BlogPublicar vacante
Crea un CV

Buscar empleo

Limpiar filtros

Bolsa de trabajo call center atencion a clientes Híbrido - OCC

52 resultados

Ordenar por: Relevancia

Relevancia

Fecha

Real Time Analyst

$19,000 - $21,000 Mensual

?? Location: Las Fuentes, Tlaquepaque, Jalisco | ?? Full-Time | ?? Hybrid/On-Site (if applicable) Are you passionate about optimizing resources and driving performance in dynamic environments? Join o ...

HERBALIFE INTERNACIONA...
Guadalajara, Jal.

Customer Experience Tier II

Sueldo no mostrado por la empresa

Welcome to Warner Bros. Discovery… the stuff dreams are made of. Who We Are… When we say, “the stuff dreams are made of,” we're not just referring to the world of wizards, dragons and superheroe ...

  • Prestaciones superiores a las de la ley
  • Fondo de ahorro
  • Vales de despensa
DISCOVERY NETWORKS MEX...
CDMX
Bolsa de trabajo DISCOVERY NETWORKS MEXICO

Customer Service and Sales Specialist

$20,000 - $23,000 Mensual

PosiTrace by Global Fleet Management is a rapidly growing Canadian SaaS company specializing in GPS tracking, with a global footprint. We are currently seeking an Customer Success Representative / ...

  • Excelente esquema de comisiones
  • Plan de crecimiento personal y laboral
  • Plan de carrera y crecimiento
GLOBAL FLEET MANAGEMEN...
Guadalajara, Jal.
Bolsa de trabajo GLOBAL FLEET MANAGEMENT S. DE R.L. DE C.V.

Bilingual customer service representative

$20,000 - $28,000 Mensual

Join Our Team as a Bilingual Customer Service Representative! Are you passionate about watches and obsessed with delivering exceptional customer experiences? Our eCommerce company in the USA is loo ...

Kelly Services
CDMX

Customer Support Analyst

Sueldo no mostrado por la empresa

We Are PepsiCo Join PepsiCo and Dare for Better! We are the perfect place for curious people, thinkers and change agents. From leadership to front lines, we're excited about the future and wor ...

Pepsico División Foods
CDMX

Support Agent (SLP Mexico)

$20,000 - $25,000 Mensual

Support Agent (SLP Mexico) Are you a great communicator with a technical edge? Are you eager to work in a fast pace environment and provide technical support to others? If so, we have a great opp ...

SURVALENT TECHNOLOGY C...
San Luis Potosí, SLP.
Bolsa de trabajo SURVALENT TECHNOLOGY CORPORATION MEXICO SA DE CV

Consigue un empleo

Al completar tu CV podrán verlo alrededor de 30 mil empresas.

create-account-srp

Representante de servicio al cliente

Sueldo no mostrado por la empresa

Descripción General El Representante de Servicio al Cliente es el principal punto de contacto para satisfacer las necesidades y requerimientos de partes y refacciones para los clientes en las op ...

AMADA DE MEXICO
Apodaca, N.L.

Supervisor de Call Center - Frontline

$30,000 - $32,000 Mensual

DHL Express México La compañía más internacional del mundo está buscando a su próximo: Supervisor de Operaciones Contact Center / Frontline Zona a laborar: Venustiano Carranza Requieres ...

DHL Express México S.A...
Venustiano Carranza, CDMX

Experienced Trainer (Call-Center Bilingual)

$18,000 - $20,000 Mensual

Summary Supports the training department by facilitating new hires and continuing education training, testing, and predicting performance, and reaching specified account key performance indicators u ...

  • Prestaciones de ley
  • Prestaciones superiores a las de la ley
  • Plan de carrera y crecimiento
ALORICA
CDMX
Bolsa de trabajo ALORICA

Experienced Trainer (Call-Center Bilingual)

Sueldo no mostrado por la empresa

Summary Supports the training department by facilitating new hires and continuing education training, testing, and predicting performance, and reaching specified account key performance indicators u ...

  • Prestaciones de ley
  • Prestaciones superiores a las de la ley
  • Plan de carrera y crecimiento
ALORICA
Guadalajara, Jal.
Bolsa de trabajo ALORICA

Experienced Trainer (Call-Center Bilingual)

$18,000 - $20,000 Mensual

Summary Supports the training department by facilitating new hires and continuing education training, testing, and predicting performance, and reaching specified account key performance indicators u ...

  • Prestaciones de ley
  • Prestaciones superiores a las de la ley
  • Plan de carrera y crecimiento
ALORICA
Puebla, Pue.
Bolsa de trabajo ALORICA

Experienced Trainer (Call-Center Bilingual)

Sueldo no mostrado por la empresa

Summary Supports the training department by facilitating new hires and continuing education training, testing, and predicting performance, and reaching specified account key performance indicators u ...

  • Prestaciones de ley
  • Prestaciones superiores a las de la ley
  • Plan de carrera y crecimiento
ALORICA
León, Gto.
Bolsa de trabajo ALORICA

Agente Call Center Bilingüe – Sourcing de Candidatos

$20,000 - $25,000 Mensual

Estamos en búsqueda de un Agente Bilingüe enfocado en Sourcing de Candidatos para cubrir vacantes en atención al cliente. Este puesto está orientado a la búsqueda activa y contacto telefónico con tale ...

Adecco
Benito Juárez, CDMX

Ejecutivo de atención a clientes bilingüe (recién egresados

$18,000 - $20,000 Mensual

¿Cuentas con inglés avanzado y buscas integrarte a una gran empresa para desarrollar tu perfil profesional? Tenemos la vacante ideal para ti. Ejecutivo Telefónico Bilingüe - Recién Egresados y/o ...

  • Prestaciones superiores a las de la ley
  • Prestaciones de ley
  • Excelente esquema de comisiones
WOW VENTA Y PROMOCION ...
Monterrey, N.L.
Bolsa de trabajo WOW VENTA Y PROMOCION EN EL SURESTE

Agente Trilingüe / Inglés, español y francés / Híbrido

$22,006 - $22,600 Mensual

Intégrate a laborar con nosotros como Agente de Reservaciones Trilingüe (Inglés, español y francés) para ayudarle a nuestros socios de USA y Canadá a salir de vacaciones. Funciones: Atenci ...

RESORT CONDOMINIUMS IN...
Polanco I Sección, Miguel Hidalgo, CDMX

CUSTOMER ADVOCACY

$17,710 - $20,000 Mensual

CUSTOMER ADVOCACY ?? Vacante: Ejecutivo de Atención a Clientes – Área de Reclamaciones Modalidad: HIBRIDA Área: Call Center ?? **¿Qué buscamos? Estamos en búsqueda de un(a) profesional bili ...

Intugo
Guadalajara, Jal.

Sé de los primeros en postularte

Agente Trilingüe (Frances-Inglés-Español)

$22,000 - $24,000 Mensual

Buscamos un Representante de Atención al Cliente Trilingüe para brindar un servicio excepcional a nuestros clientes de Norteamérica en Francés, Inglés y Español . Reponsable de garantizar una expe ...

  • Prestaciones superiores a las de la ley
  • Vales de despensa
HERBALIFE INTERNACIONA...
Querétaro, Qro.
Bolsa de trabajo HERBALIFE INTERNACIONAL DE MEXICO SA DE CV

Agente Trilingüe (Frances-Inglés-Español)

$22,000 - $24,000 Mensual

Buscamos un Representante de Atención al Cliente Trilingüe para brindar un servicio excepcional a nuestros clientes de Norteamérica en Francés, Inglés y Español . Reponsable de garantizar una expe ...

  • Prestaciones superiores a las de la ley
  • Vales de despensa
HERBALIFE INTERNACIONA...
Guadalajara, Jal.
Bolsa de trabajo HERBALIFE INTERNACIONAL DE MEXICO

Bilingual Customer Service Agent (Hybrid)

Sueldo no mostrado por la empresa

At American Express, our culture is built on a 175-year history of innovation, shared values and Leadership Behaviors, and an unwavering commitment to back our customers, communities, and colleagues. ...

  • Plan de carrera y crecimiento
  • Prestaciones superiores a las de la ley
  • Capacitación pagada
American Express Compa...
CDMX
Bolsa de trabajo American Express Company México, S.A. de C.V.

Ejecutivo de retención

Sueldo no mostrado por la empresa

Únete a nuestro equipo y contribuye en mejorar el futuro de las personas #AllianzMexico #LetsCareForTomorrow #TeamAllianz Estamos buscando: EJECUTIVO DE RETENCIÓN Acerca de la empresa: E ...

  • Prestaciones superiores a las de la ley
  • Atractivo esquema de bonos
  • Vales de despensa
ALLIANZ MEXICO SA COMP...
Miguel Hidalgo, CDMX
Bolsa de trabajo ALLIANZ MEXICO SA COMPAÑIA DE SEGUROS
  • 1
  • ...
  • 3

Hoy

Real Time Analyst

$19,000 - $21,000 Mensual

HERBALIFE INTERNACIONAL DE MEXICO SA DE CV en
Empresa verificada

Sobre el empleo

Categoría: Atención a clientes - Call Center
Subcategoría: Soporte
Educación mínima requerida: Universitario titulado

Detalles

Contratación:

Permanente

Horario:

Tiempo completo

Espacio de trabajo:

Híbrido

Descripción

?? Location: Las Fuentes, Tlaquepaque, Jalisco | ?? Full-Time | ?? Hybrid/On-Site (if applicable)

Are you passionate about optimizing resources and driving performance in dynamic environments? Join our team as a Workforce Management Specialist and play a key role in ensuring our Engagement Center runs smoothly and efficiently — all while enjoying benefits above the law and a supportive, growth-oriented culture.


?? What You'll Do

As a Workforce Management Specialist, you'll be responsible for:

  • Designing cost-efficient staffing models to meet weekly service goals.
  • Generating and communicating agendas and schedules to align staffing and development needs.
  • Making real-time adjustments to address unexpected changes in staffing or call volume.
  • Approving unplanned off-phone activities or time-off requests based on real-time availability.
  • Supporting the implementation of new systems to optimize Engagement Center resources.


?? Key Responsibilities

  • Daily agent attendance reporting
  • Real-time monitoring of service queues and channels
  • Volume forecasting vs. actual tracking
  • Real-time staff adjustments for optimal resource use
  • Scheduling outbound campaigns
  • Planning and scheduling off-phone activities (QA, meetings, etc.)
  • Managing agent time-off (vacations, unpaid leave, etc.)
  • Maintaining operational tools (Genesys Cloud CX, UCC Admin, RTR, Mentor)
  • Presenting Engagement Center performance results (SL, AHT, Abandonment, etc.)
  • Presenting agent performance metrics (Adherence, Absenteeism, etc.)


? What We're Looking For

Skills & Competencies:

  • Strong data analysis and interpretation skills
  • Intermediate Excel proficiency
  • Understanding of workload distribution and call center metrics
  • Excellent communication (verbal and written)
  • High attention to detail and organizational skills
  • Proactive, decisive, and goal-oriented
  • Ability to manage confidential information
  • Strong time management and multitasking abilities
  • Adaptability to change and fast-paced environments

Languages:

  • Spanish: Advanced
  • English: Intermediate (B1–B2)

Experience:

  • 1+ year in a similar role (team or resource management)
  • Experience with KPIs, data review, and performance tracking
  • Familiarity with learning methodologies and training evaluation

Education:

  • Bachelor's degree (or in progress) in a number-oriented field:
  • Business Administration, Economics, Logistics, Math, Statistics, or Engineering


?? What We Offer

  • Benefits above the law
  • A collaborative and inclusive work environment
  • Opportunities for career growth and development
  • The chance to work with cutting-edge tools and systems
Recuerda que ningún reclutador puede pedirte dinero a cambio de una entrevista o un puesto. Asimismo, evita realizar pagos o compartir información financiera con las empresas.

ID: 20627316

También puedes buscar

Agente De Centro De Contacto

Asesor De Centro De Contacto

Representante De Servicio Al Cliente

VER MÁS

También puedes buscar

Agente De Centro De Contacto

Representante De Servicio Al Cliente

Agente De Servicio Al Cliente

Asesor De Centro De Contacto

Supervisor Del Centro De Contacto

Refina la ubicación de tu búsqueda

México

Ciudad de México, México

Jalisco, México

VER MÁS

Refina la ubicación de tu búsqueda

México

Jalisco, México

Nuevo León, México

Ciudad de México, México

Guadalajara, Jalisco, México

Monterrey, Nuevo León, México

VER MÁS
Candidatos
Crea un CV
Inicia sesión
Preguntas frecuentes candidatos
ios
android
Empleos por clasificación
Vacantes por Estado
Vacantes por Ciudad
Vacantes por Categoría
Vacantes más buscadas
Vacantes por Contrato
Vacantes por Empresa
Buscar empleo en México y el mundo
Empresas
Busco talento / Publicar Anuncio
Ayuda para reclutadores
Preguntas frecuentes de reclutadores
OCC
Acerca de OCC
Blog
Trabaja en OCC
Ayuda

OCC D.R. © 1996-2025 Derechos reservados. Versión del sitio candy-serp@