BlogPublicar vacante
Crea un CV

Buscar empleo

Limpiar filtros

Bolsa de trabajo Soporte Técnico (Tecnologías de la Información Sistemas) temporal - OCC

1 resultados

Ordenar por: Relevancia

Relevancia

Fecha

Salesforce Analyst

$30,000 - $35,000 Mensual

We are looking for a proactive and detail-oriented Salesforce Support Analyst to join our Specialty Tech Support team. In this role, you will be the first line of support for Salesforce users, ensurin ...

  • Prestaciones superiores a las de la ley
  • Fondo de ahorro
  • Seguro de vida
SSBCC México, S. de R....
CDMX
Bolsa de trabajo SSBCC México, S. de R.L. de C.V.

Agente de Help Desk Trilingüe (ing/esp/pt) Nocturno

$19,000 - $22,000 Mensual

TURN YOUR NIGHTS INTO A GLOBAL TECH CAREER! Join Computacenter Mexico - Trilingual Help Desk Agent 100% On site in our Reforma Office CDMX Night shift: 10:00 PM - 6:00 AM At Computacente ...

  • Prestaciones de ley
  • Fondo de ahorro
  • Capacitación pagada
COMPUTACENTER MEXICO S...
CDMX
Bolsa de trabajo COMPUTACENTER MEXICO SA DE CV

SOPORTE TECNICO

$10,000 - $10,500 Mensual

Estamos en búsqueda de talento, que cuente con experiencia como Soporte técnico. Por proyecto de 3 meses. Solamente postularse si cumples con los requisitos y experiencia solicitada. ?Re ...

  • Vales de despensa
  • Capacitación pagada
  • Prestaciones de ley
SECURE DATA FOR INFORM...
Venustiano Carranza, CDMX
Bolsa de trabajo SECURE DATA FOR INFORMATION SYSTEMS
  • 1

Hace 1 día

Salesforce Analyst

$30,000 - $35,000 Mensual

SSBCC México, S. de R.L. de C.V. en
Company logo

Sobre el empleo

Categoría: Tecnologías de la Información - Sistemas
Subcategoría: Soporte técnico
Educación mínima requerida: Técnico

Detalles

Contratación:

Permanente

Horario:

Tiempo completo

Espacio de trabajo:

Desde casa

Beneficios

  • Prestaciones superiores a las de la ley
  • Fondo de ahorro
  • Seguro de vida

Descripción

We are looking for a proactive and detail-oriented Salesforce Support Analyst to join our Specialty Tech Support team. In this role, you will be the first line of support for Salesforce users, ensuring seamless user experience through expert troubleshooting, high-quality service, and smart issue resolution.


Requirements


· 3–5 years of experience in Salesforce support, administration, or a related technical role.

· Salesforce Administrator Certification (required)

· Experience with ticketing systems (e.g., ServiceNow, Zendesk, Jira)

· Advanced English | Basic Spanish

· Strong problem-solving and multitasking skills

· Excellent communication, attention to detail, and customer service orientation

· Proficient with Windows and basic troubleshooting tools

· Ability to work under pressure and adapt to change


Responsibilities


1. Technical Support & Ticketing: Act as the first point of contact for Salesforce-related issues via ServiceNow tickets and phone support.

2. Troubleshooting & Escalation: Resolve complex issues before escalating to data stewards or technical teams.

3. Reports & Dashboards: Build reports and dashboards aligned with Salesforce best practices and internal access protocols.

4. Account Management: Assist with new account approvals, change requests, and data validation to prevent sync issues.

5. Collaboration: Work closely with producers, the IT department, and other internal stakeholders to deliver white-glove support.


Benefits.


· Competitive weekly salary

· Legal benefits

· Christmas bonus

· Savings fund

· Profit sharing (PTU)

· Vacation days

· Vacation premium

· Private medical insurance and preventative care

· Friendly work environment

· Financing and discounts at local restaurants and coffee shops

· Growth opportunities

Recuerda que ningún reclutador puede pedirte dinero a cambio de una entrevista o un puesto. Asimismo, evita realizar pagos o compartir información financiera con las empresas.

ID: 20614092

Refina la ubicación de tu búsqueda

México

Ciudad de México, México

Venustiano Carranza, Ciudad de México, México

Refina la ubicación de tu búsqueda

México

Venustiano Carranza, Ciudad de México, México

Ciudad de México, México

Candidatos
Crea un CV
Inicia sesión
Preguntas frecuentes candidatos
ios
android
Empleos por clasificación
Vacantes por Estado
Vacantes por Ciudad
Vacantes por Categoría
Vacantes más buscadas
Vacantes por Contrato
Vacantes por Empresa
Buscar empleo en México y el mundo
Empresas
Busco talento / Publicar Anuncio
Ayuda para reclutadores
Preguntas frecuentes de reclutadores
OCC
Acerca de OCC
Blog
Trabaja en OCC
Ayuda

OCC D.R. © 1996-2025 Derechos reservados. Versión del sitio candy-serp@