Aún no hay resultados para tu búsqueda
Encontramos estas vacantes similares que podrían interesarte.
También puedes buscar
Aún no hay resultados para tu búsqueda
Encontramos estas vacantes similares que podrían interesarte.
También puedes buscar
Hoy
Analista de Procesos y Métricas
Si el reclutador te contacta podrás conocer el sueldo
Esta es una vacante externa, deberás completar el proceso en el sitio de la empresa.
Sobre el empleo
Detalles
Contratación:
PermanenteEspacio de trabajo:
PresencialDescripción
The Customer Service Intermediate Analyst is an intermediate-level position responsible for providing clients with resolutions and support in coordination with the Customer Service team. The overall objective of this role is to address external customer issues and provide ongoing customer service support.
Responsibilities:
Qualifications:
Education:
Experiencia en generación de métricas, reportes, dashboards.
Coordinación y seguimiento de entregables.
Elaboración y diseño de procedimientos, controles.
Inglés intermedio
------------------------------------------------------
Job Family Group:
Customer Service------------------------------------------------------
Job Family:
Institutional Customer Service------------------------------------------------------
Time Type:
Full time------------------------------------------------------
Citi is an equal opportunity and affirmative action employer.
Qualified applicants will receive consideration without regard to their race, color, religion, sex, sexual orientation, gender identity, national origin, disability, or status as a protected veteran.
Citigroup Inc. and its subsidiaries ("Citi”) invite all qualified interested applicants to apply for career opportunities.
ID: 18807037