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Hace 2 días
Jr Service desk
Si el reclutador te contacta podrás conocer el sueldo
wipro technologies en
Esta es una vacante externa, deberás completar el proceso en el sitio de la empresa.
Sobre el empleo
Categoría: Tecnologías de la Información - Sistemas
Subcategoría: Redes - Telecomunicaciones
Educación mínima requerida:
Detalles
Contratación:
PermanenteEspacio de trabajo:
PresencialDescripción
Wipro Limited is a leading technology services and consulting company focused on building innovative solutions that address clients' most complex digital transformation needs. We leverage our holistic portfolio of capabilities in consulting, design, engineering, operations, and emerging technologies to help clients realize their boldest ambitions and build future-ready, sustainable businesses. A company recognized globally for its comprehensive portfolio of services, strong commitment to sustainability and good corporate citizenship, we have over 250,000 dedicated employees serving clients across 66 countries. We deliver on the promise of helping our customers, colleagues, and communities thrive in an ever-changing world.
• A PROUD HISTORY OF OVER 75 YEARS
• FY22 REVENUE 10.4 BN USD
• WE'RE PRESENT IN 66 COUNTRIES
• OVER 1,400 ACTIVE GLOBAL CLIENTS
Key Skills Required:
Troubleshooting (O365/VPN/Skype/Printer/Active Directory/MS-Office, etc.)
Assist with configuration/troubleshooting of software and hardware
ServiceNow to log, track and close tickets
Experience resolving IT issues via phone/email/chat
Excellent phone etiquette and customer service.
Excellent problem solving skills
Learn more about Wipro at www.wipro.com/about-us/
Ayudar con la configuración/resolución de problemas de software y hardware
ServiceNow para registrar, rastrear y cerrar tickets
Experiencia en la resolución de problemas de TI por teléfono/correo electrónico/chat
Excelentes etiquetas telefónicas y servicio al cliente.
Excelentes habilidades para solucionar problemas
TIS Service Desk
• A PROUD HISTORY OF OVER 75 YEARS
• FY22 REVENUE 10.4 BN USD
• WE'RE PRESENT IN 66 COUNTRIES
• OVER 1,400 ACTIVE GLOBAL CLIENTS
Key Skills Required:
- +1 year of experience in service desk
- English B2+ Advanced
- Passionate about technology
Troubleshooting (O365/VPN/Skype/Printer/Active Directory/MS-Office, etc.)
Assist with configuration/troubleshooting of software and hardware
ServiceNow to log, track and close tickets
Experience resolving IT issues via phone/email/chat
Excellent phone etiquette and customer service.
Excellent problem solving skills
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- Wipro is an Equal Employment Opportunity employer and makes all employment and employment-related decisions without regard to a person's race, sex, national origin, ancestry, disability, sexual orientation, or any other status protected by applicable law
Ayudar con la configuración/resolución de problemas de software y hardware
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Experiencia en la resolución de problemas de TI por teléfono/correo electrónico/chat
Excelentes etiquetas telefónicas y servicio al cliente.
Excelentes habilidades para solucionar problemas
TIS Service Desk
Recuerda que ningún reclutador puede pedirte dinero a cambio de una entrevista o un puesto. Asimismo, evita realizar pagos o compartir información financiera con las empresas.
ID: 20385266
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