Aún no hay resultados para tu búsqueda
Encontramos estas vacantes similares que podrían interesarte.
También puedes buscar
También puedes buscar
Refina la ubicación de tu búsqueda
Aún no hay resultados para tu búsqueda
Encontramos estas vacantes similares que podrían interesarte.
También puedes buscar
También puedes buscar
Refina la ubicación de tu búsqueda
Hace 1 día
Customer Quality Manager
Si el reclutador te contacta podrás conocer el sueldo
Sobre el empleo
Detalles
Contratación:
PermanenteHorario:
Tiempo completoEspacio de trabajo:
Desde casaDescripción
JOB OVERVIEW:
The Sr. Manager of Customer Quality is the leader of the customer quality activities across the Americas region. She/He leads a cross functional team of CQE's and FCQEs, this team oversees maintaining good relationship with the customers, lead quality improvement plans in all sites and manages high impact customer escalations. Is able to communicate fluently at executive levels in Spanish and English, create executive presentations and maintain Sr. Management informed of any relevant successes. Is in charge of the development of talent to create a dynamic talent pool that is ready for succession at positions of increased responsibilities. This position reports to the Regional Sr. Manager of Customer Quality and will have direct reports in US and Mexico.
RESPONSIBILITIES
QUALIFICATIONS
ID: 20602614