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Bolsa de trabajo e commerce Híbrido - OCC

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Customer Journey Digital Experience Sr Manager

Sueldo no mostrado por la empresa

Digital Expert Profile Objective Define, implement and continuously improve the patient's digital experience across digital channels, e-commerce platforms, apps, and digital acquisition tools, ...

LABORATORIO MEDICO POL...
Cuauhtémoc, CDMX

Gerente de estrategia comercial

Sueldo no mostrado por la empresa

Acerca de la empresa Importante empresa, líder en el sector turismo, busca GERENTE DE ESTRATEGIA COMERCIAL MKT, trabajar con nosotros significa formar parte de un equipo dinámico y apasionado por ...

Empresa confidencial
CDMX

Java - Angular Senior Developer

$80,000 - $95,000 Mensual

AZKAIT es una empresa mexicana que busca y conecta el mejor talento IT con empresas Latinoamericanas y de Estados Unidos. Estamos en la búsqueda de tu talento como Java - Angular Senior Develope ...

AZKA IT CONSULTING, SA...
Guadalajara, Jal.

KAM Retail

$75,000 - $90,000 Mensual

Acerca de la empresa Acer marca lider que produce una amplia gama de productos electrónicos, incluyendo laptops, computadoras de escritorio, monitores, proyectores y componentes de hardware. Acer ...

  • Prestaciones superiores a las de la ley
  • Plan de carrera y crecimiento
  • Prestaciones de ley
Garrido Licona y Asoci...
CDMX
Bolsa de trabajo Garrido Licona y Asociados

Chief Operations Officer (COO) Operaciones & Supply Chain

$70,000 - $80,000 Mensual

Chief Operations Officer (COO) Área: Operaciones & Supply Chain Ubicación: Modelo híbrido – oficina en CDMX y visitas semanales a Centro de Distribución (zona Toluca) Reporta a: CEO Nivel: ...

  • Seguro de vida
  • Plan de carrera y crecimiento
  • Prestaciones superiores a las de la ley
Empresa confidencial
Polanco II Sección, Miguel Hidalgo, CDMX

Senior business analyst

$70,000 - $80,000 Mensual

Sr Business Analyst Are you passionate about to translate business needs in technical requirements? If yes, we're looking for you. Join our team! As a Business Systems Analyst, you will be a sel ...

  • Prestaciones superiores a las de la ley
  • Vales de despensa
  • Seguro de vida
THOMSON REUTERS MX SER...
CDMX
Bolsa de trabajo THOMSON REUTERS MX SERVICIOS SA de CV

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Al completar tu CV podrán verlo alrededor de 30 mil empresas.

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Gerente Datos Plataforma Digital

Sueldo no mostrado por la empresa

Gerente de Datos de Plataforma Digital (Híbrido, CDMX) El Gerente de Datos de Plataforma Digital es responsable de liderar la estrategia, desarrollo y gestión del ciclo de vida de productos de d ...

  • Prestaciones superiores a las de la ley
  • Plan de crecimiento personal y laboral
  • Seguro de vida
Empresa confidencial
CDMX

Oracle Fusion WMS Functional Analyst

Sueldo no mostrado por la empresa

We are ISPROX, a Human Resources Consulting firm specialized in recruiting talent for business organizations. Our goal is to carry out selection processes for companies that best care for human capita ...

  • Fondo de ahorro
  • Vales de despensa
  • Seguro de vida
ISPROX CONSULTING MEXICO
Guadalajara, Jal.
Bolsa de trabajo ISPROX CONSULTING MEXICO
  • 1

Hace 1 mes

Customer Journey Digital Experience Sr Manager

Si el reclutador te contacta podrás conocer el sueldo

LABORATORIO MEDICO POLANCO SA DE CV en
Empresa verificada

Sobre el empleo

Categoría: Mercadotecnia - Publicidad - Relaciones Públicas
Subcategoría: E-Commerce
Educación mínima requerida: Universitario sin titulo

Detalles

Contratación:

Permanente

Horario:

Tiempo completo

Espacio de trabajo:

Híbrido

Descripción

Digital Expert Profile


Objective

Define, implement and continuously improve the patient's digital experience across digital channels, e-commerce platforms, apps, and digital acquisition tools, ensuring alignment with company goals. Actively collaborate with other functions, mainly Retail, Marketing and Operations to streamline processes to provide a seamless customer experience across channels.


Main Responsibilities


Operational Management

· Maximize the conversion of leads generated by marketing through constant funnel optimization using data point.

· Ensure the digital experience functions optimally and that patients receive service aligned with expectations. (quality management)

· Collaborate with Customer Care to quickly resolve any patient issues and identify issue patterns

· Present weekly performance metric reports to the team and involved business functions to monitor results.

· Align the tone of digital communication in collaboration with Marketing, ensuring brand consistency.


Medical Product Management

· Collaborate with the Category Manager to define products and categories to be positioned on the digital platform.

· Manage pricing and ensure a correct balance with the retail channel.

· Monitor product performance and adjust the offering based on best-selling categories and market trends.


Continuous Improvement

· Optimize the conversion funnel through incremental interventions and improvements to existing functionalities.

· Collaborate with retail teams to understand the user experience and develop business cases for optimization projects.

· Coordinate with Marketing to increase lead generation and reduce cost per lead.

· Test new features, functionalities and services thoroughly together with other functions to ensure smooth customer experience from start to end.


Innovation and Analysis (Digital Product Management)

· Analyze performance metrics and propose innovative solutions to improve the digital experience.

· Define the business requirements resulting in change requests, new features and services in line with market trends to increase sales.

· Communicate and collaborate with global digital product management and justify required investments based on supporting business cases

· Monitor user behavior data to identify strategic growth and innovation opportunities.

· Represent country's interest towards the global product development


Goals and KPIs

· Increase revenue generated from digital channels.

· Improve conversion rates and reduce cost per lead/patient.

· Increase the Net Promoter Score (NPS) to measure patient satisfaction.

· Monitor specific metrics such as Customer Acquisition Cost (CAC) and Customer Lifetime Value (CLV).


Desired Profile


· Experience: 4 years in at least two different companies, ideally one in operational technology consulting and one in a corporate position.


· Skills: Experience in companies that have undergone digital or retail transformations. Preference for profiles with skills in Project management, digital product management, CRM (e.g., Salesforce), data analysis (Google Analytics, Tableau), and testing tools (Hotjar, A/B testing).


· Target Sectors: Telecommunications (multi-store, tech-oriented), supermarkets (service digitalization), FMCG beauty/luxury (e.g., L'Oréal), health brands in digitalization.



* Be Part of a Global Leader: Contribute to the success of Europe's #1 laboratory as we expand our impact in Mexico.

* Make a Real Difference: Your work will directly contribute to improving healthcare

Recuerda que ningún reclutador puede pedirte dinero a cambio de una entrevista o un puesto. Asimismo, evita realizar pagos o compartir información financiera con las empresas.

ID: 20403187

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