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Trabajos de Tecnologías de la Información Sistemas y Soporte Técnico | Ver en OCC

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Tiger Team

Sueldo no mostrado por la empresa

The primary role of the “Tiger Team” is to pick all unresolved tickets before they are escalated to another team or a technician visit and attempts to resolve the issue thus saving a truck roll and/or ...

Empresa confidencial
Guadalajara, Jal.

Jefe de soporte técnico

Sueldo no mostrado por la empresa

Preparación Académica: Carrera profesional de IEC, IAS, ICC titulado. Ingles Intermedio indispensable Experiencia laboral: Mínimo 3 años de experiencia en el puesto. Conocimientos de ate ...

Dal-Tile
San Pedro Garza García, N.L.

Ingeniero de soporte técnico

$16,000 - $21,000 Mensual

Are you introverted and geeky? ¿Te apasiona la tecnología y te consideras una persona analítica, enfocada y meticulosa? ¿Eres más de escuchar que de hablar? ¿Prefieres pensar antes de actuar? Busca ...

Gastronomica
Monterrey, N.L.
  • 1

Hoy

Tiger Team

Si el reclutador te contacta podrás conocer el sueldo

Empresa confidencial en
Empresa verificada

Sobre el empleo

Categoría: Tecnologías de la Información - Sistemas
Subcategoría: Soporte técnico
Educación mínima requerida: Universitario titulado

Detalles

Contratación:

Permanente

Horario:

Tiempo completo

Espacio de trabajo:

Presencial

Descripción

The primary role of the “Tiger Team” is to pick all unresolved tickets before they are escalated to another team or a technician visit and attempts to resolve the issue thus saving a truck roll and/or identify larger issues. Process: The customer calls the Technical Support (TS) team at the contact center to troubleshoot issues with the products such as Internet, Wireless, Local Phone, TV.


As part of the standard operating procedure, TS will follow the prescribed guidelines and troubleshoot the issue. Issues that they are unable to resolve would be logged in the system via ticket either for L2 or Other resolver group support; or for premise visit - PV (schedule a technician visit to the customer's premise).


Required Qualifications:

-Bachelor's degree Computer Science, Software Engineering, Computer Systems Engineering or equivalent experience in TI Support

-2–4 years experience in technical support and ticket resolution

-English B2 or above (written and spoken


Benefits

-Work from home

-Statutory benefits

-Excellent salary

-excellent work environment

Recuerda que ningún reclutador puede pedirte dinero a cambio de una entrevista o un puesto. Asimismo, evita realizar pagos o compartir información financiera con las empresas.

ID: 20634587

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