BlogPublicar vacante
Crea un CV

Buscar empleo

Limpiar filtros

Bolsa de trabajo Soporte Técnico (Tecnologías de la Información Sistemas) en Nuevo León tiempo completo - OCC

4 resultados

Ordenar por: Relevancia

Relevancia

Fecha

Service Desk

Sueldo no mostrado por la empresa

Service Desk Analyst (PRESENCIAL 100% NUEVO LEON) | Elevate Your IT Career! First Brands Group™ is a global automotive parts company that develops, markets, and sells premium products through ...

Fram Group Services Me...
N.L.

Technical Support Specialist (MTY)

$25,000 - $30,000 Mensual

Tu nueva compañía Empresa multinacional americana con sede central en San Francisco, California, y presencia en más de una docena de países, enfocada en la transformación digital de operaciones físi ...

Empresa confidencial
Monterrey, N.L.

Ingeniero de infraestructura

Sueldo no mostrado por la empresa

Acerca de la empresa Empresa reconocida en el sector automotriz que se encuentra en Monterrey, Nuevo León. Requisitos del puesto Educación: Carrera profesional terminada con título uni ...

  • Prestaciones superiores a las de la ley
Empresa confidencial
Monterrey, N.L.

Ingeniero de preventa (Handheld)

$18,000 - $22,500 Mensual

Experis IT, part of ManpowerGroup , is collaborating with a company specialized in enterprise mobility solutions to find a Post-Sales Support Engineer for a direct hire position. Key Responsibi ...

Manpower, S.A. de C.V.
Apodaca, N.L.
  • 1

Hace 1 día

Service Desk

Si el reclutador te contacta podrás conocer el sueldo

Fram Group Services Mexico, S.A de C.V. en
Empresa verificada

Sobre el empleo

Categoría: Tecnologías de la Información - Sistemas
Subcategoría: Soporte técnico
Educación mínima requerida: Universitario titulado

Detalles

Contratación:

Permanente

Horario:

Tiempo completo

Espacio de trabajo:

Presencial

Descripción

Service Desk Analyst (PRESENCIAL 100% NUEVO LEON) | Elevate Your IT Career!


First Brands Group™ is a global automotive parts company that develops, markets, and sells premium products through a portfolio of nine market-leading brands: Raybestos® complete brake solutions, Centric® Parts replacement brake components, FRAM® filtration products, LuberFiner® filtration products, TRICO® wiper blades, ANCO® wiper blades, Carter® fuel and water pumps, Autolite® spark plugs, and StrongArm® lift supports. The First Brands Group™ portfolio of world-class brands offers best-in-class technology, industry-leading engineering capabilities, and superior customer service.


Are you passionate about IT support and troubleshooting? Do you thrive in fast-paced environments and love solving technical challenges? If so, we want YOU on our global IT team!


What You'll Do:

?? Support & Troubleshoot – Provide top-tier hardware and software support to end users.

?? Manage IT Accounts – Administer Active Directory, ERP accounts, and onboarding/offboarding processes.

?? Automation & Innovation – Enhance IT processes with automation and efficiency improvements.

?? Global Collaboration – Work closely with international IT teams to resolve issues.

?? Maintain IT Assets – Ensure accurate tracking of system and software inventory.

?? Drive Customer Satisfaction – Deliver high-quality support while meeting SLAs.


What You Bring:

? 5+ years in a global service desk or 2+ years in Level 2+ technical support.

? Experience with helpdesk ticketing systems, Office 365, and SharePoint.

? Strong troubleshooting & problem-solving skills (PowerShell, advanced rights, networking).

? ITIL knowledge and experience handling Incident/Change/Problem Management.

? Bilingual (English & Spanish) preferred – Strong verbal & written communication skills.

? Ability to work independently while managing multiple priorities.


Why Join Us?

?? Be part of a global IT team supporting worldwide operations.

?? Drive innovation and automation in IT processes.

?? Enjoy career growth in a dynamic tech-driven environment.


?? Ready to make an impact? Apply now and be a key player in our IT success!


Qualified applicants will be considered for employment without regard to race, color, religion, sex, national origin, sexual orientation, gender identity, disability, or protected veteran status.

Recuerda que ningún reclutador puede pedirte dinero a cambio de una entrevista o un puesto. Asimismo, evita realizar pagos o compartir información financiera con las empresas.

ID: 20620383

Refina la ubicación de tu búsqueda

México

Monterrey, Nuevo León, México

Apodaca, Nuevo León, México

Refina la ubicación de tu búsqueda

México

Apodaca, Nuevo León, México

Monterrey, Nuevo León, México

Candidatos
Crea un CV
Inicia sesión
Preguntas frecuentes candidatos
ios
android
Empleos por clasificación
Vacantes por Estado
Vacantes por Ciudad
Vacantes por Categoría
Vacantes más buscadas
Vacantes por Contrato
Vacantes por Empresa
Buscar empleo en México y el mundo
Empresas
Busco talento / Publicar Anuncio
Ayuda para reclutadores
Preguntas frecuentes de reclutadores
OCC
Acerca de OCC
Blog
Trabaja en OCC
Ayuda

OCC D.R. © 1996-2025 Derechos reservados. Versión del sitio candy-serp@