BlogPublicar vacante
Crea un CV

Buscar empleo

Limpiar filtros

Bolsa de trabajo computer science en Chihuahua indeterminado - OCC

2 resultados

Ordenar por: Relevancia

Relevancia

Fecha

Technician Operations

Sueldo no mostrado por la empresa

Position Summary: Provides second level support for AutoZone Store Technical Support concerning store system issues. Handles problems of a sensitive nature or that require extensive research to res ...

AutoZone
Chihuahua, Chih.

CONTENT SUPPORT ANALYST SR. / MERCHANDISING

Sueldo no mostrado por la empresa

Summary: Skilled Content Support Analyst Sr./Data Management is responsible for analyzing content data to ensure accuracy, completeness, and compliance with organizational policies and regulatory requ ...

AutoZone
Complejo Industrial Chihuahua, Chihuahua, Chih.
  • 1

Hace 1 sem

Technician Operations

Si el reclutador te contacta podrás conocer el sueldo

AutoZone en
Empresa verificada

Sobre el empleo

Categoría: Tecnologías de la Información - Sistemas
Subcategoría: Soporte técnico
Educación mínima requerida: Técnico

Detalles

Contratación:

Permanente

Horario:

Tiempo completo

Espacio de trabajo:

Híbrido

Descripción

Position Summary: 

Provides second level support for AutoZone Store Technical Support concerning store system issues. Handles problems of a sensitive nature or that require extensive research to resolve. Provides phone resolution, hardware replacement and dispatch of on-site technician if necessary.

 

Job Responsibilities- Other duties may be assigned:

•   Provides phone resolution, troubleshoot, configures, and verify operation status of devices, and store specific system.

•   Handles problems of sensitive nature or requiring extensive research to resolve.

•   Follows documented escalation procedures when needed and thoroughly document all activities in tickets.

•   Provide superior service through fast and prompt interaction with other groups of support.


Skills and Requirements: 

•   Level of formal education: A high school diploma or equivalent (G.E.D.), may include specialized or vocational courses.

•   Area of study: Information Technologies / Computer Science

•   Years of experience: One to two years.

•   Type of experience: Experience as Customer Contact Specialist / Technical Support / Customer service

•   Special certifications or technical skills: Fluent in English and Spanish

•   Other/preferred: LINUX, MS Office, MySQL. Portuguese is Desirable.

Recuerda que ningún reclutador puede pedirte dinero a cambio de una entrevista o un puesto. Asimismo, evita realizar pagos o compartir información financiera con las empresas.

ID: 20313191

Refina la ubicación de tu búsqueda

México

Chihuahua, México

Complejo Industrial Chihuahua, Chihuahua, Chihuahua, México

Refina la ubicación de tu búsqueda

México

Complejo Industrial Chihuahua, Chihuahua, Chihuahua, México

Chihuahua, México

Candidatos
Crea un CV
Inicia sesión
Preguntas frecuentes candidatos
ios
android
Empleos por clasificación
Vacantes por Estado
Vacantes por Ciudad
Vacantes por Categoría
Vacantes más buscadas
Vacantes por Contrato
Vacantes por Empresa
Buscar empleo en México y el mundo
Empresas
Busco talento / Publicar Anuncio
Ayuda para reclutadores
Preguntas frecuentes de reclutadores
OCC
Acerca de OCC
Blog
Trabaja en OCC
Ayuda

OCC D.R. © 1996-2025 Derechos reservados. Versión del sitio candy-serp@