BlogPublicar vacante
Crea un CV

Buscar empleo

Limpiar filtros

Bolsa de trabajo soporte segundo nivel indeterminado - OCC

1 resultados

Ordenar por: Relevancia

Relevancia

Fecha

Helpdesk

Sueldo no mostrado por la empresa

NTT DATA Services strives to hire exceptional, innovative, and passionate individuals who want to grow with us. If you want to be part of an inclusive, adaptable, and forward-thinking organization, ap ...

  • Prestaciones superiores a las de la ley
  • Plan de crecimiento personal y laboral
NTT DATA SERVICES MEXI...
Guadalajara, Jal.
Bolsa de trabajo NTT DATA SERVICES MEXICO OPERATIONS S DE RL DE CV
  • 1

Hace 1 día

Helpdesk

Si el reclutador te contacta podrás conocer el sueldo

NTT DATA SERVICES MEXICO OPERATIONS S DE RL DE CV en
Company logo

Sobre el empleo

Categoría: Atención a clientes - Call Center
Subcategoría: Soporte
Educación mínima requerida: Bachillerato

Detalles

Contratación:

Permanente

Horario:

Medio tiempo

Espacio de trabajo:

Desde casa

Beneficios

  • Prestaciones superiores a las de la ley
  • Plan de crecimiento personal y laboral

Descripción

NTT DATA Services strives to hire exceptional, innovative, and passionate individuals who want to grow with us. If you want to be part of an inclusive, adaptable, and forward-thinking organization, apply now.


We are currently seeking a Helpdesk Part-Time Associate to join our team in Guadalajara, Jalisco, Mexico.


Location: Guadalajara, Jalisco. Mexico. REMOTE (could work anywhere from Mexico)


Requirements:

• Availability to work 22.5 hours per week

• Interest in working on morning shifts

• Advanced English

• Looking to work in IT Environment

• 6 months of experience in Customer Service


We Offer:

• Competitive salary

• Grocery Tickets - 12% of base salary

• 30 days of Christmas bonus

• 12 days of vacations

• 50% Vacation bonus

• 5 personal days per year

• Medical insurance

• Life insurance

• Dental Insurance

• Discounts with selected Optics

• Opportunity to grow in the company


Activities:

• General L1 support for hardware and MS Office packages

• Advance technical support for in-house applications and developments

• Answer technical support calls providing and escalating to other support groups

• Provide support based on email generated requests or reports

• Document troubleshooting steps and detailed description of the customer incidents and requests

• Applies diagnostic techniques to identify problems, investigate causes and recommend solutions to correct failures

NTT DATA Services is a global business and IT services provider specializing in digital, cloud and automation across a comprehensive portfolio of consulting, applications, infrastructure, and business process services. We are part of the NTT family of companies, a partner to 85 % of the Fortune 100.

Recuerda que ningún reclutador puede pedirte dinero a cambio de una entrevista o un puesto. Asimismo, evita realizar pagos o compartir información financiera con las empresas.

ID: 20602019

También puedes buscar

Analista De Helpdesk

Rol De Soporte Técnico

También puedes buscar

Analista De Helpdesk

Rol De Soporte Técnico

Refina la ubicación de tu búsqueda

México

Jalisco, México

Guadalajara, Jalisco, México

Refina la ubicación de tu búsqueda

México

Guadalajara, Jalisco, México

Jalisco, México

Candidatos
Crea un CV
Inicia sesión
Preguntas frecuentes candidatos
ios
android
Empleos por clasificación
Vacantes por Estado
Vacantes por Ciudad
Vacantes por Categoría
Vacantes más buscadas
Vacantes por Contrato
Vacantes por Empresa
Buscar empleo en México y el mundo
Empresas
Busco talento / Publicar Anuncio
Ayuda para reclutadores
Preguntas frecuentes de reclutadores
OCC
Acerca de OCC
Blog
Trabaja en OCC
Ayuda

OCC D.R. © 1996-2025 Derechos reservados. Versión del sitio candy-serp@