BlogPublicar vacante
Crea un CV

Buscar empleo

Limpiar filtros

Bolsa de trabajo supervisor en call center en Querétaro tiempo completo Presencial - OCC

2 resultados

Ordenar por: Relevancia

Relevancia

Fecha

Trainer, Bilingual, Americas

Sueldo no mostrado por la empresa

Overview This position is available in Querétaro & Las Fuentes Recruiter: Alma Martinez POSITION SUMMARY STATEMENT: Position required to fulfill with Regional Training and Learning needs. New Hi ...

herbalife
Qro.

Security Group Leader

Sueldo no mostrado por la empresa

POSITION OBJECTIVE Supervise, verify and audit that the asset security processes are being carried out. YOUR KEY RESPONSIBILITIES Supervise the processes of Patrimonial Security Perform r ...

brp
Qro.
  • 1

Hace 2 días

Trainer, Bilingual, Americas

Si el reclutador te contacta podrás conocer el sueldo

herbalife en

Esta es una vacante externa, deberás completar el proceso en el sitio de la empresa.

Sobre el empleo

Categoría: Recursos humanos
Subcategoría: Capacitación y desarrollo
Educación mínima requerida:

Detalles

Horario:

Tiempo completo

Espacio de trabajo:

Presencial

Descripción

Overview

This position is available in Querétaro & Las FuentesRecruiter: Alma MartinezPOSITION SUMMARY STATEMENT:

Position required to fulfill with Regional Training and Learning needs. New Hire Onboarding process and Multiskill migration. Continuous Education and Learning Solutions provider.

DETAILED RESPONSIBILITIES/DUTIES:
  • Train Member Services staff (Americas), providing in-depth knowledge and working tools to effectively handle Member/Customer call requests.
  • Responsible in ensuring that Member Services department staff is provided all information and any updates to be able to assists our Customers and Members effectively.
  • Develop training material, knowledge base maintenance, agendas recurrent review and maintenance.
  • Interpret/clarify all Member Rules of Conduct, Member Application, and other Herbalife-published information.
  • Training reports fulfillment (Dashboard, Activity Log, Training Planner, Kirk Patrick Methodology)
  • This person will be assigned special projects as needed, i.e. UAT, research, SKU testing, attend meeting, and/or assist with answering calls.


Job Qualifications

Qualifications:

  • Ability to manage multiple projects and manage admin work.
  • Strong communication skills (verbal and written).
  • Bilingual Level C1-C2 (Required)
  • Strong leadership skills.
  • Commitment and flexibility.
  • Intermediate Microsoft Office (Excel, PowerPoint, Forms, Word).
  • Ability to solve problems, meet deadlines under general supervision.
  • Ability to think strategically, analyze data and develop innovative solutions


Internal Candidates only:
  • 90 QA Score in the last 3 months.
  • Expert in Sales and Marketing Plan.

Skills (required):
  • Developed facilitation and presentation skills
  • Microsoft Office proficient level
  • Videoconferencing tools usage - proficient level

Experience (Preferred):
  • Training Experience within Call Center Industry
  • Learning and Development experience
  • Instructional Design certification

Education Required
  • Bachelor's degree
Recuerda que ningún reclutador puede pedirte dinero a cambio de una entrevista o un puesto. Asimismo, evita realizar pagos o compartir información financiera con las empresas.

ID: 20505509

También puedes buscar

Asesor De Centro De Contacto

Supervisor De Telemarketing

Agente De Centro De Contacto

VER MÁS

También puedes buscar

Asesor De Centro De Contacto

Agente De Centro De Contacto

Supervisor De Telemarketing

Ejecutivo De Contacto

Refina la ubicación de tu búsqueda

México

Refina la ubicación de tu búsqueda

México

Candidatos
Crea un CV
Inicia sesión
Preguntas frecuentes candidatos
ios
android
Empleos por clasificación
Vacantes por Estado
Vacantes por Ciudad
Vacantes por Categoría
Vacantes más buscadas
Vacantes por Contrato
Vacantes por Empresa
Buscar empleo en México y el mundo
Empresas
Busco talento / Publicar Anuncio
Ayuda para reclutadores
Preguntas frecuentes de reclutadores
OCC
Acerca de OCC
Blog
Trabaja en OCC
Ayuda

OCC D.R. © 1996-2025 Derechos reservados. Versión del sitio candy-serp@