BlogPublicar vacante
Crea un CV

Buscar empleo

Limpiar filtros

Bolsa de trabajo Atención a clientes Call Center en Querétaro Híbrido - OCC

2 resultados

Ordenar por: Relevancia

Relevancia

Fecha

Omnichannel Operations Manager

$30,000 - $40,000 Mensual

A multinational company in the financial services industry is seeking a strategic and customer-focused Omnichannel Operations Manager to lead the optimization of our customer experience across all d ...

  • Prestaciones superiores a las de la ley
  • Vales de despensa
  • Seguro de vida
Empresa confidencial
Juriquilla, Querétaro, Qro.

Call Center Agent

$34,000 - $35,000 Mensual

Job Summary Provide single point of contact for commercial support to our distributors and sales engineers and interact frequently with the manufacturing plants and warehouses. Candidate should demo ...

  • Prestaciones superiores a las de la ley
  • Fondo de ahorro
  • Vales de despensa
Empresa confidencial
Querétaro, Qro.
  • 1

Hace 1 sem

Omnichannel Operations Manager

$30,000 - $40,000 Mensual

Empresa confidencial en
Empresa verificada

Sobre el empleo

Categoría: Atención a clientes - Call Center
Subcategoría: Soporte
Educación mínima requerida: Universitario titulado

Detalles

Contratación:

Permanente

Horario:

Tiempo completo

Espacio de trabajo:

Híbrido

Beneficios

  • Prestaciones superiores a las de la ley
  • Vales de despensa
  • Seguro de vida

Descripción

A multinational company in the financial services industry is seeking a strategic and customer-focused Omnichannel Operations Manager to lead the optimization of our customer experience across all digital and physical touchpoints.


About the Role:

We are looking for a highly organized and results-driven leader to oversee omnichannel operations. The ideal candidate will work across departments to align technology, operations, and customer engagement strategies that ensure a seamless end-to-end experience.


Key Responsibilities:

  • Define and implement a company-wide omnichannel strategy.
  • Manage day-to-day initiatives impacting customer experience.
  • Collaborate with cross-functional teams including IT, Product, Marketing, and Operations.
  • Monitor performance metrics and project KPIs; report to senior leadership.
  • Lead workshops and training to ensure alignment across teams.
  • Map and optimize the customer journey continuously.
  • Identify areas of improvement in workflow and operations.


What We Offer:

  • Competitive salary
  • 15 vacation days starting from year one
  • 1 month of Christmas bonus
  • Food vouchers and life insurance
  • Hybrid work model and work-life balance
  • Growth and development opportunities




Recuerda que ningún reclutador puede pedirte dinero a cambio de una entrevista o un puesto. Asimismo, evita realizar pagos o compartir información financiera con las empresas.

ID: 20582067

Refina la ubicación de tu búsqueda

México

Querétaro, Querétaro, México

Juriquilla, Querétaro, Querétaro, México

Refina la ubicación de tu búsqueda

México

Juriquilla, Querétaro, Querétaro, México

Querétaro, Querétaro, México

Candidatos
Crea un CV
Inicia sesión
Preguntas frecuentes candidatos
ios
android
Empleos por clasificación
Vacantes por Estado
Vacantes por Ciudad
Vacantes por Categoría
Vacantes más buscadas
Vacantes por Contrato
Vacantes por Empresa
Buscar empleo en México y el mundo
Empresas
Busco talento / Publicar Anuncio
Ayuda para reclutadores
Preguntas frecuentes de reclutadores
OCC
Acerca de OCC
Blog
Trabaja en OCC
Ayuda

OCC D.R. © 1996-2025 Derechos reservados. Versión del sitio candy-serp@