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Bolsa de trabajo Atención al cliente (Atención a clientes Call Center) en Chihuahua - OCC

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Scheduling Specialist

Sueldo no mostrado por la empresa

GENERAL FUNCTION? A rewarding position for an i ndividual that is highly organized, self-motivated, detail-oriented and customer-service focused. Responsible for handling i ncoming calls and admini ...

ESSILORLUXOTTICA MEXIC...
Chihuahua, Chih.

Asesor de hojalateria y pintura

$20,000 - $30,000 Mensual

Por expansión empresa líder en el ramo automotriz, solicita: PUESTO: · ASESOR DE HOAJALATERIA Y PINTURA PERFIL: · Edad: 25 a 55 años. · Sexo: Indistinto. · Escolaridad: Bachillerato mí ...

Empresa confidencial
Juárez, Chih.
  • 1

Hace 2 sem

Scheduling Specialist

Si el reclutador te contacta podrás conocer el sueldo

ESSILORLUXOTTICA MEXICO S DE RL DE CV en
Empresa verificada

Sobre el empleo

Categoría: Atención a clientes - Call Center
Subcategoría: Atención al cliente
Educación mínima requerida: Bachillerato

Detalles

Contratación:

Permanente

Horario:

Tiempo completo

Espacio de trabajo:

Presencial

Descripción

GENERAL FUNCTION?

A rewarding position for an i ndividual that is highly organized, self-motivated, detail-oriented and

customer-service focused. Responsible for handling i ncoming calls and administration duties to a l oyal

customer base where patient care always comes first.

MAJOR DUTIES & RESPONSIBILITIES

  • Operate a multi-line phone system.
  • Answer all calls i n a professional and friendly manner.
  • Appropriately manage a queue of patient phone calls.
  • Direct phone calls to other departments as directed.
  • Maintain a database of correct patient information
  • Efficiently schedule appointments for multiple doctors across several offices.
  • Initiate calls to patients as requested i n a timely and efficient manner.
  • Analyze, solve, and correct customer service i ssues using the LEAP technique (Listen, Empathize, Ask, and Produce) or other strategies as taught by the manager.
  • Cultivate an organized and orderly atmosphere
  • Achieve established Scheduling Specialist goals and objectives.
  • All other duties as assigned by management


BASIC QUALIFICATIONS

  • AA or BA/BS desired
  • 1-3 years prior healthcare/call center experience preferred.
  • Adaptable and flexible with the ability to multitask.
  • Self-motivated and detail-oriented.
  • Interest i n healthcare
  • Strong communication skills
  • Must present a professional appearance
  • Able to withstand long periods of desk work
Recuerda que ningún reclutador puede pedirte dinero a cambio de una entrevista o un puesto. Asimismo, evita realizar pagos o compartir información financiera con las empresas.

ID: 20575194

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Chihuahua, Chihuahua, México

Juárez, Chihuahua, México

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