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Bolsa de trabajo conecto call center sapi de cv Presencial - OCC

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Especialista en Soporte de Aplicaciones - Presencial en Sta Fe, CDMX. Ingles Avanzado

$25,000 - $31,000 Mensual

At Global Hitss , we are part of Grupo Móvil , with over 38 years of experience in the digital solutions and IT services market. We have a team of 11,500+ collaborators across 7 countries , inc ...

Hitss
Santa Fe Cuajimalpa, Cuajimalpa de Morelos, CDMX

Customer Account Executive

Sueldo no mostrado por la empresa

Own Your Book. Discover Opportunities. Drive Customer Growth. At Nextiva, we're revolutionizing business communications by helping companies of all sizes deliver amazing customer experiences. We' ...

NEXTIVA MEXICO S DE RL...
Guadalajara, Jal.

COORDINADOR DE OPERACIONES BILINGÜE EN CALL CENTER (COBRANZA)

$30,000 - $35,000 Mensual

PENTAFON Empresa latinoamericana especializada en relaciones empresa/cliente a través de operaciones de Contact Center. Solicita: · COORDINADOR DE OPERACIONES BILINGÜE EN CALL CENTER (COB ...

PENTAFON HR
Miguel Hidalgo, CDMX

Customer Service Lead

Sueldo no mostrado por la empresa

Customer Service Lead—Saltillo The Customer Service Lead plays a pivotal role in ensuring a seamless interface between the manufacturing plant and the Company store network. This position is re ...

Empresa confidencial
Saltillo, Coah.

Sé de los primeros en postularte

Business Supervisor- Call Center

$30,000 - $40,000 Mensual

Business Supervisor- Call Center & Debt Collection Location: Narvarte, Benito Juárez, Mexico City (CDMX) Schedule: Monday to Saturday, 9:00 AM – 6:30 PM Salary: MXN \$30,000–\$40,000 gro ...

Corporativo Laboral y ...
Piedad Narvarte, Benito Juárez, CDMX

Sé de los primeros en postularte

Jefe de Telemarketing

$27,000 - $31,000 Mensual

Somos una Comercializadora e importadora de autopartes, con mas de 37 años en el mercado. Contamos con más de 30 centros de distribución dentro de la República Mexicana, así como presencia en el extra ...

GRUPO CIOSA SAPI DE CV
Zapopan, Jal.

Sé de los primeros en postularte

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Al completar tu CV podrán verlo alrededor de 30 mil empresas.

create-account-srp

SUPERVISOR DE OPERACIONES BILINGÜE EN CALL CENTER (COBRANZA)

$25,000 - $30,000 Mensual

PENTAFON Empresa latinoamericana especializada en relaciones empresa/cliente a través de operaciones de Contact Center, solicita: SUPERVISOR DE OPERACIONES BILINGÜE EN CALL CENTER (COBRANZA) ...

PENTAFON HR
Miguel Hidalgo, CDMX

Jefe de atención a clientes y administración de fraccionamientos (Giro construcción)

Sueldo no mostrado por la empresa

Forma parte de nuestro equipo de trabajo como Coordinador de atención a clientes y administración de fraccionamientos Requisitos: Escolaridad: Licenciatura a fin Excelente actitud de servicio ...

Empresa confidencial
Monterrey, N.L.
  • 1

Hoy

Especialista en Soporte de Aplicaciones - Presencial en Sta Fe, CDMX. Ingles Avanzado

$25,000 - $31,000 Mensual

Hitss en
Empresa verificada

Sobre el empleo

Categoría: Tecnologías de la Información - Sistemas
Subcategoría: Desarrollo web
Educación mínima requerida: Universitario titulado

Detalles

Contratación:

Permanente

Horario:

Tiempo completo

Espacio de trabajo:

Presencial

Descripción

At Global Hitss, we are part of Grupo Móvil, with over 38 years of experience in the digital solutions and IT services market. We have a team of 11,500+ collaborators across 7 countries, including Mexico, Brazil, Colombia, USA, Peru, Argentina, and Ecuador.

In Mexico, we have 6 office locations: Mexico City, Guadalajara, Monterrey, Querétaro, and Tijuana.



Especialista en Soporte de Aplicaciones - Ingles avanzado - 100% Presencial en Santa Fe


Education background

Bachelor or above in computer, Science, Information Technology or Commercial / business administration field.


Work experience

  1. Commissioning and troubleshooting of software applications.
  2. Diagram and process mapping tools experience.
  3. Have experience in the telecom industry in Customer Care or contact center (or Call Center) related positions will be preferred.


Professional Knowledge and Technologies

  1. Have the basic knowledge and practice experience in Linux OS, rational Database and SQL, TCP/IP
  2. Be familiar with the Customer Care, contact center (or Call Center) or other customer support system.
  3. Have experience in project management, have your own personal opinions and ideas on the project, and have a strong driving force.


Personal Skills

  1. Has the good initiative and teamwork consciousness, the good communication skill;
  2. Both Spanish and English can be used as working language
  3. Familiar with Computer operation and Office tools



What We Offer:

? 100% Payroll Salary

? Legal Benefits

? Major Medical Insurance

? Life Insurance

? Discounts at Grupo Carso

"The personal data collected through résumés will be used for the purposes established in our comprehensive Privacy Notice for candidates, which can be consulted on our website."

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Recuerda que ningún reclutador puede pedirte dinero a cambio de una entrevista o un puesto. Asimismo, evita realizar pagos o compartir información financiera con las empresas.

ID: 20596780

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