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Vacantes recientes temporal en La Paz | OCC

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Helpdesk Technician I (On site La Paz, BCS)

Sueldo no mostrado por la empresa

The Help Desk Technician I is part of a global team that is responsible for first level support to all our customers. The candidate must be able to adapt to a constantly changing, fast-paced environme ...

Juniper Data Center
La Paz, BCS.
Bolsa de trabajo Juniper Data Center

Sé de los primeros en postularte

Agente de Ventas Local con Dominio Territorial | Todos Santos, BCS

Sueldo no mostrado por la empresa

Importante proyecto hotelero boutique de lujo en Todos Santos, BCS, busca: Agente de Ventas con Dominio Territorial. Responsabilidades: Promoción, posicionamiento y conversión en el mercad ...

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La Paz, BCS.
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Supervisor Instrumentos

$20,000 - $24,000 Mensual

Importante empresa solicita **Supervisor Instrumentos Temporal** Objetivo General: Verificar y asegurar la ejecución de las actividades de mantenimiento relacionadas con la instrumentación en á ...

GRUPO FERTINAL S.A. DE...
La Paz, BCS.

Auxiliar Bombero

$11,000 - $12,000 Mensual

Importante empresa en San Juan de la Costa, B.C.S. solicita: Auxiliar Bombero Requisitos: Nivel académico : Bachillerato (Obligatorio), Técnica, Licenciatura. (Deseable) Carrera(s): Ser ...

GRUPO FERTINAL S.A. DE...
San Juan de la Costa, La Paz, BCS.

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SOPORTE TECNICO

$14,000 - $14,500 Mensual

Grupo Pissa , experto en soluciones de IT te invita a formar parte de nuestro equipo en La Paz Sur. Si estas ESTUDIANDO y quieres adquirir experiencia y estas estudiando los últimos semestres de i ...

Grupo de Profesionales...
La Paz, BCS.
Bolsa de trabajo Grupo de Profesionales en Informática a su Servicio

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Resurtidor

$10,000 - $13,000 Mensual

AYUDANTES DE ALMACEN PARA TIENDA DE ROPA ES CONTRATACION DIRECTO CON LA MARCA Y EL CONTRATO ES POR TEMPORADA DE 6 MESES ZONA : REQUISITOS : ESCOLARIDAD : PREPA TRUNCA O TERMINADA ...

Empresa confidencial
La Paz, BCS.

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Al completar tu CV podrán verlo alrededor de 30 mil empresas.

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Docentes de inglés, danza, natación, educación física, psicología, pedagogía

$10,000 - $12,000 Mensual

Acerca de la empresa - Somos una institución educativa de prestigio con más de 20 años de experiencia. Nuestro compromiso con la excelencia académica y la innovación en la enseñanza nos ha posic ...

Empresa confidencial
La Paz, BCS.

Auxiliar de Mantenimiento

$11,000 - $12,000 Mensual

Importante empresa en San Juan de la Costa, B.C.S. solicita "Auxiliar de Mantenimiento Temporal" Requisitos: Carrera(s): Carrera trunca , Ingeniería Industrial, Ingeniero en Mantenimiento Indu ...

GRUPO FERTINAL S.A. DE...
San Juan de la Costa, La Paz, BCS.
  • 1

Hace 3 días

Helpdesk Technician I (On site La Paz, BCS)

Si el reclutador te contacta podrás conocer el sueldo

Juniper Data Center en
Empresa verificada
Company logo

Sobre el empleo

Categoría: Tecnologías de la Información - Sistemas
Subcategoría: Soporte técnico
Educación mínima requerida: Universitario sin titulo

Detalles

Contratación:

Permanente

Horario:

Tiempo completo

Espacio de trabajo:

Híbrido

Descripción

The Help Desk Technician I is part of a global team that is responsible for first level support to all our customers. The candidate must be able to adapt to a constantly changing, fast-paced environment. The candidate must also possess excellent communication and organizational skills and perform tasks with a sense of urgency and professionalism.

Essential Functions

? Be present and available during assigned Help Desk shifts

? Monitor and respond quickly to incoming incidents and service requests in the Help Desk system adhering to SLA metrics

? Perform remote troubleshooting when needed to resolve incidents and service requests from the Help Desk system

? Maintain and update open incidents and service requests to ensure a timely resolution; escalating to level 2 or supervisor/manager if unable to resolve

? Collaborate and stay engaged in team conversations using the company's collaboration tools

? Attend all scheduled meetings/trainings

? Participate in after-hours work as needed

? Perform other tasks as directed by the supervisor/manager

Common Tasks Performed

? Investigate and resolve routine hardware, software, and network issues

? Install and update client software in an enterprise environment

? Educate and train users on proper use of company supported systems and software

? Follow all standard operating procedures (SOP) through the effective use of Knowledge Management

? Work with Level 2 Tech to update knowledgebase documentation

? Work with Level 2 Tech to create accounts and configure hardware as part of the on-boarding process

? Provision hardware following the current process

? Repair or replace client hardware as necessary

? Monitor internal assets to ensure accurate inventory records

? Support VoIP phone systems and infrastructure

? Support Office 365 and Google Workspace environments

? Perform network troubleshooting and issue resolution

Requirements

? Experience managing, installing, and supporting Windows 10

? Experience supporting Mac's

? Experience troubleshooting common computer issues

? Understanding of networking fundamentals (TCP/IP, VPN, QoS, VoIP, routing)

? The ability to function within a Help Desk system workflow

? Growth mindset, drive to continuously learn new technologies

Extra Considerations

? Active Directory, O365 Admin and Google Workspace experience in an enterprise setting

? Certifications in ITIL, MCSA/E, CCNA, Network+, Security+, A+

? Experience working with Windows Server 2016/2019 and virtualization technologies (Hyper-V, VMware)


Personal Skills

? Excellent customer service skills

? Strong communication skills

? Strong organizational skills

? Strong troubleshooting and problem-solving skills

? Ability to work within a team environment

? Ability to prioritize tasks and adjust priority when asked

? Accountability for completing the task while working in a remote environment

? Flexible with the ability to adjust between remote working and in-office when asked

? Ability to work under pressure

? Endeavor to implement proactive solutions

? Must be able to lift and carry computer equipment up to 40lbs short distances

Recuerda que ningún reclutador puede pedirte dinero a cambio de una entrevista o un puesto. Asimismo, evita realizar pagos o compartir información financiera con las empresas.

ID: 20610323

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