Aún no hay resultados para tu búsqueda
Encontramos estas vacantes similares que podrían interesarte.
Refina la ubicación de tu búsqueda
Refina la ubicación de tu búsqueda
Aún no hay resultados para tu búsqueda
Encontramos estas vacantes similares que podrían interesarte.
Refina la ubicación de tu búsqueda
Refina la ubicación de tu búsqueda
Hace 2 días
Customer Service Representative
Si el reclutador te contacta podrás conocer el sueldo
Sobre el empleo
Detalles
Contratación:
PermanenteHorario:
Tiempo completoEspacio de trabajo:
PresencialDescripción
KEY REQUIREMENTS:
• BACHELOR'S DEGREE
• FIVE YEARS OF CUSTOMER SERVICE IN RETAIL OR ALL-CENTER OPERATION PREFERRED
• ORGANIZED WITH HIGH ATTENTION TO DETAILS
• EXCELLENT ORAL COMMUNICATION SKILLS
• BILINGUAL SPANISH AND ENGLISH REQUIRED
• COMPUTER PROFICIENCY (MS OFFICE – WORD, EXCEL AND OUTLOOK)
• MUST BE ABLE TO WORK UNDER PRESSURE AND MEET DEADLINES, WHILE MAINTAINING A POSITIVE ATTITUDE AND PROVIDING EXEMPLARY CUSTOMER SERVICE
KEY RESPONSIBILITIES:
• SUPPORT THE SALES TEAM WITH REAL-TIME INFORMATION AND SOLUTIONS
• TROUBLE SHOOT AND RESOLVE SALES AND CUSTOMER PROBLEMS; FIELD CALLS AND TICKETS AND RESPOND TO PRODUCT AND PRODUCTION ISSUES DAILY
• ANALYZE, ROOT-CAUSE AND PROPOSE SOLUTIONS TO RECURRING ISSUES
• ENTER ALL COMMUNICATION IN CRM
ID: 19260253