BlogPublicar vacante
Crea un CV

Buscar empleo

Limpiar filtros

Bolsa de trabajo soporte segundo nivel Híbrido - OCC

299 resultados

Ordenar por: Relevancia

Relevancia

Fecha

Sr. Customer Experience Tech (Tier III)

Sueldo no mostrado por la empresa

Your new role: The Sr, CX Tech Tier IIITechnician is a key member of the Global Customer Experience (CX) Strategy & Ops team. A subject matter expert over all WBD's products/services available in ...

  • Prestaciones superiores a las de la ley
  • Fondo de ahorro
  • Vales de despensa
Discovery Networks
CDMX
Bolsa de trabajo Discovery Networks

OT Engineering

Sueldo no mostrado por la empresa

OT Engineering (Hybrid in Guadalajara) Advanced English is must JOB SUMMARY The Transport Engineer L2 is responsible for managing, optimizing, and ensuring the reliability of SCADA databases ...

Empresa confidencial
Guadalajara, Jal.

Sé de los primeros en postularte

Líder Técnico de APIS

$50,000 Mensual

Vacante: LIDER TECNICO DE APIS Modalidad híbrida | Ignacio Longares 108, San Francisco Totoltepec, Edo. Méx. C.P. 50200 Empresa líder en tecnologías de la información se encuentra en búsqueda de ...

  • Prestaciones de ley
  • Capacitación pagada
  • Plan de crecimiento personal y laboral
SYE SOFTWARE S.A. DE C...
Toluca, Edo. Méx.​
Bolsa de trabajo SYE SOFTWARE S.A. DE C.V.

Sé de los primeros en postularte

Equity Research Manager

$50,000 - $60,000 Mensual

Equity Research Manager ?Con el objetivo de implementar la estrategia de Inversión Responsable dentro de Afore Banamex es necesario contar con un perfil de Fundamental Research Analyst que pueda ...

Banamex
Lomas de Chapultepec I Sección, Miguel Hidalgo, CDMX

Gerente de Investigacion Fundamental ESG

Sueldo no mostrado por la empresa

Objetivo del Puesto. Con el objetivo de implementar la estrategia de Inversión Responsable dentro de Afore Banamex es necesario contar con un perfil de Fundamental Research Analyst que pueda desa ...

Banamex
Lomas de Chapultepec I Sección, Miguel Hidalgo, CDMX

HRBP

$45,000 - $55,000 Mensual

BUSINESS PARTNER Advising and Supporting Top Management: Advising and supporting the top management of a business unit in all HR-relevant topics/issues. Related Competencies: Effective Communicati ...

HELLA Automotive México
El Salto, Jal.
Bolsa de trabajo HELLA Automotive México

Consigue un empleo

Al completar tu CV podrán verlo alrededor de 30 mil empresas.

create-account-srp

Consultor SAP MM (Logística)

Sueldo no mostrado por la empresa

CONSISS innovation labs somos socio estratégico de muchas empresas para proporcionar soluciones de tecnología, brindando servicios de staffing de personal, fábrica de software, con más de 20 años en e ...

Consiss
Monterrey, N.L.

Java developer and Oracle

$45,000 - $50,000 Mensual

En TechMahindra estamos en búsca de desarrollador JAVA con DB Oracle y/o SQL Server. Proyecto: Murex Enhancements RF. ? Detalle del perfil: Amplia experiencia en desarrollos ...

DIGITAL ONUS S DE RL D...
CDMX

Senior accountant

Sueldo no mostrado por la empresa

Description We are seeking a talented Senior Accountant to join our dynamic team. The Senior Accountant will be responsible for managing financial records, preparing financial reports, and ensuri ...

  • Prestaciones de ley
  • Prestaciones superiores a las de la ley
Golden Kare Ventures
Guadalajara, Jal.
Bolsa de trabajo Golden Kare Ventures

Sé de los primeros en postularte

Staff Accountant with Property Accounting

Sueldo no mostrado por la empresa

Description The Staff Accountant with Property Accounting will play a crucial role in managing and overseeing the financial aspects of property accounting within our organization. This position r ...

  • Prestaciones de ley
  • Prestaciones superiores a las de la ley
Golden Kare Ventures
Guadalajara, Jal.
Bolsa de trabajo Golden Kare Ventures

Sé de los primeros en postularte

Consultor funcional Oracle Cloud

$50,000 - $60,000 Mensual

?Objetivo del Puesto Brindar soporte funcional en soluciones Oracle, asegurando la correcta implementación, configuración y optimización de los sistemas ERP de la empresa, alineados a las necesidade ...

  • Prestaciones de ley
  • Fondo de ahorro
  • Vales de despensa
Empresa confidencial
San Martín Obispo, Cuautitlán Izcalli, Edo. Méx.​

Sé de los primeros en postularte

Java L1 Production Support

$50,000 - $55,000 Mensual

If you're looking for a career where you can make a real impression, join Global Service Center (GSC) HSBC and discover how valued you'll be. HSBC is one of the largest banking and financial services ...

HSBC.
Azcapotzalco, CDMX

Sé de los primeros en postularte

Specialist, IT Hardware Asset Management

$45,000 - $53,000 Mensual

Grade: Specialist (mid-level). Profile: Individual contributor, no direct reports. Work schedule: 7:00 - 16:00 hrs, Mon - Fri. Flexible schedule: Up to 25% work from home. Location: Corpo ...

SSS CARRIER S DE RL DE...
Monterrey, N.L.

Sé de los primeros en postularte

Senior Content Strategist

Sueldo no mostrado por la empresa

We are looking for a creative and analytical Content Strategist to lead the planning, development, and execution of content strategies that align with our brand voice and business goals. The ideal c ...

RESOURCES CONNECTION M...
CDMX

Sé de los primeros en postularte

Technical Analyst

Sueldo no mostrado por la empresa

¡¡Únete a ids comercial en una posición Híbrida!! Estamos en búsqueda de un Technical Analyst que cuente con mínimo 4 años de experiencia participando en equipos de desarrollo de microservicios y A ...

  • Prestaciones de ley
  • Prestaciones superiores a las de la ley
  • Fondo de ahorro
IDS Comercial
Miguel Hidalgo, CDMX
Bolsa de trabajo IDS Comercial

Sé de los primeros en postularte

Representante de Ventas de Equipos Médicos

$30,000 - $40,000 Mensual

Buscamos un Representante de Ventas de Equipos Médicos con alta orientación a resultados, enfoque consultivo y pasión en el sector. El perfil ideal combina habilidades comerciales con conocimiento t ...

Empresa confidencial
Monterrey, N.L.

ITSM Problem Manager Proficient

Sueldo no mostrado por la empresa

Acerca de la empresa Softtek es una empresa líder en tecnologías de la información y servicios de software. Con más de 30 años de experiencia en el mercado, Softtek se destaca por su innovación y ...

Softtek
CDMX

IT Analyst - Supply Chain Planning

$35,000 - $43,000 Mensual

Acerca de la empresa Empresa líder en la industria alimentaria, comprometida con la calidad y la innovación en sus productos. Esta en búsqueda de talento para el área de IT en Irapuato, Guanajua ...

Empresa confidencial
Irapuato, Gto.

Sr. Talent Acquisition Lead (Fixed Term)

Sueldo no mostrado por la empresa

Your New Role The Senior Talent Acquisition Advisor will lead the full-cycle recruitment process for mid-to-senior level roles across the Capability Center in Mexico City. This role will provide str ...

  • Prestaciones superiores a las de la ley
  • Vales de despensa
  • Seguro de vida
Discovery Networks
CDMX
Bolsa de trabajo Discovery Networks

Underwriter - Financial Analyst

Sueldo no mostrado por la empresa

About the Role: We are seeking a highly analytical and detail-oriented Underwriter / Financial Analyst to support our U.S.-based investment and acquisitions team from our Guadalajara office. This ro ...

Golden Kare Ventures S...
Guadalajara, Jal.
  • 1
  • ...
  • 15

Hace 5 días

Sr. Customer Experience Tech (Tier III)

Si el reclutador te contacta podrás conocer el sueldo

Discovery Networks en
Company logo

Sobre el empleo

Categoría: Atención a clientes - Call Center
Subcategoría: Soporte
Educación mínima requerida: Universitario sin titulo

Detalles

Contratación:

Permanente

Horario:

Tiempo completo

Espacio de trabajo:

Híbrido

Beneficios

  • Prestaciones superiores a las de la ley
  • Fondo de ahorro
  • Vales de despensa

Descripción

Your new role:


The Sr, CX Tech Tier IIITechnician is a key member of the Global Customer Experience (CX) Strategy & Ops team. A subject matter expert over all WBD's products/services available in their markets, they provide advanced support for issues that cannot be resolved by lower tier support groups, while partnering closely with Regional and Global CX peers and leads.


Also will provide ongoing oversight over our frontline support advocates, identify improvement opportunities, and liaise across all CX support partners to provide frontline team members with guidance/data needed to ensure they're prepared for upcoming events/premiers and performing at their best.


The ideal candidate demonstrates a combination of strong technical acumen and customer service excellence. They will have the ability to prioritize and resolve/complete complex issues/projects with professionalism and poise. They will work closely with Global CX Management to continuously challenge/define/refine what excellence means for CX. They will empower their local CX org and broader Global CX Advanced Support teams to continuously deliver on these goals to achieve the highest levels of customer satisfaction and support.



Your role accountabilities:

  • Function as a subject matter expert over all WBD products/services, as well as maintaining current knowledge over all responsibilities and SOPs maintained by the Advanced Support teams.
  • Receive escalations directly from our frontline support teams (Tier 1 and 2) and deliver positive outcomes for the toughest issues in the most challenging conversations across traditional and social channels.
  • Work cross-functionally with Leadership, QA, Engineering, Product and/or PM teams to identify, document, and escalate business side issues to appropriate extended teams for resolution.
  • Conduct deep-dive and root cause analysis investigations to identify troubleshooting workarounds and support recommendations for identified issues and emerging trends that cannot be resolved through known troubleshooting steps.
  • At times assist our escalation partners in maintaining a catalog of open issues to ensure accurate understanding of issue impact, while communicating issue status to domestic and International teams.
  • Backup Global CX support teams across all channels and tiers.
  • Partner with CX management to improve upon all aspects of the support and escalation process; identifying coaching opportunities, workflow requirements and operational gaps.
  • Assist leads to track and identify trends based on conversation topics, locations and other patterns to identify emerging issues.
  • Assist CX crisis/event management efforts by providing technical guidance and support-related updates during service disruptions, outages, movie/show premiers, and other high impact events. At times fully representing the Global CX org.
  • Occasionally provide product and support training to frontline technical support teams.
  • Partner with CX L&D teams to translate product and support expertise to evolve training curriculum and customer facing support content.
  • Accommodate occasional work schedule changes as needed to support events and premiers occurring outside of regular business hours.



Qualification & Experience:

  • Degree in technology, journalism, communications, marketing, or equivalent experience and/or demonstrated expertise.
  • Advanced english
  • 3+ years CX experience at a comparable B2C brand, preferably in media, entertainment, technology or hospitality and supporting streaming media or equivalent technologies at a Tier 3 level.
  • Exceptional oral and written communication skills - able to communicate effectively with junior to senior internal and external partners, breaking down technical concepts for non-technical audiences, with strong attention to detail for data, grammar, and spelling.
  • Comfortable generating and analyzing both quantitative and qualitative data to diagnose customer feedback, team performance, and identify actionable improvement opportunities.
  • Familiarity and comfort with consumer streaming devices such as Apple TV, Roku, iOS devices, Android TV/mobile, more.
  • Excel in both customer service and technical support scenarios
  • Able to accommodate a dynamic business environment, including occasionally participating in an on-call rotation to support special events and content premiers occurring outside of regular business hours, weekends, and holidays.


Recuerda que ningún reclutador puede pedirte dinero a cambio de una entrevista o un puesto. Asimismo, evita realizar pagos o compartir información financiera con las empresas.

ID: 20631032

También puedes buscar

Rol De Soporte Técnico

También puedes buscar

Rol De Soporte Técnico

Refina la ubicación de tu búsqueda

México

Ciudad de México, México

Nuevo León, México

VER MÁS

Refina la ubicación de tu búsqueda

México

Nuevo León, México

Miguel Hidalgo, Ciudad de México, México

Ciudad de México, México

Monterrey, Nuevo León, México

San Pedro Garza García, Nuevo León, México

VER MÁS
Candidatos
Crea un CV
Inicia sesión
Preguntas frecuentes candidatos
ios
android
Empleos por clasificación
Vacantes por Estado
Vacantes por Ciudad
Vacantes por Categoría
Vacantes más buscadas
Vacantes por Contrato
Vacantes por Empresa
Buscar empleo en México y el mundo
Empresas
Busco talento / Publicar Anuncio
Ayuda para reclutadores
Preguntas frecuentes de reclutadores
OCC
Acerca de OCC
Blog
Trabaja en OCC
Ayuda

OCC D.R. © 1996-2025 Derechos reservados. Versión del sitio candy-serp@