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Bolsa de trabajo mesa de ayuda en Jalisco Híbrido - OCC

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Sueldo no mostrado por la empresa

All candidates are required to be shift flexible. Night, weekend, and/or holiday work will be required. Schedule can be changed as per client and business requirements or training needs. Additionally, ...

  • Prestaciones superiores a las de la ley
  • Plan de carrera y crecimiento
  • Plan de crecimiento personal y laboral
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Sueldo no mostrado por la empresa

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  • Plan de carrera y crecimiento
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Bolsa de trabajo NTT DATA SERVICES MEXICO OPERATIONS S DE RL DE CV

Service Desk- HYBRID GDL- Advanced English

$17,800 Mensual

Descripción NTT DATA Services strives to hire exceptional, innovative and passionate individuals who want to grow with us. If you want to be part of an inclusive, adaptable, and forward-thinking orga ...

  • Vales de despensa
  • Aguinaldo superior al de la ley
  • Prestaciones superiores a las de la ley
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Guadalajara, Jal.
Bolsa de trabajo NTT DATA SERVICES MEXICO OPERATIONS S DE RL DE CV

Líder de Servicios Tecnológicos Empresariales

Sueldo no mostrado por la empresa

HONDA DE MÉXICO Planta El Salto Honda empresa líder en el ramo automotriz busca talentos como tú, no lo dudes y postúlate en nuestras vacantes. Forma parte del poder de los sueños “Líd ...

  • Prestaciones superiores a las de la ley
  • Fondo de ahorro
  • Vales de despensa
Honda de México
El Salto, Jal.
Bolsa de trabajo Honda de México

ASESOR HIPOTECARIO

Sueldo no mostrado por la empresa

Importante agencia de intermediación financiera en créditos hipotecarios por expansión en su fuerza comercial estamos integrando a nuestro equipo Asesores Hipotecarios. ¡OBTEN LOS INGRESOS QUE DES ...

Empresa confidencial
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Ejecutivo Comercial Jr

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Somos una financiera 100% mexicana con una estructura operativa esbelta y flexible la cual nos permite dar soluciones financieras de forma eficiente y adaptar nuestras políticas crediticias a las nece ...

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Financiera CreSer
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Al completar tu CV podrán verlo alrededor de 30 mil empresas.

create-account-srp
  • 1

Hace 3 días

Servicedesk

Si el reclutador te contacta podrás conocer el sueldo

NTT DATA SERVICES MEXICO OPERATIONS S DE RL DE CV en
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Sobre el empleo

Categoría: Atención a clientes - Call Center
Subcategoría: Soporte
Educación mínima requerida: Bachillerato

Detalles

Contratación:

Permanente

Horario:

Tiempo completo

Espacio de trabajo:

Híbrido

Beneficios

  • Prestaciones superiores a las de la ley
  • Plan de carrera y crecimiento
  • Plan de crecimiento personal y laboral

Descripción


All candidates are required to be shift flexible. Night, weekend, and/or holiday work will be required. Schedule can be changed as per client and business requirements or training needs. Additionally, overtime may be required depending on business requirements.


NTT DATA Services is committed to improving patient outcomes by creating efficiencies across the healthcare ecosystem. A recognized leader in the healthcare space, the company delivers targeted segment solutions including patient engagement, predictive analytics, healthcare cloud hosting, integration and interoperability, clinical and claims application implementation, revenue cycle management and policy administration, in addition to core managed infrastructure, application and business process services. Clients include more than 1,800 hospitals, 2,200 long-term care facilities, 225 acute care facilities, 43,000 clinicians, 1,000 physician practices and 50 insurance providers in support of 65 million policy holders.


Job Responsibilities Include:

• This position will be a part of our Provider Clinical Service Desk, as an agent primarily handling inbound customer covering clinical/patient applications. This is a call center environment in which we support our customers 24x7x365

• All candidates will have to be shift flexible. Shift work is required including nights, weekends, and/or holidays. Account specific training is conducted during day shift hours, regardless of assigned shift.

• Respond to incoming service desk calls from healthcare customers regarding the clinical aspects of various clinical applications such as Epic, Cerner, McKesson and Meditech. Incidents may include, but are not limited to workflow issues, application errors, user access, and functionality

• Track and document the appropriate comments, and close or escalate the incident tickets and related issues in a timely manner

• Responsible for driving resolution of incidents on a 24/7 desk

• Read text on computer screens for the duration of the shift

• Remain at designated workspace and in the phone queue for an 8 to10-hour period with scheduled breaks

• Ensure a quiet, private workspace with high speed, wired internet

• Travel up to 10% of the time, if required

• Lift up to 25 lbs. if needed for equipment setup

• Have a working cell phone for manager communication and Two-Factor Authentication


Basic Qualifications:

• Minimum of 4 years of service desk / helpdesk experience or equivalent combination of education and technical troubleshooting experience (i.e., 2 years of work experience and 2 years of technical education)

• Minimum of 1 year of technical troubleshooting experience

• High school diploma or equivalent required


Preferred Skills:

• Experience in a call center environment

• Demonstrate a service philosophy in all interactions with clinicians and colleagues

• Effective communication and interpersonal skills

• Proficient typing and English language skills (both verbally and in writing)

• Strong listening capabilities to fully understand caller's needs / requests

• Exceptional ability to work optimally in a fast-paced environment "

Recuerda que ningún reclutador puede pedirte dinero a cambio de una entrevista o un puesto. Asimismo, evita realizar pagos o compartir información financiera con las empresas.

ID: 20565605

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