Hace 1 día
Service Desk Engineer
Si el reclutador te contacta podrás conocer el sueldo
Tata Consultancy Services en

Sobre el empleo
Categoría: Tecnologías de la Información - Sistemas
Subcategoría: Consultoría TI
Educación mínima requerida: Técnico
Detalles
Contratación:
PermanenteHorario:
Tiempo completoEspacio de trabajo:
PresencialBeneficios
- Prestaciones de ley
- Prestaciones superiores a las de la ley
- Vales de despensa
Descripción
?Desired Competencies (Technical/Behavioral Competency)
- Good Communication skill.
- Knowledge in resolving issues in computer hardware and software in systems such as laptops and PCs
Good-to-Have
- Ability to work in night shift. Should involve in team bonding activities
- Should be flexible to the project requirements Basic reporting knowledge in office tools like Word, Excel, etc for daily SLA reports.
- Good hands on experience in Active Directory, Cisco, Office 365, and VPN related troubleshooting.
- Should have good knowledge in troubleshooting related to Laptops and Desktops.
- Hands on experience in Win 10.
- Basic knowledge in APPV and SCCM.
- Knowledge in building and Troubleshooting Virtual machines.
- Good customer handling experience.
Recuerda que ningún reclutador puede pedirte dinero a cambio de una entrevista o un puesto. Asimismo, evita realizar pagos o compartir información financiera con las empresas.
ID: 20587772
Refina la ubicación de tu búsqueda
Refina la ubicación de tu búsqueda