Aún no hay resultados para tu búsqueda
Encontramos estas vacantes similares que podrían interesarte.
Hace 1 día
Office Manager
Si el reclutador te contacta podrás conocer el sueldo
Randstad en
Esta es una vacante externa, deberás completar el proceso en el sitio de la empresa.
Sobre el empleo
Categoría: Educación
Subcategoría: Dirección académica
Educación mínima requerida:
Detalles
Horario:
Tiempo completoEspacio de trabajo:
PresencialDescripción
Descripcion Cliente y Vacante
?? Office Manager | Mexico CityInternational company in the fashion/textile industry
Responsabilidades o actividades:
Office Manager with solid administrative experience in international companies to oversee the operations of the office in Mexico City. This role will provide support to the local team, manage general office administration, coordinate vendors, and follow up on basic accounting and operational tasks.
Requisitos o experiencia:
Requirements: - 7–10 years of experience in similar roles - Degree in Business Administration, Accounting, International Business, or related fields - Advanced English (daily interaction with global teams) - Experience managing vendors and basic accounting tasks - Experience opening a new office is a plus
Habilidades
Key skills: - Highly organized and self-driven - Hands-on, execution-oriented mindset
Certificaciones
- Strong interpersonal and communication skills - Problem-solving and decision-making capabilities
Nivel de Estudios
Universidad
Oferta Laboral
Competitive Salary
?? Office Manager | Mexico CityInternational company in the fashion/textile industry
Responsabilidades o actividades:
Office Manager with solid administrative experience in international companies to oversee the operations of the office in Mexico City. This role will provide support to the local team, manage general office administration, coordinate vendors, and follow up on basic accounting and operational tasks.
Requisitos o experiencia:
Requirements: - 7–10 years of experience in similar roles - Degree in Business Administration, Accounting, International Business, or related fields - Advanced English (daily interaction with global teams) - Experience managing vendors and basic accounting tasks - Experience opening a new office is a plus
Habilidades
Key skills: - Highly organized and self-driven - Hands-on, execution-oriented mindset
Certificaciones
- Strong interpersonal and communication skills - Problem-solving and decision-making capabilities
Nivel de Estudios
Universidad
Oferta Laboral
Competitive Salary
Recuerda que ningún reclutador puede pedirte dinero a cambio de una entrevista o un puesto. Asimismo, evita realizar pagos o compartir información financiera con las empresas.
ID: 20604910
También puedes buscar
También puedes buscar
Refina la ubicación de tu búsqueda
Refina la ubicación de tu búsqueda