerPoint).
  • Must be able to accommodate quick changes in work priorities and schedules.
  • Comfortable working with sensitive/confidential information.
  • Experience working with PO's
  • Experience with Invoices Control


KEY COMPETENCIES


  • Entrepreneurial Mindset: Assume responsibility, Initiative, Goal oriented.
  • Interpersonal Competence: Openness, Cooperation, Management of group processes, Customer Service Oriented.
  • Professional Competence: Continuous learning, Flexibility, Analytical abilities.
  • Leadership Competence: Ability to motivate/encourage others, Attention to detail.
Recuerda que ningún reclutador puede pedirte dinero a cambio de una entrevista o un puesto. Asimismo, evita realizar pagos o compartir información financiera con las empresas.

ID: 20409334

También puedes buscar

Asistente De Presidencia

Auxiliar De Dirección

Asistente

VER MÁS

También puedes buscar

Asistente De Presidencia

Asistente

Asistente De Secretaria

Auxiliar De Dirección

Asistente De Secretaría

Refina la ubicación de tu búsqueda

México

Nuevo León, México

Refina la ubicación de tu búsqueda

México

Nuevo León, México

Candidatos
Crea un CV
Inicia sesión
Preguntas frecuentes candidatos
ios
android
Empleos por clasificación
Vacantes por Estado
Vacantes por Ciudad
Vacantes por Categoría
Vacantes más buscadas
Vacantes por Contrato
Vacantes por Empresa
Buscar empleo en México y el mundo
Empresas
Busco talento / Publicar Anuncio
Ayuda para reclutadores
Preguntas frecuentes de reclutadores
OCC
Acerca de OCC
Blog
Trabaja en OCC
Ayuda

OCC D.R. © 1996-2025 Derechos reservados. Versión del sitio candy-serp@