BlogPublicar vacante
Crea un CV

Buscar empleo

Limpiar filtros

Bolsa de trabajo Atención a clientes Call Center en México tiempo completo Híbrido - OCC

16 resultados

Ordenar por: Relevancia

Relevancia

Fecha

Customer Experience Professional

Sueldo no mostrado por la empresa

The customer relations expert will be responsible for managing all activities specific to the administrative office, Front Office, prioritizing the provision of exceptional customer service. It will b ...

Empresa confidencial
CDMX

Key account specialist

Sueldo no mostrado por la empresa

We're Hiring! Join our ever-growing company through this dedicated team focused on supporting our highest-value merchants! About the Role: At the core of DoorDash, our Merchant Services te ...

  • Prestaciones superiores a las de la ley
  • Plan de carrera y crecimiento
  • Fondo de ahorro
DOORDASH TECHNOLOGIES ...
CDMX
Bolsa de trabajo DOORDASH TECHNOLOGIES MEXICO SA DE CV

Senior Restaurant Onboarding Specialist

Sueldo no mostrado por la empresa

About the Team Our Merchant Services team lies at the heart and soul of DoorDash, ensuring that we set all our merchants up for success by providing a seamless onboarding, menu, and photo experience ...

  • Prestaciones superiores a las de la ley
  • Fondo de ahorro
  • Vales de despensa
DOORDASH TECHNOLOGIES ...
CDMX
Bolsa de trabajo DOORDASH TECHNOLOGIES MEXICO

Sé de los primeros en postularte

Team leader

$32,625 - $42,375 Mensual

Resumen del Puesto: El Líder de Equipo del Centro de Contacto desempeña un papel fundamental, siendo responsable de la supervisión diaria de las operaciones, la capacitación y la gestión del desempeñ ...

Infosys Technologies, ...
CDMX

GRC Customer Success Advisor – Key Accounts

Sueldo no mostrado por la empresa

Client Success Advisor (Hybrid - Guadalajara, Advanced English) Position Overview We are looking for an experienced Client Success Advisor to work on Key Accounts to drive adoption and ret ...

Link Consulting Services
Guadalajara, Jal.

Customer Service Manager

$34,000 - $43,000 Mensual

Join Our Team as a Senior Customer Experience Manager Are you ready to lead and elevate customer support operations in Mexico City? We are on the hunt for a Customer Experience Manager with a knack ...

Kelly Services
CDMX

Consigue un empleo

Al completar tu CV podrán verlo alrededor de 30 mil empresas.

create-account-srp

Sr. Account Specialist Supervisor

$39,000 - $45,000 Mensual

About the Role As a Team Supervisor within Merchant Services, you will play a pivotal role in fostering team excellence and motivation. Your primary focus will be on people-centric leadership, encou ...

  • Prestaciones superiores a las de la ley
  • Capacitación pagada
  • Plan de crecimiento personal y laboral
DOORDASH TECHNOLOGIES ...
CDMX
Bolsa de trabajo DOORDASH TECHNOLOGIES MEXICO SA DE CV

Customer Service Analyst

Sueldo no mostrado por la empresa

En FMC, nuestros empleados se guían por nuestro propósito: Innovación para la Agricultura, Soluciones para el Planeta. Brindamos a los agricultores soluciones innovadoras que aumentan la productividad ...

Empresa confidencial
Guadalajara, Jal.

Omnichannel Operations Manager

$30,000 - $40,000 Mensual

A multinational company in the financial services industry is seeking a strategic and customer-focused Omnichannel Operations Manager to lead the optimization of our customer experience across all d ...

  • Prestaciones superiores a las de la ley
  • Vales de despensa
  • Seguro de vida
Empresa confidencial
Juriquilla, Querétaro, Qro.

Supervisor de Call Center - Frontline

$30,000 - $32,000 Mensual

DHL Express México La compañía más internacional del mundo está buscando a su próximo: Supervisor de Operaciones Contact Center / Frontline Zona a laborar: Venustiano Carranza Requieres ...

DHL Express México S.A...
Venustiano Carranza, CDMX

Customer Success Supervisor

Sueldo no mostrado por la empresa

Somos una empresa orgullosamente mexicana en giro TI / Comercial con amplia experiencia en el mercado nacional. Nos encontramos en búsqueda de: CUSTOMER SUCCESS SUPERVISOR Necesitas Lice ...

Empresa confidencial
CDMX

Ejecutivo de retención

Sueldo no mostrado por la empresa

Únete a nuestro equipo y contribuye en mejorar el futuro de las personas #AllianzMexico #LetsCareForTomorrow #TeamAllianz Estamos buscando: EJECUTIVO DE RETENCIÓN Acerca de la empresa: E ...

  • Prestaciones superiores a las de la ley
  • Atractivo esquema de bonos
  • Vales de despensa
ALLIANZ MEXICO SA COMP...
Miguel Hidalgo, CDMX
Bolsa de trabajo ALLIANZ MEXICO SA COMPAÑIA DE SEGUROS

Costumer service

$25,000 - $30,000 Mensual

Con una presencia mundial, Stevanato Group emplea a más de 4.000 personas que comparten nuestro compromiso con la satisfacción del cliente y el bienestar del paciente. Al unirse a Stevanato Group, for ...

OMPI N.A S DE RL DE CV
Ciénega de Flores, N.L.

Especialista de customer service de auditorías, bilingüe

$30,000 - $33,500 Mensual

Importante empresa de certificaciones y auditorías solicita Especialista de Customer Service Licenciatura o ingeniería en áreas administrativas o afines.. · Experiencia de ...

  • Prestaciones de ley
DCH Know Who
Nápoles, Benito Juárez, CDMX
Bolsa de trabajo DCH Know Who

LIDER DE CREDITOS

$20,000 - $30,000 Mensual

¡Únete a nuestro equipo! ¿Qué es DMX? Somos un holding de marcas financieras que utiliza la tecnología para cuidar de ti, de tus ideas, de crecer eXponencialmente y llegar muy alto. Contam ...

DIMEX CAPITAL
Monterrey, N.L.
Bolsa de trabajo DIMEX CAPITAL

Asesor de seguros

$30,000 - $35,000 Mensual

Acerca de la empresa Ulter es una promotoría líder en el sector de seguros de la mano de su socio comercial Seguros Monterrey New York Life. Nos destacamos por brindar un excelente desarrollo a n ...

Ulter
Reynosa, Tamps.
  • 1

Hace 1 día

Customer Experience Professional

Si el reclutador te contacta podrás conocer el sueldo

Empresa confidencial en
Empresa verificada

Sobre el empleo

Categoría: Atención a clientes - Call Center
Subcategoría: Atención al cliente
Educación mínima requerida: Universitario titulado

Detalles

Contratación:

Permanente

Horario:

Tiempo completo

Espacio de trabajo:

Híbrido

Descripción

The customer relations expert will be responsible for managing all activities specific to the administrative office, Front Office, prioritizing the provision of exceptional customer service. It will be the interface between the administrative office, Back Office, and customers. It will support all ESS business group lines and will also work in cooperation with other internal functions (eg Sales, Collection, Disputes, Project management, Logistics, Finance, Tax, Treasury, etc.). This role is vital in the Central Working Point and is essential to the success of delivering the highest standards of customer service.


KEY RESPONSIBILITIES

  • Accounts successfully, in a timely manner, and ensures the maintenance during the life cycle of all orders / contracts / projects in systems
  • Prompt and correct issuance of invoices
  • Provides support to the OTC teams and represents the additional interface with internal clients but also with external ones when necessary
  • Works as part of the team, involved in processes, from one end to the other, and contributes to the team's results
  • Works closely with all relevant departments, including sales, procurement, supply and operations departments, to ensure process standardization, efficiency and effectiveness


YOU MUST HAVE

  • At least 2 years of experience in the Customer Relations environment and proof of offering exceptional services to customers
  • Bachelor's degree
  • English proficient
  • Experience working in a team multidisciplinary
  • Operational experience and a good understanding of operational activity
  • Advanced knowledge of SFDC application
  • Advanced knowledge of ERP application (SAP)
  • Good knowledge of Microsoft Office applications


WE VALUE

  • Ability to focus on providing quality customer service while working under pressure
  • Ability to interact with various clients from different countries
  • Practical approach
  • Demonstrate the ability to understand and prioritize customer requirements
  • Ability to create interpersonal relationships
  • Efficient communication at all levels


Recuerda que ningún reclutador puede pedirte dinero a cambio de una entrevista o un puesto. Asimismo, evita realizar pagos o compartir información financiera con las empresas.

ID: 20643502

Refina la ubicación de tu búsqueda

México

Ciudad de México, México

Jalisco, México

VER MÁS

Refina la ubicación de tu búsqueda

México

Jalisco, México

Nuevo León, México

Ciudad de México, México

Guadalajara, Jalisco, México

Querétaro, Querétaro, México

VER MÁS
Candidatos
Crea un CV
Inicia sesión
Preguntas frecuentes candidatos
ios
android
Empleos por clasificación
Vacantes por Estado
Vacantes por Ciudad
Vacantes por Categoría
Vacantes más buscadas
Vacantes por Contrato
Vacantes por Empresa
Buscar empleo en México y el mundo
Empresas
Busco talento / Publicar Anuncio
Ayuda para reclutadores
Preguntas frecuentes de reclutadores
OCC
Acerca de OCC
Blog
Trabaja en OCC
Ayuda

OCC D.R. © 1996-2025 Derechos reservados. Versión del sitio candy-serp@