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Bolsa de trabajo asistente tecnico Híbrido - OCC

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Help Desk Analyst

$20,000 - $21,000 Mensual

Who we are: Apex Systems is a leading professional services organization focused on providing solutions with real business value. We provide a customer-focused approach to building authentic part ...

  • Seguro de vida
  • Vales de despensa
  • Prestaciones superiores a las de la ley
Apex Systems LLC
Monterrey, N.L.
Bolsa de trabajo Apex Systems LLC

Ingeniero de servicio técnico

Sueldo no mostrado por la empresa

¿Tienes experiencia profesional como técnico de servicio? ¿Te gusta la relación y trato con el cliente? ¿Te gusta moverte por el territorio? Si respondiste que Sí a estas preguntas, entonces te ...

METTLER TOLEDO
CDMX
Bolsa de trabajo METTLER TOLEDO

Sé de los primeros en postularte

Ejecutivo soporte técnico TI

$14,000 Mensual

Acerca de la empresa TRANSMODAL SC es una reconocida empresa líder en el sector de logística y transporte en México, con una trayectoria de más de 20 años en el mercado. Nos destacamos por promo ...

  • Prestaciones de ley
TRANSMODAL SC
Veracruz, Ver.
Bolsa de trabajo TRANSMODAL SC

Customer service specialist

$21,000 - $25,000 Mensual

Únete a Kelly: Donde las oportunidades son ilimitadas. En Kelly, nos dedicamos a conectar al talento con el mundo laboral de manera que enriquezca sus vidas y a las empresas con personas talentosas q ...

Kelly Services
Miguel Hidalgo, CDMX

TECNICO INSTRUMENTISTA

$8,500 - $13,500 Mensual

Descripción del empleo: Instrumentista en implantes de Ortopedia y Traumatología / Vendedor Estamos buscando un instrumentista/vendedor altamente motivado y capacitado para unirse a nuestro e ...

BIOATERI
CDMX

Sé de los primeros en postularte

  • 1

Hace 5 días

Help Desk Analyst

$20,000 - $21,000 Mensual

Apex Systems LLC en
Company logo

Sobre el empleo

Categoría: Tecnologías de la Información - Sistemas
Subcategoría: Soporte técnico
Educación mínima requerida: Bachillerato

Detalles

Contratación:

Permanente

Horario:

Tiempo completo

Espacio de trabajo:

Híbrido

Beneficios

  • Seguro de vida
  • Vales de despensa
  • Prestaciones superiores a las de la ley

Descripción

Who we are:


Apex Systems is a leading professional services organization focused on providing solutions with real business value. We provide a customer-focused approach to building authentic partnerships with our clients.


What we look for:


We seek a Help Desk Analyst who will be responsible for providing Tier2 technical assistance and support related to computer systems, hardware, or software. Responds to queries, runs diagnostic programs, isolate problem, determines and implement solutions.


Responsibilities


  • Serve as the first line of contact for internal customers seeking technical assistance via inbound dialer or online requests.
  • Able to take high call volume through the inbound calls system.
  • The ability to effectively communicate with both Customer and Team members.
  • Performing remote troubleshooting through diagnostic techniques and pertinent probing questions that will assist in the gaining the information to resolve the issue.
  • Determining the best solution based on the issue and details provided by customers.
  • Skillfully guide the customer through problem-solving processes.
  • Install, modify, and repair computer software.
  • Resolve technical problems with Local Area Networks (LAN), Wide Area Networks (WAN), and other systems by using provided tools and information documents.
  • Follow up with customers to ensure issue has been resolved.
  • Properly document service tickets with the troubleshooting steps that were used to resolve the issue.
  • Communicate with co-workers using the provided remote channel to research and corroborate the best solution to resolve problems.
  • Must be able to interact and focus on a remote environment.
  • Must be punctual and dependable.
  • Must be able to work flexible hours and weekends and willing to work all other tasks deemed necessary by Management.


Requirements


  • 1 - 2 years of experience as a help desk technician or other customer support role.
  • Tech savvy with working knowledge of office automation products, databases and remote control.
  • Good understanding of computer systems and its functions.
  • Ability to diagnose and resolve basic technical issues.
  • Proficiency in English.
  • Excellent communication skills both verbal and written.
  • Customer-oriented and cool-tempered.
  • The ability to work well with a Team.


Technical Skills Needed:

  • ServiceNow
  • Five9
  • Active Directory
  • VPN
  • Win10
  • Microsoft O365
  • Remote Desktop
  • SCCM
  • AD Audit
  • SolarWinds
  • Excel
  • TeamViewer
  • Printers


Nice to have

  • Azure
  • Bachelor's degree in information technology or related field
Recuerda que ningún reclutador puede pedirte dinero a cambio de una entrevista o un puesto. Asimismo, evita realizar pagos o compartir información financiera con las empresas.

ID: 20531451

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