BlogPublicar vacante
Crea un CV

Buscar empleo

Limpiar filtros

Bolsa de trabajo Atención a clientes Call Center en Baja California Híbrido - OCC

4 resultados

Ordenar por: Relevancia

Relevancia

Fecha

Ejecutivo bilingüe

$17,000 - $17,600 Mensual

Job Description Our ideal Call Center Representative (similar role to an off-site Receptionist) will take ownership for effectively solving customer issues, complaints, and inquiries, keeping custom ...

Total Customer Connect
Tecate, BC.

Sé de los primeros en postularte

Empleada de mostrador

$11,720 - $12,000 Mensual

SUPREMA LIMPIADURÍA INTEGRAL busca tu talento para cubrir mostrador en turno vespertino en colonia Hipódromo. Nuestro objetivo es brindar buen trato al cliente y un excelente resultado en cu ...

SUPREMA LIMPIADURIA IN...
Tijuana, BC.

Ejecutivo bilingüe

$17,000 - $17,480 Mensual

Job Description Our ideal Call Center Representative (similar role to an off-site Receptionist) will take ownership for effectively solving customer issues, complaints, and inquiries, keeping custom ...

Total Customer Connect
Tecate, BC.

Coordinador soporte operativo

$14,000 - $17,000 Mensual

Descripción Ubicación base: Tijuana- Indispensable Modalidad: Presencial en tiendas, con días de home office (mínimo 1 a la semana) Horario: Lunes a viernes de 9:00 a.m. a 6:00 p.m. (disponibilidad ...

SYGNO
Tijuana, BC.
  • 1

Hace 2 días

Ejecutivo bilingüe

$17,000 - $17,600 Mensual

+ comisiones
Total Customer Connect en

Sobre el empleo

Categoría: Atención a clientes - Call Center
Subcategoría: Atención al cliente
Educación mínima requerida: Bachillerato

Detalles

Contratación:

Permanente

Horario:

Tiempo completo

Espacio de trabajo:

Híbrido

Descripción

Job Description

Our ideal Call Center Representative (similar role to an off-site Receptionist) will take ownership for effectively solving customer issues, complaints, and inquiries, keeping customer satisfaction at the core of every decision and behavior.


Duties & Responsibilities:

  • Manage high-volume Inbound/Outbound calls in a call center environment with off-site Receptionist duties
  • Identify customers' needs, clarify information, research every issue, and provide solutions and/or alternatives
  • Fulfills requests by clarifying desired information, completing transactions, and forwarding requests.
  • Demonstrates personal responsibility & accountability by meeting attendance and schedule adherence expectations
  • Utilize various communication “Scripts” when handling different topics for effective customer service & insight
  • Promotes additional services by recognizing opportunities to up-sell accounts, and explains new features
  • Build sustainable relationships and engage customers by taking the extra mile for clients
  • Organize records of all conversations in our call center database in a comprehensible, clear, and concise manner
  • Frequently attend educational seminars to improve knowledge and performance levels
  • Meet independent/team qualitative & quantitative targets


Skills:

  • Previous experience in a customer service/support role
  • Track record of over-achieving quotas
  • Strong computer, written, and verbal communication skills (including active listening)
  • Familiarity with CRM systems and practices (Preferred, not Required)
  • Customer focus and adaptability to different personality types
  • Ability to multi-task, set priorities, and manage time effectively
  • High school diploma/G.E.D. (Preferred, Not Required)
  • Full-Time (18+) are Encouraged to Apply!
  • Bilingual English & Spanish, Cantonese, Mandarin, and French candidates encouraged 
Recuerda que ningún reclutador puede pedirte dinero a cambio de una entrevista o un puesto. Asimismo, evita realizar pagos o compartir información financiera con las empresas.

ID: 20612230

Refina la ubicación de tu búsqueda

México

Tecate, Baja California, México

Tijuana, Baja California, México

Refina la ubicación de tu búsqueda

México

Tijuana, Baja California, México

Tecate, Baja California, México

Candidatos
Crea un CV
Inicia sesión
Preguntas frecuentes candidatos
ios
android
Empleos por clasificación
Vacantes por Estado
Vacantes por Ciudad
Vacantes por Categoría
Vacantes más buscadas
Vacantes por Contrato
Vacantes por Empresa
Buscar empleo en México y el mundo
Empresas
Busco talento / Publicar Anuncio
Ayuda para reclutadores
Preguntas frecuentes de reclutadores
OCC
Acerca de OCC
Blog
Trabaja en OCC
Ayuda

OCC D.R. © 1996-2025 Derechos reservados. Versión del sitio candy-serp@