BlogPublicar vacante
Crea un CV

Buscar empleo

Limpiar filtros

Bolsa de trabajo Call center (Atención a clientes Call Center) indeterminado - OCC

11 resultados

Ordenar por: Relevancia

Relevancia

Fecha

Service Client Team Leader (Call Center environment)

$35,000 - $40,000 Mensual

Job Description of a Group Lead I. Job Description This position is key in maintaining daily operational rigor, establishing successful client partnership, and paving the way for ...

WIPRO TECHNOLOGIES SA ...
San Pedro Tlaquepaque, Jal.

Jefe de Call Center

$28,000 - $30,000 Mensual

JEFE DE CALL CENTER AGENCIA AUTOMOTRIZ Propósito del puesto: Supervisar y facilitar el cumplimiento y apego a los procesos establecidos para el área de Atención a Clientes y Ventas. Licencia ...

Plaza Mundial, S.A. de...
Monterrey, N.L.

Gerente de Operaciones Sector Fintech

$35,000 - $45,000 Mensual

Oferta Laboral: Gerente de Operaciones – Call Center (Fintech) Ubicación: Ciudad de México Tipo de puesto: Tiempo completo Modalidad: Presencial Área: Operaciones – Atención al Cliente / ...

INTERVALO FINANZAS SA ...
CDMX

Bilingüal Quality Coordinator – Call Center

Sueldo no mostrado por la empresa

A Latin American company specializing in business-to-client relationships through Contact Center and BPO operations. NOW HIRING: Bilingual Quality Coordinator – Call Center Object ...

Empresa confidencial
Miguel Hidalgo, CDMX

Head of Collection/ Coordinador de cobranza

$35,000 - $45,000 Mensual

Join UltraDinero and lead the collection strategy that drives real impact! At UltraDinero , a SOFOM specialized in microloans, we are looking for our next Head of Collection — a proactive, ana ...

  • Prestaciones de ley
  • Plan de carrera y crecimiento
OPERADORA FIJI
Roma Norte, Cuauhtémoc, CDMX
Bolsa de trabajo OPERADORA FIJI

Gerente Redes Sociales Call Center

$25,000 - $30,000 Mensual

CENTRO DE SOLUCIONES TOTALPLAY SOLICITA GERENTE DE MONITOREO DE REDES SOCIALES PARA CALL CENTER Funciones Seguimiento, contención y solución a las publicaciones de usuarios y clientes en ...

Empresa confidencial
Benito Juárez, CDMX

Consigue un empleo

Al completar tu CV podrán verlo alrededor de 30 mil empresas.

create-account-srp

Gerente de Operaciones de Instalaciones de Servicios / call center

Sueldo no mostrado por la empresa

Empresa Líder en el sector se encuentra en búsqueda de un talentoso y proactivo Gerente de Operaciones de Instalaciones de Servicios / Call Center para unirse a nuestro equipo de trabajo. Requisit ...

Empresa confidencial
CDMX

Quality Senior Manager

$30,000 - $35,000 Mensual

Summary Support Managers in the decision-making process and in general, throughout the shared strategy in the market, working hand in hand with the Quality Director in the management of high-level st ...

Teleperformance
CDMX

Gerente de call center

Sueldo no mostrado por la empresa

Empresa Líder en el sector se encuentra en búsqueda de un talentoso y proactivo Gerente de Call Center para unirse a nuestro equipo de trabajo. Requisitos del puesto: · Escolaridad: Licenciatura ...

Empresa confidencial
CDMX

Business Supervisor- Call Center

$30,000 - $40,000 Mensual

Business Supervisor- Call Center & Debt Collection Location: Narvarte, Benito Juárez, Mexico City (CDMX) Schedule: Monday to Saturday, 9:00 AM – 6:30 PM Salary: MXN \$30,000–\$40,000 gro ...

Corporativo Laboral y ...
Piedad Narvarte, Benito Juárez, CDMX

Head of Verifications (mesa de control) Fintech

$30,000 - $40,000 Mensual

Responsibilities: Ensure that proper risk assessment is conducted for all new and existing customers. Ensure smooth and compliant onboarding of customers, reviewing and approving customer identifi ...

  • Prestaciones de ley
  • Excelente esquema de comisiones
  • Seguro de Gastos Medicos Mayores
CREDITO365
Miguel Hidalgo, CDMX
Bolsa de trabajo CREDITO365
  • 1

Refina la ubicación de tu búsqueda

México

Ciudad de México, México

Benito Juárez, Ciudad de México, México

VER MÁS

Refina la ubicación de tu búsqueda

México

Benito Juárez, Ciudad de México, México

Piedad Narvarte, Benito Juárez, Ciudad de México, México

Ciudad de México, México

Miguel Hidalgo, Ciudad de México, México

Cuauhtémoc, Ciudad de México, México

VER MÁS
Candidatos
Crea un CV
Inicia sesión
Preguntas frecuentes candidatos
ios
android
Empleos por clasificación
Vacantes por Estado
Vacantes por Ciudad
Vacantes por Categoría
Vacantes más buscadas
Vacantes por Contrato
Vacantes por Empresa
Buscar empleo en México y el mundo
Empresas
Busco talento / Publicar Anuncio
Ayuda para reclutadores
Preguntas frecuentes de reclutadores
OCC
Acerca de OCC
Blog
Trabaja en OCC
Ayuda

OCC D.R. © 1996-2025 Derechos reservados. Versión del sitio candy-serp@

Hoy

Service Client Team Leader (Call Center environment)

$35,000 - $40,000 Mensual

WIPRO TECHNOLOGIES SA DE CV en
Empresa verificada

Sobre el empleo

Categoría: Atención a clientes - Call Center
Subcategoría: Call center
Educación mínima requerida: Universitario titulado

Detalles

Contratación:

Permanente

Horario:

Tiempo completo

Espacio de trabajo:

Presencial

Descripción

Job Description of a Group Lead


I.            Job Description


This position is key in maintaining daily operational rigor, establishing successful client partnership, and paving the way for new business opportunities for the company. 


Principal Responsibilities:


·       Assists Operations Manager in ensuring smooth daily operations

·       Provides excellent customer service and determines the needs of the client

·       Implements and oversees the quality of deliverables and manages team relationships effectively to ensure exceptional performance.

·       Balances the needs of key stakeholders and ensures the teams that they are assigned with are aware of the combined end goals.

·       Establishes operational objectives and work plans, delegate assignments to subordinate Team Leads when necessary and conducts regular meetings to improve productivity, product knowledge, and customer satisfaction.

·       Manages and drives performance from the Team Leads and associates in meeting SLAs.

·       Participates in the development and presentation of proposals for business development

·       Analyzes performance trends and provide process improvements and resolution

·       Collaborates with Support groups in identifying gaps in the process and providing action plans and resolution

·       Manages program attrition

·       Assists Operations Manager in maximizing profit and reducing loss



II.               Qualifications:

·       Bachelor Degree

·       Experience in call center or BPO environment

·       At least 3 years in a supervisory role in a similar process



III.             Skills Required

·       Exceptional English verbal and written communication skills

·       Effective client management

·       Attention to detail and ability to multitask

·       Excellent decision making skills

·       Self-motivated and able to motivate others by providing constructive feedback

·       Ability to work well under pressure with minimal supervision

·       Proficient with Microsoft Office with strong emphasis on Excel

Recuerda que ningún reclutador puede pedirte dinero a cambio de una entrevista o un puesto. Asimismo, evita realizar pagos o compartir información financiera con las empresas.

ID: 20669856