Hace 1 día
Calling Centre /Customer Support
$18,000 - $22,000 Mensual
GTA TELECOM DE MEXICO en
Sobre el empleo
Categoría: Atención a clientes - Call Center
Subcategoría: Soporte
Educación mínima requerida: Universitario sin titulo
Detalles
Contratación:
PermanenteHorario:
Tiempo completoEspacio de trabajo:
PresencialDescripción
GTA TELECOM DE MEXICO, A LEADING COMPANY IN THE TELECOMMUNICATIONS AND INFORMATION TECHNOLOGY SECTOR, WITH MORE THAN 10 YEARS OF EXPERIENCE IN MEXICO, EUROPE AND LATIN AMERICA, IS LOOKING FOR YOU AS A
CALLING CENTRE /CUSTOMER SUPPORT
REQUIREMENTS:
- Bachelor's degree
- 1 year in administrative functions/customer service/custumer support
- Conversational English (mandatory)
MAIN FUNCTIONS
- Analyze and ensure the Daily Plan in order to execute and guarantee planning progress and attendance of subcontractor on field.
- Identify reasons of Unplanned incidents and closed task.
- Communication with the project team, manage meetings and MOMs redaction.
- Maintain Data Bases update with daily progress.
- Update, Validate and follow up daily plan.
- Give Feedback and attend any problem during operation related to subcontractor.
- Daily assignments for EHS review and fulfillment of activities.
- Monitoring of on-site activities until closing.
- Achieve the project target which may include increase or repair the KPI.
- Generate with quality operational reports.
OFFER:
- $18,000 to $22,000 per month (RESICO)
- On site Polanco (CARSO)
Recuerda que ningún reclutador puede pedirte dinero a cambio de una entrevista o un puesto. Asimismo, evita realizar pagos o compartir información financiera con las empresas.
ID: 20534323
También puedes buscar
También puedes buscar
Refina la ubicación de tu búsqueda
Refina la ubicación de tu búsqueda