Aún no hay resultados para tu búsqueda
Encontramos estas vacantes similares que podrían interesarte.
Hace 2 días
Technical Support Analyst Jr. (TSA) -Technical Assistance Center
Si el reclutador te contacta podrás conocer el sueldo
ford en
Esta es una vacante externa, deberás completar el proceso en el sitio de la empresa.
Sobre el empleo
Categoría: Tecnologías de la Información - Sistemas
Subcategoría: Soporte técnico
Educación mínima requerida:
Detalles
Contratación:
PermanenteEspacio de trabajo:
PresencialDescripción
Job Description
- Works closely with Dealers to achieve the objective to diagnose, repair and resolve the Customer Concerns reported and present on the vehicles.
- Provide diagnostic tools and software support as required for specific commodity splits
- Answer calls to dealers to provide technical assistances and respond to requests via WEB on the GTAC platform.
- Establish a direct interface between, Warehouse, Field Engineers and management to contribute in assuring critical and high demanded parts availability
- Provide technical support to the Customer Relations Center department (CRC).
- Provide technical assistance and/or guidance to other team members when needed.
- Respond to Dealer multi-channel (Web/Phone/See What I See (SWIS)) inquiries for complex technical vehicle repair concerns
- Maintain continues training/formation in new upcoming technologies.
Recuerda que ningún reclutador puede pedirte dinero a cambio de una entrevista o un puesto. Asimismo, evita realizar pagos o compartir información financiera con las empresas.
ID: 20415863
Refina la ubicación de tu búsqueda
Refina la ubicación de tu búsqueda