BlogPublicar vacante
Crea un CV

Buscar empleo

Limpiar filtros

Bolsa de trabajo mesa de ayuda en Jalisco Presencial - OCC

12 resultados

Ordenar por: Relevancia

Relevancia

Fecha

Servicedesk

Sueldo no mostrado por la empresa

All candidates are required to be shift flexible. Night, weekend, and/or holiday work will be required. Schedule can be changed as per client and business requirements or training needs. Additionally, ...

  • Prestaciones superiores a las de la ley
  • Plan de carrera y crecimiento
  • Plan de crecimiento personal y laboral
NTT DATA SERVICES MEXI...
Guadalajara, Jal.
Bolsa de trabajo NTT DATA SERVICES MEXICO OPERATIONS S DE RL DE CV

Sé de los primeros en postularte

HelpDesk

Sueldo no mostrado por la empresa

NTT DATA, Inc. currently seeks a HelpDesk Associate to join our team. Requirements: Advanced English and Spanish. Looking to work in IT Environment +6 months of experience in Customer Se ...

NTT DATA SERVICES MEXI...
Jal.
Bolsa de trabajo NTT DATA SERVICES MEXICO OPERATIONS S DE RL DE CV

Help Desk -Part time

$8,000 Mensual

NTT DATA, Inc. currently seeks a Help Desk Associate – Part time - to join our team THIS POSITION IS REMOTE BUT CANDIDATES NEED TO LIVE IN GUADALAJARA. Activities • General L1 sup ...

  • Prestaciones de ley
NTT DATA SERVICES MEXI...
Guadalajara, Jal.
Bolsa de trabajo NTT DATA SERVICES MEXICO OPERATIONS S DE RL DE CV

Helpdesk

Sueldo no mostrado por la empresa

NTT DATA Services strives to hire exceptional, innovative and passionate individuals who want to grow with us. If you want to be part of an inclusive, adaptable, and forward-thinking organization, app ...

  • Prestaciones superiores a las de la ley
  • Plan de carrera y crecimiento
NTT DATA SERVICES MEXI...
Guadalajara, Jal.
Bolsa de trabajo NTT DATA SERVICES MEXICO OPERATIONS S DE RL DE CV

Help Desk Associate

$8,000 Mensual

NTT DATA, Inc. currently seeks a Help Desk Associate – Part time - to join our team THIS POSITION IS REMOTE BUT CANDIDATES NEED TO LIVE IN GUADALAJARA. Activities • General ...

  • Prestaciones de ley
NTT DATA SERVICES MEXI...
Guadalajara, Jal.
Bolsa de trabajo NTT DATA SERVICES MEXICO OPERATIONS S DE RL DE CV

Remote Helpdesk Associate

Sueldo no mostrado por la empresa

Acerca de la empresa Empresa líder en el sector de servicios tecnológicos que se destaca por su compromiso con la calidad y la integridad. Con una larga historia de éxito en el mercado, brindamo ...

  • Prestaciones superiores a las de la ley
  • Fondo de ahorro
  • Vales de despensa
NTT DATA SERVICES MEXI...
Guadalajara, Jal.
Bolsa de trabajo NTT DATA SERVICES MEXICO OPERATIONS S DE RL DE CV

Consigue un empleo

Al completar tu CV podrán verlo alrededor de 30 mil empresas.

create-account-srp

ADMINISTRATIVO - ATENCIÓN AL CLIENTE ZAPOPAN

Sueldo no mostrado por la empresa

IMPORTANTE EMPRESA TRASNACIONAL SOLICITA AUXILIAR ADMINISTRATIVO - ATENCIÓN AL CIENTE (PARA LABORAR EN ZAPOPAN) Requisitos: Experiencia: Atención a clientes, administración, control y s ...

Hobart Dayton Mexicana...
Zapopan, Jal.

Representante de Ventas - Guadalajara

Sueldo no mostrado por la empresa

¡Únete a ADT, el líder mundial en seguridad! ADT es el proveedor líder en sistemas de seguridad, contra incendios, y vida para hogares y empresas. Ofrecemos alarmas antirrobo monitoreadas las 24 h ...

  • Excelente esquema de comisiones
Johnson Controls
Guadalajara, Jal.
Bolsa de trabajo Johnson Controls

Service Desk- HYBRID GDL- Advanced English

$17,800 Mensual

Descripción NTT DATA Services strives to hire exceptional, innovative and passionate individuals who want to grow with us. If you want to be part of an inclusive, adaptable, and forward-thinking orga ...

  • Vales de despensa
  • Aguinaldo superior al de la ley
  • Prestaciones superiores a las de la ley
NTT DATA SERVICES MEXI...
Guadalajara, Jal.
Bolsa de trabajo NTT DATA SERVICES MEXICO OPERATIONS S DE RL DE CV

Technical Support Specialist

$8,000 Mensual

NTT DATA, Inc. currently seeks a Help Desk Associate – Part time - to join our team THIS POSITION IS REMOTE BUT CANDIDATES NEED TO LIVE IN GUADALAJARA. Activities • General ...

  • Prestaciones de ley
NTT DATA SERVICES MEXI...
Guadalajara, Jal.
Bolsa de trabajo NTT DATA SERVICES MEXICO OPERATIONS S DE RL DE CV

ASESOR HIPOTECARIO

Sueldo no mostrado por la empresa

Importante agencia de intermediación financiera en créditos hipotecarios por expansión en su fuerza comercial estamos integrando a nuestro equipo Asesores Hipotecarios. ¡OBTEN LOS INGRESOS QUE DES ...

Empresa confidencial
Guadalajara, Jal.

Sé de los primeros en postularte

Auxiliar de inventarios

$10,000 - $12,000 Mensual

Empresa de almacenaje, distribución y logística 3PL y 4PL EXPERT. esta en busca de analista para mesa de control. Buscamos un Auxiliar de Mesa de Control para integrarse a nuestro equipo en el ár ...

Desarrollo en Competen...
San Pedro Tlaquepaque, Jal.

Sé de los primeros en postularte

  • 1

Hace 3 días

Servicedesk

Si el reclutador te contacta podrás conocer el sueldo

NTT DATA SERVICES MEXICO OPERATIONS S DE RL DE CV en
Company logo

Sobre el empleo

Categoría: Atención a clientes - Call Center
Subcategoría: Soporte
Educación mínima requerida: Bachillerato

Detalles

Contratación:

Permanente

Horario:

Tiempo completo

Espacio de trabajo:

Híbrido

Beneficios

  • Prestaciones superiores a las de la ley
  • Plan de carrera y crecimiento
  • Plan de crecimiento personal y laboral

Descripción


All candidates are required to be shift flexible. Night, weekend, and/or holiday work will be required. Schedule can be changed as per client and business requirements or training needs. Additionally, overtime may be required depending on business requirements.


NTT DATA Services is committed to improving patient outcomes by creating efficiencies across the healthcare ecosystem. A recognized leader in the healthcare space, the company delivers targeted segment solutions including patient engagement, predictive analytics, healthcare cloud hosting, integration and interoperability, clinical and claims application implementation, revenue cycle management and policy administration, in addition to core managed infrastructure, application and business process services. Clients include more than 1,800 hospitals, 2,200 long-term care facilities, 225 acute care facilities, 43,000 clinicians, 1,000 physician practices and 50 insurance providers in support of 65 million policy holders.


Job Responsibilities Include:

• This position will be a part of our Provider Clinical Service Desk, as an agent primarily handling inbound customer covering clinical/patient applications. This is a call center environment in which we support our customers 24x7x365

• All candidates will have to be shift flexible. Shift work is required including nights, weekends, and/or holidays. Account specific training is conducted during day shift hours, regardless of assigned shift.

• Respond to incoming service desk calls from healthcare customers regarding the clinical aspects of various clinical applications such as Epic, Cerner, McKesson and Meditech. Incidents may include, but are not limited to workflow issues, application errors, user access, and functionality

• Track and document the appropriate comments, and close or escalate the incident tickets and related issues in a timely manner

• Responsible for driving resolution of incidents on a 24/7 desk

• Read text on computer screens for the duration of the shift

• Remain at designated workspace and in the phone queue for an 8 to10-hour period with scheduled breaks

• Ensure a quiet, private workspace with high speed, wired internet

• Travel up to 10% of the time, if required

• Lift up to 25 lbs. if needed for equipment setup

• Have a working cell phone for manager communication and Two-Factor Authentication


Basic Qualifications:

• Minimum of 4 years of service desk / helpdesk experience or equivalent combination of education and technical troubleshooting experience (i.e., 2 years of work experience and 2 years of technical education)

• Minimum of 1 year of technical troubleshooting experience

• High school diploma or equivalent required


Preferred Skills:

• Experience in a call center environment

• Demonstrate a service philosophy in all interactions with clinicians and colleagues

• Effective communication and interpersonal skills

• Proficient typing and English language skills (both verbally and in writing)

• Strong listening capabilities to fully understand caller's needs / requests

• Exceptional ability to work optimally in a fast-paced environment "

Recuerda que ningún reclutador puede pedirte dinero a cambio de una entrevista o un puesto. Asimismo, evita realizar pagos o compartir información financiera con las empresas.

ID: 20565605

También puedes buscar

Analista De Helpdesk

Rol De Soporte Técnico

También puedes buscar

Analista De Helpdesk

Rol De Soporte Técnico

Refina la ubicación de tu búsqueda

México

Guadalajara, Jalisco, México

San Pedro Tlaquepaque, Jalisco, México

VER MÁS

Refina la ubicación de tu búsqueda

México

San Pedro Tlaquepaque, Jalisco, México

Guadalajara, Jalisco, México

Zapopan, Jalisco, México

Candidatos
Crea un CV
Inicia sesión
Preguntas frecuentes candidatos
ios
android
Empleos por clasificación
Vacantes por Estado
Vacantes por Ciudad
Vacantes por Categoría
Vacantes más buscadas
Vacantes por Contrato
Vacantes por Empresa
Buscar empleo en México y el mundo
Empresas
Busco talento / Publicar Anuncio
Ayuda para reclutadores
Preguntas frecuentes de reclutadores
OCC
Acerca de OCC
Blog
Trabaja en OCC
Ayuda

OCC D.R. © 1996-2025 Derechos reservados. Versión del sitio candy-serp@