BlogPublicar vacante
Crea un CV

Buscar empleo

Limpiar filtros

Bolsa de trabajo supervisor en call center en Querétaro Presencial - OCC

6 resultados

Ordenar por: Relevancia

Relevancia

Fecha

Customer Care Supervisor

Sueldo no mostrado por la empresa

Overview: Administration, elaboration and review of the different processes in the operations area, as well as contributing to provide attention and satisfactory solutions to the client, in order to ...

wallenius wilhelmsen
Qro.

Customer Care Supervisor

Sueldo no mostrado por la empresa

About Kerry Kerry is the world's leading taste and nutrition company for the food, beverage and pharmaceutical industries. Every day we partner with customers to create healthier, tastier and more ...

kerry
Qro.

Operativo de Campo Temporal CAETEC

Sueldo no mostrado por la empresa

La disrupción es la nueva normalidad, y en el Tecnológico de Monterrey , cada mañana, nos despertamos con la responsabilidad de transformar nuestro entorno. Nuestros procesos están centrados en las p ...

tecnologico de monterrey
Qro.

Trainer, Bilingual, Americas

Sueldo no mostrado por la empresa

Overview This position is available in Querétaro & Las Fuentes Recruiter: Alma Martinez POSITION SUMMARY STATEMENT: Position required to fulfill with Regional Training and Learning needs. New Hi ...

herbalife
Qro.

Security Group Leader

Sueldo no mostrado por la empresa

POSITION OBJECTIVE Supervise, verify and audit that the asset security processes are being carried out. YOUR KEY RESPONSIBILITIES Supervise the processes of Patrimonial Security Perform r ...

brp
Qro.

Ejecutivo (a) - Facilitador de Eventos

Sueldo no mostrado por la empresa

La disrupción es la nueva normalidad, y en el Tecnológico de Monterrey , cada mañana, nos despertamos con la responsabilidad de transformar nuestro entorno. Nuestros procesos están centrados en las p ...

tecnologico de monterrey
Qro.

Consigue un empleo

Al completar tu CV podrán verlo alrededor de 30 mil empresas.

create-account-srp
  • 1

Hace 1 día

Customer Care Supervisor

Si el reclutador te contacta podrás conocer el sueldo

wallenius wilhelmsen en

Esta es una vacante externa, deberás completar el proceso en el sitio de la empresa.

Sobre el empleo

Categoría: Atención a clientes - Call Center
Subcategoría: Atención al cliente
Educación mínima requerida:

Detalles

Contratación:

Permanente

Espacio de trabajo:

Presencial

Descripción

Overview:

Administration, elaboration and review of the different processes in the operations area, as well as contributing to provide attention and satisfactory solutions to the client, in order to consolidate the commercial relationship. Develop and implement improvements in customer service processes, generating a sense of belonging to the company's values.

Coordinate and guarantee 100% of the client's requirements

Job Description

  • Supervision of operational personnel.
  • Supervision of departure to distribution routes under your responsibility.
  • Daily control of delivery confirmations.
  • Problem solving.
  • Document control of processes.
  • Maintain and develop the relationship with the company's customers.
  • Coordinate the sending of documentation.
  • Provide information to internal and external customers regarding the logistics service provided.
  • Provide the customer with information that he requires.
  • Control of material stocks by supplier.
  • Resolve doubts and nonconformities that are presented.
  • Have communication with the team and the client's needs
  • Negotiations with the client.
  • Generate reports to internal and external customers.
  • Monitor and report traceability of cargo in normal flow or with anomalies to the customer.
  • System openings for operation control.
  • Coordinate and supervise the fulfillment of services.
  • Preparation of operational proposals
  • Customer Support
  • Requirements and programming of materials for supply in general
  • Represent the company before VPC authorities
  • Distributor Delivery Tracking
  • Receive complaints, suggestions and solve employee problems
  • Encourage integration and good human relations among staff.
  • Ensure that the Reports generated from the daily operation are provided in a truthful, complete and timely manner, thus controlling the Inventory 100%.

Job Requirements

Education: Bachelor's Degree/Engineering, International Business

Cooking: ICT S, excel Intermediate

Administrative computing, being related to information technologies, knowledge of Office 365.

Experience: 2 years experience as a customer service

Knowledge in automotive logistics and supply chain, inventory management, customer focus and resource management, results-based planning, traffic

Required Language: Intermediate English

Availability to travel: Yes
Recuerda que ningún reclutador puede pedirte dinero a cambio de una entrevista o un puesto. Asimismo, evita realizar pagos o compartir información financiera con las empresas.

ID: 20511476

También puedes buscar

Asesor De Centro De Contacto

Supervisor De Telemarketing

Agente De Centro De Contacto

VER MÁS

También puedes buscar

Asesor De Centro De Contacto

Agente De Centro De Contacto

Supervisor De Telemarketing

Ejecutivo De Contacto

Refina la ubicación de tu búsqueda

México

Refina la ubicación de tu búsqueda

México

Candidatos
Crea un CV
Inicia sesión
Preguntas frecuentes candidatos
ios
android
Empleos por clasificación
Vacantes por Estado
Vacantes por Ciudad
Vacantes por Categoría
Vacantes más buscadas
Vacantes por Contrato
Vacantes por Empresa
Buscar empleo en México y el mundo
Empresas
Busco talento / Publicar Anuncio
Ayuda para reclutadores
Preguntas frecuentes de reclutadores
OCC
Acerca de OCC
Blog
Trabaja en OCC
Ayuda

OCC D.R. © 1996-2025 Derechos reservados. Versión del sitio candy-serp@