BlogPublicar vacante
Crea un CV

Buscar empleo

Limpiar filtros

Bolsa de trabajo monitor vial en Álvaro Obregón - OCC

7 resultados

Ordenar por: Relevancia

Relevancia

Fecha

Chatbot Management Analyst

Sueldo no mostrado por la empresa

Join the Volaris Family as a Chatbot Management Analyst At Volaris, we believe in going further and always finding a way without losing sight of how we get there. We're all on the same flight pat ...

Volaris
Álvaro Obregón, CDMX

Cloud Lead

$125,000 - $135,000 Mensual

The Future Begins Here At Takeda, we are leading digital evolution and global transformation. By building innovative solutions and future-driven capabilities, we are improving the lives of millions ...

Empresa confidencial
Santa Fe, Álvaro Obregón, CDMX

PROCUREMENT CATEGORY MANAGER

Sueldo no mostrado por la empresa

Summary/Objective: The Procurement Category Managers will reach across business units, regions, and teams to develop, plan, and continuously improve on the goods and services that the organization p ...

  • Fondo de ahorro
  • Vales de despensa
  • Seguro de vida
SSA MEXICO
Álvaro Obregón, CDMX
Bolsa de trabajo SSA MEXICO

PMO Desarrollo de Digital-Marketplace (IT) / INGLES BILINGÜE

$36,000 - $38,000 Mensual

En Grupo Bimbo estamos en busca de colaboradores que quieran alimentar un mundo mejor con grandes acciones; hoy es tu oportunidad de colaborar y hacer carrera con nosotros y pertenecer a una gran comu ...

Bimbo, S.A. de C.V.
Álvaro Obregón, CDMX

QHSE Lead | Quality, Health, Safety and Environmental

Sueldo no mostrado por la empresa

The QHSE Lead will be responsible for developing, implementing, and managing Company's Quality, Health, Safety, and Environmental (QHSE) policies and procedures in Mexico. This role involves ensurin ...

  • Prestaciones superiores a las de la ley
  • Fondo de ahorro
  • Vales de despensa
Empresa confidencial
Álvaro Obregón, CDMX

Coordinador it

Sueldo no mostrado por la empresa

Position Title: Infrastructure and Support Coordinator Report to: IT Senior Regional Manager. We are hiring an Infrastructure and Support Coordinator, to lead the IT support operation and network ...

  • Fondo de ahorro
  • Prestaciones superiores a las de la ley
  • Vales de despensa
Calefacción y Ventilac...
Álvaro Obregón, CDMX
Bolsa de trabajo Calefacción y Ventilación, S.A. de C.V.

Consigue un empleo

Al completar tu CV podrán verlo alrededor de 30 mil empresas.

create-account-srp

Técnico de Servicio - Ing. Biomédico

$15,000 Mensual

Somos una empresa comprometida en brindar las mejores soluciones de servicio y atención para todos nuestros clientes y usuarios; nuestra presencia en el giro de servicios a la salud consta de más de 1 ...

SANTA FE MANAGEMENT SA...
Álvaro Obregón, CDMX
  • 1

Hace 1 día

Chatbot Management Analyst

Si el reclutador te contacta podrás conocer el sueldo

Volaris en
Empresa verificada

Sobre el empleo

Categoría: Tecnologías de la Información - Sistemas
Subcategoría: Administrador de sistemas
Educación mínima requerida: Universitario titulado

Detalles

Contratación:

Permanente

Horario:

Tiempo completo

Espacio de trabajo:

Híbrido

Descripción

Join the Volaris Family as a Chatbot Management Analyst


At Volaris, we believe in going further and always finding a way without losing sight of how we get there. We're all on the same flight path, working together to reach new heights. We belong, we collaborate, and we're proud to be the Family that's transformed the aviation industry.

Since 2019, we've been the #1 airline in Mexico! Today, we operate over 242 routes across 8 countries in North, Central, and South America. Our mission is to create and deliver unforgettable travel experiences… and paint the skies purple!


As a Chatbot Management Analyst, you'll play a key role in designing, implementing, and optimizing digital solutions to automate key chat-based customer service processes across our Call Center and CRM. Your goal will be to deliver a seamless and unified experience for our customers across all digital channels. You'll also lead the standardization and automation of communication processes during flight disruptions to ensure clear, timely, and consistent updates to our customers.


What we're looking for:

  • Degree in Systems Engineering, Computer Science, IT, or a related field
  • At least 1 year of experience in process automation, customer experience, CRM, or digital platforms
  • Knowledge of AI languages, chatbots, software development, CRM tools, and APIs
  • Advanced English proficiency


What you'll be doing:

  • Continuously monitor operations and market trends to enhance and develop digital solutions
  • Implement new features to digitize and automate tasks currently handled by Call Center agents
  • Ensure a consistent digital experience across all customer channels (Omnichannel)
  • Monitor and maintain the performance and functionality of all digital communication platforms


Sound like a fit? Don't miss this opportunity — we'd love to have you on board!

Recuerda que ningún reclutador puede pedirte dinero a cambio de una entrevista o un puesto. Asimismo, evita realizar pagos o compartir información financiera con las empresas.

ID: 20664256

Refina la ubicación de tu búsqueda

México

Ciudad de México, México

Santa Fe, Álvaro Obregón, Ciudad de México, México

Refina la ubicación de tu búsqueda

México

Santa Fe, Álvaro Obregón, Ciudad de México, México

Ciudad de México, México

Candidatos
Crea un CV
Inicia sesión
Preguntas frecuentes candidatos
ios
android
Empleos por clasificación
Vacantes por Estado
Vacantes por Ciudad
Vacantes por Categoría
Vacantes más buscadas
Vacantes por Contrato
Vacantes por Empresa
Buscar empleo en México y el mundo
Empresas
Busco talento / Publicar Anuncio
Ayuda para reclutadores
Preguntas frecuentes de reclutadores
OCC
Acerca de OCC
Blog
Trabaja en OCC
Ayuda

OCC D.R. © 1996-2025 Derechos reservados. Versión del sitio candy-serp@