BlogPublicar vacante
Crea un CV

Buscar empleo

Limpiar filtros

Bolsa de trabajo asistente de staff tiempo completo Presencial - OCC

1 resultados

Ordenar por: Relevancia

Relevancia

Fecha

Bilingual Administrative Assistant

$23,000 - $25,000 Mensual

Bilingual Administrative Assistant Objective: He/she is a liaison between the Area Director and the executives and employees of the organization. The /the Executive Assistant is responsible fo ...

  • Fondo de ahorro
  • Seguro de vida
  • Prestaciones superiores a las de la ley
Empresa confidencial
Anzures, Miguel Hidalgo, CDMX
  • 1

Hoy

Bilingual Administrative Assistant

$23,000 - $25,000 Mensual

Empresa confidencial en
Empresa verificada

Sobre el empleo

Categoría: Administrativo
Subcategoría: Auxiliar administrativo
Educación mínima requerida: Universitario sin titulo

Detalles

Contratación:

Permanente

Horario:

Tiempo completo

Espacio de trabajo:

Presencial

Beneficios

  • Fondo de ahorro
  • Seguro de vida
  • Prestaciones superiores a las de la ley

Descripción

Bilingual Administrative Assistant



Objective:

He/she is a liaison between the Area Director and the executives and employees of the organization. The /the Executive Assistant is responsible for managing a wide range of support tasks related to the area staff.



Main Activities:


- Responsible for the agenda (daily planner) of the Area Director to coordinate meetings.

- Responsible for the administration of the travel expense system.

- Manages the administrative systems established in the area.

- Provides administrative support to other department functions.

- Maintains corporate contacts.

- Attends and follows up on telephone calls received in the area.

- Manages and follows up on email communications or written documents.

- Prepares materials for executive presentations.

- Reviews and maintains custody of various types of reports and documents.

- Organizes travel schedules and makes reservations for your team and area.

- Prepares invoices, reports, memos, letters, performance information and other documents, using word processing, spreadsheet, database or presentation software.

- Makes restaurant and hotel reservations.

- Coordinates, if necessary, drivers for courier and transportation of executives from Mexico and visitors from other countries.


Requirements:

- Gender: Indistinct

- Grade: Bachelor's degree in Business Administration, International Relations or related field.

- Availability of Schedule: Full time. On-site at the corporate offices.

- English level: Bilingual

- Microsoft Office: Advanced

- Technical knowledge: Proficient in computer equipment. Experience in agenda management. Proficiency in administrative support processes.



Work Competencies:


- Planning and organization.

- Flexibility - Adaptability.

- Customer oriented.

- Proactive.

- Self-directed.

- Confidentiality.

Recuerda que ningún reclutador puede pedirte dinero a cambio de una entrevista o un puesto. Asimismo, evita realizar pagos o compartir información financiera con las empresas.

ID: 20642470

También puedes buscar

Asistente De Recursos Humanos

Ayudante De Recursos Humanos

Miembro Del Personal

VER MÁS

También puedes buscar

Asistente De Recursos Humanos

Miembro Del Personal

Ayudante De Recursos Humanos

Voluntariado

Refina la ubicación de tu búsqueda

México

Ciudad de México, México

Miguel Hidalgo, Ciudad de México, México

VER MÁS

Refina la ubicación de tu búsqueda

México

Miguel Hidalgo, Ciudad de México, México

Ciudad de México, México

Anzures, Miguel Hidalgo, Ciudad de México, México

Candidatos
Crea un CV
Inicia sesión
Preguntas frecuentes candidatos
ios
android
Empleos por clasificación
Vacantes por Estado
Vacantes por Ciudad
Vacantes por Categoría
Vacantes más buscadas
Vacantes por Contrato
Vacantes por Empresa
Buscar empleo en México y el mundo
Empresas
Busco talento / Publicar Anuncio
Ayuda para reclutadores
Preguntas frecuentes de reclutadores
OCC
Acerca de OCC
Blog
Trabaja en OCC
Ayuda

OCC D.R. © 1996-2025 Derechos reservados. Versión del sitio candy-serp@