BlogPublicar vacante
Crea un CV

Buscar empleo

Limpiar filtros

Bolsa de trabajo Call center (Atención a clientes Call Center) indeterminado Presencial - OCC

16 resultados

Ordenar por: Relevancia

Relevancia

Fecha

Reservations Supervisor – Call Center

$35,000 Mensual

About the Company Trinity Resort Services is a leading company in the hospitality industry, committed to delivering exceptional experiences to its clients and fostering a collaborative and enrichin ...

  • Prestaciones de ley
  • Plan de carrera y crecimiento
  • Plan de crecimiento personal y laboral
Trinity Resort Services
CDMX
Bolsa de trabajo Trinity Resort Services

Asistente de Presidencia Bilingüe - Contact Center Zona Polanco

$25,000 - $30,000 Mensual

PENTAFON CONTACT CENTER Empresa latinoamericana especializada en relaciones empresa/cliente a través de operaciones de Contact Center Solicita: Asistente de presidencia Bilingüe Objet ...

PENTAFON HR
Miguel Hidalgo, CDMX

COORDINADOR DE OPERACIONES BILINGÜE EN CALL CENTER (COBRANZA)

$30,000 - $35,000 Mensual

PENTAFON Empresa latinoamericana especializada en relaciones empresa/cliente a través de operaciones de Contact Center. Solicita: · COORDINADOR DE OPERACIONES BILINGÜE EN CALL CENTER (COB ...

PENTAFON HR
Miguel Hidalgo, CDMX

Business Supervisor- Call Center

$30,000 - $40,000 Mensual

Business Supervisor- Call Center & Debt Collection Location: Narvarte, Benito Juárez, Mexico City (CDMX) Schedule: Monday to Saturday, 9:00 AM – 6:30 PM Salary: MXN \$30,000–\$40,000 gro ...

Corporativo Laboral y ...
Piedad Narvarte, Benito Juárez, CDMX

Sé de los primeros en postularte

SUPERVISOR DE OPERACIONES BILINGÜE EN CALL CENTER (COBRANZA)

$25,000 - $30,000 Mensual

PENTAFON Empresa latinoamericana especializada en relaciones empresa/cliente a través de operaciones de Contact Center, solicita: SUPERVISOR DE OPERACIONES BILINGÜE EN CALL CENTER (COBRANZA) ...

PENTAFON HR
Miguel Hidalgo, CDMX

Especialista Vendor Manager - Contact Center

$30,000 Mensual

Sabemos que cada segundo cuenta, y tenemos todo lo que necesitas para impulsar tu formación práctica y llevar tu carrera profesional a donde te propongas. ¿Un lugar en el que aprender nuevas habilida ...

MAPFRE México, S.A
Benito Juárez, CDMX

Consigue un empleo

Al completar tu CV podrán verlo alrededor de 30 mil empresas.

create-account-srp

Coordinador de call center con experiencia en ventas y atc

$30,000 - $35,000 Mensual

Oportunidad Laboral: Coordinador de Contact Center Descripción del Puesto Estamos buscando un Coordinador de Contact Center dinámico y motivado para unirse a nuestro equipo en una importante f ...

Desarrollo en Competen...
Álvaro Obregón, CDMX

Head of Verifications (mesa de control) Fintech

$30,000 - $40,000 Mensual

Responsibilities: Ensure that proper risk assessment is conducted for all new and existing customers. Ensure smooth and compliant onboarding of customers, reviewing and approving customer identifi ...

  • Prestaciones de ley
  • Excelente esquema de comisiones
  • Seguro de Gastos Medicos Mayores
CREDITO365
Miguel Hidalgo, CDMX
Bolsa de trabajo CREDITO365

Gerente de Contact Center Outsourcing

Sueldo no mostrado por la empresa

Ubicación: Ciudad de México Tipo de empleo: Tiempo completo Área: Operaciones / Atención al Cliente / Outsourcing Descripción del puesto: Estamos en búsqueda de un Gerente de Contact Cen ...

Empresa confidencial
CDMX

Agente de cobranza telefónica (LAO SC)

Sueldo no mostrado por la empresa

About us GM Financial International Operations conducts business in Latin America and China. International Operations offers a wide range of wholesale and retail automotive financing products to ...

GM FINANCIAL.
CDMX

Gerente de operaciones | Call center

$35,000 - $40,000 Mensual

PENTAFON CONTACT CENTER & BPO Pentafon. Empresa latinoamericana especializada en relaciones empresa/cliente a través de operaciones de Contact Center Solicita: GERENTE DE OPERACIONES / CALL CEN ...

  • Prestaciones de ley
PENTAFON HR
CDMX
Bolsa de trabajo PENTAFON HR

Educational Lead Qualifier Manager

$26,585 - $30,249 Mensual

Job Description: The ESR Manager will be responsible for managing the development and growth of the ESR team, providing leadership and direction. Supporting the vision and goals of the K12 Domest ...

  • Prestaciones superiores a las de la ley
  • Plan de carrera y crecimiento
  • Vales de despensa
WorldStrides Mexico
Mérida, Yuc.
Bolsa de trabajo WorldStrides Mexico

Gerente de Recursos Humanos D.O.

$35,000 Mensual

Gerente de Recursos Humanos Desarrollo Organizacional.- Bilingüe Compañía líder a nivel mundial que ofrece servicios de tecnología de la información (TI) y sub-contratación de procesos comerciale ...

  • Prestaciones superiores a las de la ley
  • Seguro de vida
  • Prestaciones de ley
Tech Mahindra
Centro de Azcapotzalco, Azcapotzalco, CDMX
Bolsa de trabajo Tech Mahindra

SUBGERENTE DE VENTAS (CALL CENTER)

$30,000 - $35,000 Mensual

Beneficios: Sueldo competitivo: $35,000 (65% fijo + 35% comisiones por cumplimiento de objetivos) Prestaciones de ley Cotización al 100% ante el IMSS Oportunidad de desarrollo a mediano plazo ...

MAVI DE OCCIDENTE SA D...
Guadalajara, Jal.

Collection Strategy Manager

$40,000 - $50,000 Mensual

Key Responsibilities: Manage the development and implementation of debt collection strategies to improve Collections performance. Direct the development, execution, and performance tracking of coll ...

  • Seguro de Gastos Médicos Mayores
  • Prestaciones superiores a las de la ley
  • Atractivo esquema de bonos
CREDITO365
Miguel Hidalgo, CDMX
Bolsa de trabajo CREDITO365

Collections Agent - Early stage

$26,800 - $32,000 Mensual

International company looking for talent to join our team! American company that finances, buys, and sells used cars. Headquartered in Dallas, Texas. Department Description: The department is ...

Intugo
Tijuana, BC.
  • 1

Hace 1 día

Reservations Supervisor – Call Center

$35,000 Mensual

Trinity Resort Services en
Company logo

Sobre el empleo

Categoría: Atención a clientes - Call Center
Subcategoría: Call center
Educación mínima requerida: Universitario sin titulo

Detalles

Contratación:

Permanente

Horario:

Tiempo completo

Espacio de trabajo:

Presencial

Beneficios

  • Prestaciones de ley
  • Plan de carrera y crecimiento
  • Plan de crecimiento personal y laboral

Descripción

About the Company

Trinity Resort Services is a leading company in the hospitality industry, committed to delivering exceptional experiences to its clients and fostering a collaborative and enriching work environment for its employees. Location: This position is based in Mexico City.


Job Description

We are seeking an experienced and motivated Reservations Supervisor to lead the day-to-day operations of our Mexico-based call center reservations team. This role is responsible for ensuring service quality, team performance (Call Center Metrics, Accuracy and Sales), agent support and Reservations related administrative task while working closely with U.S. leadership to align with business goals and customer service standards.


Job Requirements?

  • 3+ years experience in a customer service or reservations call center, with at least 1 year in a supervisory or team lead role.
  • Experience in the travel, tourism, or hospitality industry is strongly preferred.
  • Bilingual in Spanish and English (spoken and written) is required.
  • Strong organizational and coaching skills.
  • Familiarity with CRM and booking platforms; tech-savvy and quick learner.
  • High emotional intelligence and the ability to manage people and performance under pressure.
  • Sales experience


Work Conditions:

  • Full-time, on-site role in Mexico.
  • Monday through Saturday.


Key Responsibilities:

Team Leadership & Support:

  • Supervise and support reservations agents, ensuring adherence to schedules, scripts, and service protocols.
  • Serve as the first line of support for agent questions, escalations, and real-time problem-solving.
  • Foster a positive and performance-oriented team culture.
  • Sales results oriented
  • Manage operations and administrative reservations tasks.

Training & Development:

  • Conduct onboarding and refresher training sessions for new and existing agents.
  • Monitor performance metrics and coach team members to meet or exceed KPIs.
  • Identify knowledge gaps and recommend improvements to training materials and tools.

Quality Assurance & Reporting:

  • Monitor live and recorded calls for quality, professionalism, and accuracy.
  • Prepare daily/weekly performance reports for upper management.
  • Ensure agents are meeting booking goals, conversion targets, and service SLAs.

Communication & Collaboration:

  • Act as a communication bridge between the Mexico team and U.S. leadership.
  • Participate in regular meetings with corporate management to provide feedback and implement updates.
  • Help roll out new promotions, campaigns, and operational changes.


What We Offer:

  • Competitive salary package
  • Opportunities for growth and leadership development
  • Collaborative, mission-driven environment
Recuerda que ningún reclutador puede pedirte dinero a cambio de una entrevista o un puesto. Asimismo, evita realizar pagos o compartir información financiera con las empresas.

ID: 20606046

Refina la ubicación de tu búsqueda

México

Ciudad de México, México

Miguel Hidalgo, Ciudad de México, México

VER MÁS

Refina la ubicación de tu búsqueda

México

Miguel Hidalgo, Ciudad de México, México

Baja California, México

Ciudad de México, México

Benito Juárez, Ciudad de México, México

Yucatán, México

VER MÁS
Candidatos
Crea un CV
Inicia sesión
Preguntas frecuentes candidatos
ios
android
Empleos por clasificación
Vacantes por Estado
Vacantes por Ciudad
Vacantes por Categoría
Vacantes más buscadas
Vacantes por Contrato
Vacantes por Empresa
Buscar empleo en México y el mundo
Empresas
Busco talento / Publicar Anuncio
Ayuda para reclutadores
Preguntas frecuentes de reclutadores
OCC
Acerca de OCC
Blog
Trabaja en OCC
Ayuda

OCC D.R. © 1996-2025 Derechos reservados. Versión del sitio candy-serp@