Aún no hay resultados para tu búsqueda
Encontramos estas vacantes similares que podrían interesarte.
Hace 4 días
Technical Support Specialist II (Lighting)
Si el reclutador te contacta podrás conocer el sueldo
acuity brands inc. en
Esta es una vacante externa, deberás completar el proceso en el sitio de la empresa.
Sobre el empleo
Categoría: Tecnologías de la Información - Sistemas
Subcategoría: Administrador de sistemas
Educación mínima requerida:
Detalles
Contratación:
PermanenteEspacio de trabajo:
PresencialDescripción
Utilizamos la tecnología para resolver problemas en espacios, luz y más cosas por venir... para nuestros clientes, nuestras comunidades y nuestro planeta.
Acuity Brands, Inc. (NYSE: AYI) es una empresa de tecnología industrial líder en el mercado. Utilizamos la tecnología para resolver problemas en espacios, luz y más cosas por venir. A través de nuestros dos segmentos de negocio, Acuity Brands Lighting and Lighting Controls (ABL) y Intelligent Spaces Group (ISG), diseñamos, fabricamos y lanzamos al mercado productos y servicios que marcan una valiosa diferencia en la vida de las personas.
Estamos posicionados en la intersección de la sostenibilidad y la tecnología. Nuestros negocios desarrollan tecnología que ayuda a ahorrar energía a nuestros clientes y reducir sus emisiones de carbono. Logramos el crecimiento a través del desarrollo de nuevos productos y servicios innovadores, que incluyen iluminación, controles de iluminación, soluciones de gestión de edificios y aplicaciones con reconocimiento de ubicación.
Job Summary
The primary role for this position is to administer superior technical support via phone or e-mail to internal and external customers in the areas of product troubleshooting, diagnosis, programming or reprogramming, part identification, repair and wiring of internal components. As needed, seek additional guidance and advice from Leadership to resolve customer issues. Attend trainings to close product knowledge gaps and improve technical capabilities.
Key Tasks and Responsibilities
Answer inquiries from internal and external customers via phone and email to provide technical information, crossovers, replacements parts, wiring diagrams, component spec sheets and other technical questions. Provides customer feedback on improvements to Product Team
Assist internal and external customers with product validation. Identify fixtures using digital photos in order to provide replacement parts or replacement fixtures. As needed, seek additional guidance and advice from Leadership to resolve customer issues. Assist Post Sales with replacements parts identification and other technical questions.
Attend product and technical training to close product knowledge gaps and improve technical capabilities. Utilize a blend of self-directed, formal classroom style and online instruction. Provides product training to team members on a quarterly basis.
Capture data in the proper format as directed. This includes, but is not limited to, specific product or troubleshooting answers into cases within Salesforce, daily work tracking, statistics and metrics tracking, customer surveys, lighting controls database maintenance, data mining, etc. Perform other duties as assigned.
Utilize Better, Smarter, Faster tools to improve processes, communication and resolutions for Acuity Brands products, systems, and solutions to drive improved customer satisfaction and a reduction of quality costs
Experience Prefered
Experience Required
Utilizamos la tecnología para resolver problemas en espacios, luz y más cosas por venir... para nuestros clientes, nuestras comunidades y nuestro planeta.
Acuity Brands, Inc. (NYSE: AYI) es una empresa de tecnología industrial líder en el mercado. Utilizamos la tecnología para resolver problemas en espacios, luz y más cosas por venir. A través de nuestros dos segmentos de negocio, Acuity Brands Lighting and Lighting Controls (ABL) y Intelligent Spaces Group (ISG), diseñamos, fabricamos y lanzamos al mercado productos y servicios que marcan una valiosa diferencia en la vida de las personas.
Estamos posicionados en la intersección de la sostenibilidad y la tecnología. Nuestros negocios desarrollan tecnología que ayuda a ahorrar energía a nuestros clientes y reducir sus emisiones de carbono. Logramos el crecimiento a través del desarrollo de nuevos productos y servicios innovadores, que incluyen iluminación, controles de iluminación, soluciones de gestión de edificios y aplicaciones con reconocimiento de ubicación.
Job Summary
The primary role for this position is to administer superior technical support via phone or e-mail to internal and external customers in the areas of product troubleshooting, diagnosis, programming or reprogramming, part identification, repair and wiring of internal components. As needed, seek additional guidance and advice from Leadership to resolve customer issues. Attend trainings to close product knowledge gaps and improve technical capabilities.
Key Tasks and Responsibilities
Answer inquiries from internal and external customers via phone and email to provide technical information, crossovers, replacements parts, wiring diagrams, component spec sheets and other technical questions. Provides customer feedback on improvements to Product Team
Assist internal and external customers with product validation. Identify fixtures using digital photos in order to provide replacement parts or replacement fixtures. As needed, seek additional guidance and advice from Leadership to resolve customer issues. Assist Post Sales with replacements parts identification and other technical questions.
Attend product and technical training to close product knowledge gaps and improve technical capabilities. Utilize a blend of self-directed, formal classroom style and online instruction. Provides product training to team members on a quarterly basis.
Capture data in the proper format as directed. This includes, but is not limited to, specific product or troubleshooting answers into cases within Salesforce, daily work tracking, statistics and metrics tracking, customer surveys, lighting controls database maintenance, data mining, etc. Perform other duties as assigned.
Utilize Better, Smarter, Faster tools to improve processes, communication and resolutions for Acuity Brands products, systems, and solutions to drive improved customer satisfaction and a reduction of quality costs
Experience Prefered
- Lighting experience preferred.
- Call Center experience preferred.
- Understanding of the fundamentals of manufacturing preferred
Experience Required
- Advanced English language fluency required.
- BS or BA, AS or AA with 3 years of work experience required. Technical degree preferred.
- Computer applications - Microsoft Office Suite, Salesforce (or similar CRM)
- Ability to use company intranet to obtain technical data.
- On Phone calls and email for 8+ hours
- Able to lift 25 lbs. occasionally.
- Technical aptitude - Electrical, wiring, reading schematics, reading/interpreting wiring diagrams.
Utilizamos la tecnología para resolver problemas en espacios, luz y más cosas por venir... para nuestros clientes, nuestras comunidades y nuestro planeta.
Recuerda que ningún reclutador puede pedirte dinero a cambio de una entrevista o un puesto. Asimismo, evita realizar pagos o compartir información financiera con las empresas.
ID: 20377507
Refina la ubicación de tu búsqueda
Refina la ubicación de tu búsqueda