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Customer Service Manager – Logistics Services

$1 Mensual

Position Summary: The Customer Service Manager is responsible for leading and managing the day-to-day operations of the Customer Service team at JST Logistics.Main Responsibilities: Oversee communicat ...

Human Quality
Monterrey, N.L.

Sales Development Representative

$2 - $3 Mensual

¿Te apasionan las ventas y el desarrollo de negocios? Únete a nuestro equipo como Sales Development Representative y contribuye directamente al crecimiento de la empresa.Descripción del puesto:Buscamo ...

Human Quality

Supervisor de Proyecto - Enfoque al sector Salud

$1 Mensual

Acerca de la empresaHuman Quality es una empresa líder en la gestión de proyectos, con más de 10 años de experiencia impulsando iniciativas de mejora continua en distintos sectores. En esta ocasión, e ...

Human Quality

Contador Sr

$1 - $2 Mensual

Buscamos integrar a nuestro equipo un profesional Contador Sr con sólida experiencia en contabilidad general y análisis financiero.Requisitos: Licenciatura en Contaduría concluida con título. Mínimo 5 ...

Human Quality

Especialista en Desarrollo de negocios y Alianzas Estratégicas

$1 - $2 Mensual

Propósito del PuestoFortalecer la presencia institucional y la imagen pública de la empresa a través del relacionamiento estratégico y la participación activa en eventos del sector, asociaciones, orga ...

Human Quality

Public Relations Specialist

$1 - $2 Mensual

About Human Quality:With over 29 years in the market, Human Quality is a leading company in the specialized services sector, offering recruitment, payrolling, headhunting, and a wide range of human re ...

Human Quality

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Al completar tu CV podrán verlo alrededor de 30 mil empresas.

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AGENTE TELEFÓNICO

$1 - $2 Mensual

Únete al equipo de Human Quality!Estamos en búsqueda de un Agente Telefonico apasionado y comprometido para brindar una experiencia excepcional a nuestros colaboradores.Requisitos:Experiencia en atenc ...

Human Quality

Agente Bilingüe

$1 - $2 Mensual

Forma parte de nuestro equipo como Agente Bilingüe y lleva tus habilidades al siguiente nivel.Estamos en búsqueda de una persona con habilidades excepcionales de comunicación y liderazgo para unirse a ...

Human Quality

Auxiliar de Nóminas

$1 Mensual

Human Quality es una empresa líder en el sector de recursos humanos con más de 10 años de experiencia en el mercado mexicano. Nuestra misión es brindar soluciones integrales en gestión del talento hum ...

Human Quality

Especialista en Relaciones Públicas Corporativas

$1 - $2 Mensual

Acerca de Human Quality:Con mas de 29 años en el mercado, Human Quality es una empresa líder en el sector de servicios especializados, reclutamiento, payrolling, head hunting y otros servicios del áre ...

Human Quality
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Hace 1 día

Customer Service Manager – Logistics Services

$0 - $1 Mensual

Human Quality en
Empresa verificada

Esta es una vacante externa, deberás completar el proceso en el sitio de la empresa.

Sobre el empleo

Categoría: Servicios generales - Oficios - Seguridad
Subcategoría: Otros oficios
Educación mínima requerida:

Detalles

Contratación:

Honorarios, Permanente

Horario:

Tiempo completo

Espacio de trabajo:

Presencial

Descripción

Position Summary: The Customer Service Manager is responsible for leading and managing the day-to-day operations of the Customer Service team at JST Logistics.Main Responsibilities: Oversee communication between team members, account managers, and customer contacts. Ensure customer satisfaction through regular meetings and participation in business reviews. Collaborate with logistics coordinators and account managers to deliver a premium customer service experience both internally and externally. Maintain regular communication with customers and internal departments to meet and exceed customer service standards. Work with the Quality Manager and customers to develop and implement Standard Operating Procedures (SOPs). Partner with the Carrier Relations Manager to laun Oversee communication between team members, account managers, and customer contacts. Ensure customer satisfaction through regular meetings and participation in business reviews. Collaborate with logistics coordinators and account managers to deliver a premium customer service experience both internally and externally. Maintain regular communication with customers and internal departments to meet and exceed customer service standards. Work with the Quality Manager and customers to develop and implement Standard Operating Procedures (SOPs). Partner with the Carrier Relations Manager to launch and follow up with new customers. Monitor service failures and manage corrective action processes according to established procedures. Provide timely and accurate information to the team to align with customer expectations regarding transit times, on-time pickups and deliveries, tracking, and KPIs. Offer coaching, training, and development opportunities to enhance team performance and morale. Promote company goals by fostering a positive and motivating work environment. Conduct regular business reviews using analytics to identify growth opportunities. Perform performance reviews, evaluations, and disciplinary actions for customer service team members. Identify and resolve problems early and proactively seek ways to prevent issues. Other Responsibilities: Assist in the hiring process. Qualifications: Bilingual in English and Spanish (required). Minimum of 3 years' experience in Transportation/Logistics and at least 1 year in a supervisory role. Knowledge of AS400 and McLeod systems (preferred). Familiarity with CTPAT standards. Proficient with computers and relevant software applications. Excellent organizational and time management skills. Strong interpersonal and management skills. Excellent communication skills with strong problem-solving aptitude. Experience: Bachelor's degree plus 3 years of experience in logistics is required, or 5 years of equivalent experience in the Logistics/Transportation industry. Location: Monterrey, NLJob Type: Full-time with full benefitsSalary: Competitive, based on market standards and candidate's experience
Recuerda que ningún reclutador puede pedirte dinero a cambio de una entrevista o un puesto. Asimismo, evita realizar pagos o compartir información financiera con las empresas.

ID: 20661288