BlogPublicar vacante
Crea un CV

Buscar empleo

Limpiar filtros

Bolsa de trabajo soporte tecnico primer nivel temporal Híbrido - OCC

3 resultados

Ordenar por: Relevancia

Relevancia

Fecha

Fusion Global PAYplus or Finastra GPP or Treasury and Payments or GPP SP

$80,000 - $90,000 Mensual

Role- Production Support Location – Mexico City - Hybrid Position type- Contract Start - ASAP Mandatory Skill: - Global PAY plus GPP SP Standard Platform,------GPP- Global Pay ...

TEKSHAPERS INC

Consultor Funcional SAPMM

Sueldo no mostrado por la empresa

Estamos en búsqueda de un consultor SAP MM altamente calificado para brindar soporte al módulo SAP MM. El candidato ideal tendrá una sólida experiencia en SAP MM y habilidades excepcionales para la ge ...

Sinergia de Negocio Co...
CDMX

Analista Programador .Net

Sueldo no mostrado por la empresa

ACERCA DE LA EMPRESA Empresa líder en el desarrollo de soluciones tecnológicas innovadoras para diversas industrias. Nos destacamos por nuestro compromiso con la excelencia y la mejora continua, ...

  • Prestaciones de ley
  • Vales de despensa
  • Esquema de trabajo híbrido
Tecnologías Avanzadas ...
Álvaro Obregón, CDMX
Bolsa de trabajo Tecnologías Avanzadas en Sistemas de Información Tasi Soft
  • 1

Hace 1 día

Fusion Global PAYplus or Finastra GPP or Treasury and Payments or GPP SP

$80,000 - $90,000 Mensual

+ comisiones
TEKSHAPERS INC
Empresa verificada

Sobre el empleo

Categoría: Tecnologías de la Información - Sistemas
Subcategoría: Soporte técnico
Educación mínima requerida: Bachillerato

Detalles

Contratación:

Temporal

Horario:

Tiempo completo

Espacio de trabajo:

Híbrido

Descripción


Role- Production Support

Location – Mexico City - Hybrid

Position type- Contract

Start - ASAP



Mandatory Skill:


- Global PAY plus GPP SP Standard Platform,------GPP- Global Pay plus or Global Payment Plus


Job Description:

Required Skills & Experience:

  • Expertise in GPP SP with a deep understanding of its functionalities, configurations, and troubleshooting techniques. Mandatory Experience in 24x7 production support, preferably in banking, financial services, or payment technology domains. Strong knowledge of payments processing, settlement systems, and regulator

Summary

  • We are seeking a highly skilled Production Support Lead with expertise in GPP SP (Global PayPlus Standard/Service Platform) to oversee 24x7 support operations.
  • The ideal candidate will have experience in financial services and payments technology, with a strong advantage if they have worked with Finastra solutions.
  • This role requires proactive monitoring, troubleshooting, incident management, and collaboration across teams to ensure optimal system availability, stability, and performance for operations in Australia, Vietnam, and the US.

Key Responsibilities:

  • Lead and manage 24x7 production support for payment platforms across Australia, Vietnam, and US.
  • Provide expert-level support for GPP SP, troubleshooting issues, analyzing system logs, and ensuring quick resolution of incidents.
  • Collaborate with development, and infrastructure teams to address production challenges and improve system stability. Drive root cause analysis (RCA) for recurring incidents and implement long-term solutions.
  • Maintain incident, problem, and change management processes in adherence to ITIL best practices.
  • Strong troubleshooting, analytical, and problem-solving skills. Perform Ready for Business checks, high-volume processing, and special day handling activities.
  • Work closely with Finastra and other vendors to resolve complex production issues.
  • Manage availability and continuity, participating in regular Disaster Recovery (DR) and Business Continuity Plan (BCP) activities while maintaining documentation.
  • Support user operation queries, ensuring timely acknowledgment and resolution. Perform, troubleshoot, and support periodic activities such as Beginning / End of Day, End of Month, End of Quarter, End of Year, etc.
  • Ability to handle high-pressure situations, ensuring swift resolution of critical incidents. Monitor system performance, availability, and security, identifying potential risks and implementing preventive measures.
  • Ensure timely and effective communication with stakeholders during critical incidents and service disruptions. Mentor and support junior team members, fostering a high-performance culture within the support team.





























Recuerda que ningún reclutador puede pedirte dinero a cambio de una entrevista o un puesto. Asimismo, evita realizar pagos o compartir información financiera con las empresas.

ID: 20564413

También puedes buscar

Técnico Helpdesk

Analista De Soporte Técnico

Rol De Soporte Técnico

VER MÁS

También puedes buscar

Técnico Helpdesk

Rol De Soporte Técnico

Agente De Soporte Técnico

Analista De Soporte Técnico

Ingeniero De Soporte Técnico

Refina la ubicación de tu búsqueda

México

Ciudad de México, México

Álvaro Obregón, Ciudad de México, México

Refina la ubicación de tu búsqueda

México

Álvaro Obregón, Ciudad de México, México

Ciudad de México, México

Candidatos
Crea un CV
Inicia sesión
Preguntas frecuentes candidatos
ios
android
Empleos por clasificación
Vacantes por Estado
Vacantes por Ciudad
Vacantes por Categoría
Vacantes más buscadas
Vacantes por Contrato
Vacantes por Empresa
Buscar empleo en México y el mundo
Empresas
Busco talento / Publicar Anuncio
Ayuda para reclutadores
Preguntas frecuentes de reclutadores
OCC
Acerca de OCC
Blog
Trabaja en OCC
Ayuda

OCC D.R. © 1996-2025 Derechos reservados. Versión del sitio candy-serp@