Hace 2 días
Coordinador de Soporte Técnico
Si el reclutador te contacta podrás conocer el sueldo
magna en
Esta es una vacante externa, deberás completar el proceso en el sitio de la empresa.
Sobre el empleo
Categoría: Tecnologías de la Información - Sistemas
Subcategoría: Soporte técnico
Educación mínima requerida:
Detalles
Horario:
Tiempo completoEspacio de trabajo:
PresencialDescripción
What we offer:
At Magna, you can expect an engaging and dynamic environment where you can help to develop industry-leading automotive technologies. We invest in our employees, providing them with the support and resources they need to succeed. As a member of our global team, you can expect exciting, varied responsibilities as well as a wide range of development prospects. Because we believe that your career path should be as unique as you are.
Group Summary:
The Mechatronics, Mirrors and Lighting group specializes in automotive technologies that are driving the future of mobility. Combining a deep systems knowledge to develop unique vehicle access experiences, intelligent visions systems and advanced automotive lighting technologies, MML's expertise light the path to innovation, safety and styling.
Job Responsibilities:
Objetivo del Puesto
Responsable de la coordinación del soporte técnico a los usuarios y líneas/celdas de producción, así como el mantenimiento preventivo/correctivo de los equipos de cómputo. Además del control de consumibles y refacciones del área de IT.
Responsabilidades Principales
Educación y Experiencia
Competencia Requerida
Awareness, Unity, Empowerment:
At Magna, we believe that a diverse workforce is critical to our success. That's why we are proud to be an equal opportunity employer. We hire on the basis of experience and qualifications, and in consideration of job requirements, regardless of, in particular, color, ancestry, religion, gender, origin, sexual orientation, age, citizenship, marital status, disability or gender identity. Magna takes the privacy of your personal information seriously. We discourage you from sending applications via email or traditional mail to comply with GDPR requirements and your local Data Privacy Law.
Worker Type:
Regular / Permanent
Group:
Magna Mechatronics, Mirrors & Lighting
At Magna, you can expect an engaging and dynamic environment where you can help to develop industry-leading automotive technologies. We invest in our employees, providing them with the support and resources they need to succeed. As a member of our global team, you can expect exciting, varied responsibilities as well as a wide range of development prospects. Because we believe that your career path should be as unique as you are.
Group Summary:
The Mechatronics, Mirrors and Lighting group specializes in automotive technologies that are driving the future of mobility. Combining a deep systems knowledge to develop unique vehicle access experiences, intelligent visions systems and advanced automotive lighting technologies, MML's expertise light the path to innovation, safety and styling.
Job Responsibilities:
Objetivo del Puesto
Responsable de la coordinación del soporte técnico a los usuarios y líneas/celdas de producción, así como el mantenimiento preventivo/correctivo de los equipos de cómputo. Además del control de consumibles y refacciones del área de IT.
Responsabilidades Principales
- Coordinar soporte técnico a usuarios finales.
- Coordinar soporte técnico a líneas/celdas de producción.
- Coordinar el mantenimiento preventivo/correctivo a los equipos de cómputo de la división (Computadoras, laptop, impresoras láser, impresoras de código de barras, etc.).
- Coordinar inventario de consumibles y refacciones de equipos de cómputo e impresoras de código de barras.
- Implementar y mantener el sistema de 5S en sus áreas de trabajo.
- Cumplir con lo asignado por su jefe de departamento o gerente.
Educación y Experiencia
- Carrera profesional concluida, preferentemente ingeniería en sistemas.
- Mínimo 5 años de experiencia previa en el área de sistemas.
Competencia Requerida
- Conocimiento de redes computacionales.
- Actitud de servicio.
- Habilidad para trabajo en equipo.
- Experiencia en soporte técnico a usuarios
- Experiencia en mantenimiento preventivo y correctivo en equipos de cómputo (Impresoras, computadoras, etc)
Awareness, Unity, Empowerment:
At Magna, we believe that a diverse workforce is critical to our success. That's why we are proud to be an equal opportunity employer. We hire on the basis of experience and qualifications, and in consideration of job requirements, regardless of, in particular, color, ancestry, religion, gender, origin, sexual orientation, age, citizenship, marital status, disability or gender identity. Magna takes the privacy of your personal information seriously. We discourage you from sending applications via email or traditional mail to comply with GDPR requirements and your local Data Privacy Law.
Worker Type:
Regular / Permanent
Group:
Magna Mechatronics, Mirrors & Lighting
Recuerda que ningún reclutador puede pedirte dinero a cambio de una entrevista o un puesto. Asimismo, evita realizar pagos o compartir información financiera con las empresas.
ID: 20522327