BlogPublicar vacante
Crea un CV

Buscar empleo

Limpiar filtros

Buscar trabajo para call center atencion a clientes %%education-level%% en %%city%% %%state%% | OCC 2025

5 resultados

Ordenar por: Relevancia

Relevancia

Fecha

Customer support

$21,000 Mensual

Requirements: Bachelor's degree High English proficiency, both spoken and written. The availability to work nights, weekends and holidays Dedicated separate home office space free from distra ...

Adecco

Agente servicio a cliente

$20,000 Mensual

Ubicación: Remoto Horario: Lunes a viernes 9:00 a.m. – 7:00 p.m. EST / Sábados 9:00 a.m. – 2:00 p.m. EST Descripción del puesto: En Terra Energy buscamos un Agente de Soporte al Cliente ...

  • Seguro de vida
  • Seguro de Gastos Médicos Mayores
BIA Engineering
CDMX
Bolsa de trabajo BIA Engineering

IT Helpdesk Analyst (Japanese/English/Spanish)

Sueldo no mostrado por la empresa

Looking for Japanese, English, Spanish Trilingual or Bilingual Help Desk Analysts Title: IT Helpdesk Analyst Description: This position will support IT operations for a major media/entert ...

  • Prestaciones de ley
Stand8 Mexico
Bolsa de trabajo Stand8 Mexico

ANALISTA DE SERVICIO A CLIENTE-VENTAS AUTOMOTRIZ -HOME OFFICE

Sueldo no mostrado por la empresa

Escolaridad: Lic. en Ingeniería, Administración y/o afín. Experiencia: 1 año de experiencia en ventas servicio al cliente en la industria automotriz . Idioma: inglés avanzado (indispensable co ...

Golden Empire Presitio...
Monterrey, N.L.

Interprete bilingüe ¡Home office desde Capacitación!

$17,000 - $20,000 Mensual

¿Vives en México y hablas inglés? Labora interpretando llamadas telefónicas en Español - Inglés transmitiendo el mensaje de una manera clara y concisa para ambas partes. Disfruta de Grandes Ben ...

Empresa confidencial
CDMX
  • 1

Hace 3 días

Customer support

$21,000 Mensual

Adecco
Empresa verificada

Sobre el empleo

Categoría: Atención a clientes - Call Center
Subcategoría: Atención al cliente
Educación mínima requerida: Universitario sin titulo

Detalles

Contratación:

Permanente

Horario:

Tiempo completo

Espacio de trabajo:

Desde casa

Descripción

Requirements:


  • Bachelor's degree
  • High English proficiency, both spoken and written.
  • The availability to work nights, weekends and holidays
  • Dedicated separate home office space free from distractions
  • High Speed (100mbps minimum) using Ethernet cable from modem (hardwired)
  • 2 plus years Customer Service experience.
  • 1 to 2 years related experience providing technical support
  • 1 or more years of Remote (working from home) experience.
  • Typing Proficiency of 40 WPM minimum
  • Working knowledge of Word, Excel, Outlook, and Teams.
  • Experience with Salesforce a plus
  • Experience using mobile devices such as cell phone, laptop, and tablet.
  • Experience accessing information from a Knowledge Management (KM) system.
  • Medical Device Industry background would be a plus.


Key Responsibilities:

  • 24-7-365 remote operation that will require working evenings, weekends, and holidays.
  • Provides level 1 support – via phone or chat, for new and existing Baxter products and systems.
  • Instructs customers on how to use hardware and software applications.
  • Records and documents all customer interactions properly in accordance with defined procedures, ensuring accuracy in reporting.
  • Interfaces and interacts effectively with Baxter employees, patients and customers.
  • Maintains product knowledge through continuous training to ensure that troubleshooting methods, SOPs, training manuals, and other reference materials are accurate and used appropriately.
  • Follows all Baxter Good Documentation Practices, adheres to training and consults knowledge base when resolving patient's issues and complaints.
  • Maintains compliance with laws protecting data privacy including HIPAA and Good Documentation Practices.
  • Other duties as assigned.


Offer:


  • $21,000 monthly gross salary
  • Law Benefits
  • Fully remote
  • Monday to Sunday 18:00 to 2:00 and 2:00 to 10:00 (2 fixed days off on weekday according to operation)
Recuerda que ningún reclutador puede pedirte dinero a cambio de una entrevista o un puesto. Asimismo, evita realizar pagos o compartir información financiera con las empresas.

ID: 20647168

También puedes buscar

Agente De Centro De Contacto

Asesor De Centro De Contacto

Representante De Servicio Al Cliente

VER MÁS

También puedes buscar

Agente De Centro De Contacto

Representante De Servicio Al Cliente

Agente De Servicio Al Cliente

Asesor De Centro De Contacto

Supervisor Del Centro De Contacto

Refina la ubicación de tu búsqueda

México

Ciudad de México, México

Nuevo León, México

VER MÁS

Refina la ubicación de tu búsqueda

México

Nuevo León, México

Ciudad de México, México

Monterrey, Nuevo León, México

Candidatos
Crea un CV
Inicia sesión
Preguntas frecuentes candidatos
ios
android
Empleos por clasificación
Vacantes por Estado
Vacantes por Ciudad
Vacantes por Categoría
Vacantes más buscadas
Vacantes por Contrato
Vacantes por Empresa
Buscar empleo en México y el mundo
Empresas
Busco talento / Publicar Anuncio
Ayuda para reclutadores
Preguntas frecuentes de reclutadores
OCC
Acerca de OCC
Blog
Trabaja en OCC
Ayuda

OCC D.R. © 1996-2025 Derechos reservados. Versión del sitio candy-serp@