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Bolsa de trabajo en hays Tecnologías de la Información Sistemas indeterminado Presencial - OCC

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CUSTUMER SUPPORT SPECIALIST

$20,000 - $25,000 Mensual

At Hays we are looking for the best TALENT CUSTUMER SUPPORT SPECIALIST 1 year of experience RESPONSIBILITIES The essential functions include the following. Additional duties may be as ...

HAYS RESPONSE
CDMX

Senior software engineer

$45,000 - $55,000 Mensual

Sobre este puesto Estamos buscando un Desarrollador de Software versátil para contribuir al desarrollo de soluciones de software de vanguardia y apoyar al equipo en la conceptualización, diseño, d ...

  • Prestaciones superiores a las de la ley
  • Plan de carrera y crecimiento
  • Capacitación pagada
HAYS RESPONSE
Monterrey, N.L.
Bolsa de trabajo HAYS RESPONSE
  • 1

Hace 1 mes

CUSTUMER SUPPORT SPECIALIST

$20,000 - $25,000 Mensual

HAYS RESPONSE en
Empresa verificada

Sobre el empleo

Categoría: Tecnologías de la Información - Sistemas
Subcategoría: Soporte técnico
Educación mínima requerida: Universitario titulado

Detalles

Contratación:

Permanente

Horario:

Tiempo completo

Espacio de trabajo:

Presencial

Descripción

At Hays we are looking for the best TALENT


CUSTUMER SUPPORT SPECIALIST


1 year of experience


RESPONSIBILITIES

The essential functions include the following. Additional duties may be assigned when needed.

· Prompt customers for information necessary to troubleshoot problem reports

· Reach out to customers by phone and / or screen share as necessary to understand problem reports

· Identify solutions to problem reports and deliver them to customers

· Help customers understand R365 software operations, catering, scheduling, and manager log functions

· Route non-operations customer issues to appropriate teams and team members

· Diagnose and document software defects and escalate them to Operations Support, Manager or Lead

· Participate in live chats

· Manage personal queue of customer tickets

· Identify gaps in company self-help documentation

· Train and mentor new team members at the request of Support management



QUALIFICATIONS

· Bachelor's degree with emphasis in business and / or finance and / or accounting preferred

· Restaurant industry experience

· Strong understanding of general business principles

· Excellent problem-solving skills

· Strong customer service skills

· Clear and effective oral and written communication

· Strong grasp of software and internet technologies

Recuerda que ningún reclutador puede pedirte dinero a cambio de una entrevista o un puesto. Asimismo, evita realizar pagos o compartir información financiera con las empresas.

ID: 20528671

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