BlogPublicar vacante
Crea un CV

Buscar empleo

Limpiar filtros

Bolsa de trabajo Soporte Técnico (Tecnologías de la Información Sistemas) tiempo completo Desde casa - OCC

8 resultados

Ordenar por: Relevancia

Relevancia

Fecha

Salesforce Analyst

$30,000 - $35,000 Mensual

We are looking for a proactive and detail-oriented Salesforce Support Analyst to join our Specialty Tech Support team. In this role, you will be the first line of support for Salesforce users, ensurin ...

  • Prestaciones superiores a las de la ley
  • Fondo de ahorro
  • Seguro de vida
SSBCC México, S. de R....
CDMX
Bolsa de trabajo SSBCC México, S. de R.L. de C.V.

Agente de Help Desk Trilingüe (ing/esp/pt) Nocturno

$19,000 - $22,000 Mensual

TURN YOUR NIGHTS INTO A GLOBAL TECH CAREER! Join Computacenter Mexico - Trilingual Help Desk Agent 100% On site in our Reforma Office CDMX Night shift: 10:00 PM - 6:00 AM At Computacente ...

  • Prestaciones de ley
  • Fondo de ahorro
  • Capacitación pagada
COMPUTACENTER MEXICO S...
CDMX
Bolsa de trabajo COMPUTACENTER MEXICO SA DE CV

Coordinador de mesa de ayuda (Remoto solo para Nuevo León)

$40,000 - $45,000 Mensual

¡ÚNETE A NUESTRO EQUIPO! Somos una empresa 100% mexicana con más de 30 años en el mercado brindando soluciones de valor para nuestros clientes en el segmento de las Tecnologías de Información. ¡Y aho ...

Monterrey IT Cluster
N.L.

Network analyst

Sueldo no mostrado por la empresa

NTT DATA strives to hire exceptional, innovative and passionate individuals who want to grow with us. If you want to be part of an inclusive, adaptable, and forward-thinking organization, apply now. ...

  • Prestaciones superiores a las de la ley
  • Plan de carrera y crecimiento
NTT DATA SERVICES MEXI...
Guadalajara, Jal.
Bolsa de trabajo NTT DATA SERVICES MEXICO OPERATIONS S DE RL DE CV

TOC Agent Senior

Sueldo no mostrado por la empresa

Requirements: Monitoring of Windows and Linux OS environments Basic SAP system monitoring and alert interpretation Familiarity with ServiceNow for ticket documentation Understanding of job schedu ...

Softtek
Ags.

NCC Network Support Engineers / Network Operation Center (NOC) /Transport Technician

$35,000 - $45,000 Mensual

NCC Network Support Engineers Advanced conversational English is required. 100% remote. Company Description: ---- Inc. provides communications infrastructure solutions, including fiber and b ...

  • Prestaciones de ley
  • Prestaciones superiores a las de la ley
  • Vales de despensa
Empresa confidencial

Consigue un empleo

Al completar tu CV podrán verlo alrededor de 30 mil empresas.

create-account-srp

Soporte tecnico JAVA

Sueldo no mostrado por la empresa

Soporte Técnico Java Años de experiencia en la Banca: No es necesario experiencia en banca Nivel en % de idioma inglés: 50% Modalidad: Teletrabajo Detalle del Perfil SO Linux, Windows, AIX Sh ...

Empresa confidencial
CDMX

Analista de Soporte Técnico (Bilingue)

Sueldo no mostrado por la empresa

¡Estamos contratando! Associate Technical Support Specialist Modalidad: Remota (1 mes y medio presencial) Tiempo completo | Rol de turnos en ventana de servicio de 7 a 7. Lunes a domingo con dos día ...

AUTOCLAIMS SERVICIOS S...
Coyoacán, CDMX

Technical Support Advocate TI

Sueldo no mostrado por la empresa

A LITTLE BIT ABOUT Boldr Boldr is the first global B-Corp dedicated to delivering world-class Client experiences while creating access to dignified, meaningful work in communities around the world. ...

BOLDR MEXICO S. DE R.L...
Mérida, Yuc.
  • 1

Hace 1 día

Salesforce Analyst

$30,000 - $35,000 Mensual

SSBCC México, S. de R.L. de C.V. en
Company logo

Sobre el empleo

Categoría: Tecnologías de la Información - Sistemas
Subcategoría: Soporte técnico
Educación mínima requerida: Técnico

Detalles

Contratación:

Permanente

Horario:

Tiempo completo

Espacio de trabajo:

Desde casa

Beneficios

  • Prestaciones superiores a las de la ley
  • Fondo de ahorro
  • Seguro de vida

Descripción

We are looking for a proactive and detail-oriented Salesforce Support Analyst to join our Specialty Tech Support team. In this role, you will be the first line of support for Salesforce users, ensuring seamless user experience through expert troubleshooting, high-quality service, and smart issue resolution.


Requirements


· 3–5 years of experience in Salesforce support, administration, or a related technical role.

· Salesforce Administrator Certification (required)

· Experience with ticketing systems (e.g., ServiceNow, Zendesk, Jira)

· Advanced English | Basic Spanish

· Strong problem-solving and multitasking skills

· Excellent communication, attention to detail, and customer service orientation

· Proficient with Windows and basic troubleshooting tools

· Ability to work under pressure and adapt to change


Responsibilities


1. Technical Support & Ticketing: Act as the first point of contact for Salesforce-related issues via ServiceNow tickets and phone support.

2. Troubleshooting & Escalation: Resolve complex issues before escalating to data stewards or technical teams.

3. Reports & Dashboards: Build reports and dashboards aligned with Salesforce best practices and internal access protocols.

4. Account Management: Assist with new account approvals, change requests, and data validation to prevent sync issues.

5. Collaboration: Work closely with producers, the IT department, and other internal stakeholders to deliver white-glove support.


Benefits.


· Competitive weekly salary

· Legal benefits

· Christmas bonus

· Savings fund

· Profit sharing (PTU)

· Vacation days

· Vacation premium

· Private medical insurance and preventative care

· Friendly work environment

· Financing and discounts at local restaurants and coffee shops

· Growth opportunities

Recuerda que ningún reclutador puede pedirte dinero a cambio de una entrevista o un puesto. Asimismo, evita realizar pagos o compartir información financiera con las empresas.

ID: 20614092

Refina la ubicación de tu búsqueda

México

Ciudad de México, México

Yucatán, México

VER MÁS

Refina la ubicación de tu búsqueda

México

Yucatán, México

Aguascalientes, México

Ciudad de México, México

Mérida, Yucatán, México

Coyoacán, Ciudad de México, México

VER MÁS
Candidatos
Crea un CV
Inicia sesión
Preguntas frecuentes candidatos
ios
android
Empleos por clasificación
Vacantes por Estado
Vacantes por Ciudad
Vacantes por Categoría
Vacantes más buscadas
Vacantes por Contrato
Vacantes por Empresa
Buscar empleo en México y el mundo
Empresas
Busco talento / Publicar Anuncio
Ayuda para reclutadores
Preguntas frecuentes de reclutadores
OCC
Acerca de OCC
Blog
Trabaja en OCC
Ayuda

OCC D.R. © 1996-2025 Derechos reservados. Versión del sitio candy-serp@