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Bolsa de trabajo Call center (Atención a clientes Call Center) en Nuevo León indeterminado - OCC

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Relevancia

Fecha

Bilingual Call Center Agent

$15,000 - $18,000 Mensual

We're Hiring! – Customer Service Representative (Advanced English Required) Location: Monterrey, Nuevo León (On-site) Do you enjoy helping others and speak fluent English? This could be ...

  • Prestaciones de ley
  • Atractivo esquema de bonos
  • Capacitación pagada
Centris Information Se...
Monterrey, N.L.
Bolsa de trabajo Centris Information Services.

Customer Service - Weekends Off

$15,000 - $16,000 Mensual

Customer Service Representative – U.S. Credit Repair Campaign Location: Monterrey, Downtown Full-time | Monday to Friday, 7:00 AM – 4:00 PM Are you passionate about helping others and looki ...

HEXAWARE TECHNOLOGIES ...
Monterrey, N.L.

Vendedor de mostrador para Ferretería

$11,900 - $12,000 Mensual

Posición: Ventas Mostrador para ferretería Referencia: VNTMOS-LI-LI0092-SPN Lugar de trabajo: San Pedro, N.L Descripción: Estamos en búsqueda de personal con experiencia en at ...

WURZEL CONSULTING GROUP
San Pedro Garza García, N.L.

Atención a Clientes - Lunes a Sábado + Bonos

$8,481 - $10,000 Mensual

En Atento , combinamos tecnología avanzada con el talento humano para ofrecer experiencias excepcionales a los clientes de las marcas más importantes del mundo. Nos apasiona ayudar a las personas y t ...

  • Prestaciones de ley
  • Atractivo esquema de bonos
  • Capacitación pagada
Atento Servicios, S. A...
Monterrey, N.L.

Sé de los primeros en postularte

Agente de cobranza

$9,000 - $12,000 Mensual

Hola! En Clínicas del Azúcar estamos buscando tu talento para integrarte a nuestro nuevo call center en Guadalupe como Agente de Cobranza . Requisitos del perfil: Experiencia mínima de 1 año e ...

  • Prestaciones de ley
  • Vales de despensa
  • Capacitación pagada
Clínicas del Azúcar
Guadalupe, N.L.
Bolsa de trabajo Clínicas del Azúcar
  • 1

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México

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OCC D.R. © 1996-2025 Derechos reservados. Versión del sitio candy-serp@

Hace 2 sem

Bilingual Call Center Agent

$15,000 - $18,000 Mensual

Centris Information Services. en
Empresa verificada
Company logo

Sobre el empleo

Categoría: Atención a clientes - Call Center
Subcategoría: Call center
Educación mínima requerida: Secundaria

Detalles

Contratación:

Permanente

Horario:

Tiempo completo

Espacio de trabajo:

Presencial

Beneficios

  • Prestaciones de ley
  • Atractivo esquema de bonos
  • Capacitación pagada

Descripción

We're Hiring! – Customer Service Representative

(Advanced English Required)


Location: Monterrey, Nuevo León (On-site)


Do you enjoy helping others and speak fluent English? This could be the perfect opportunity for you!


At Centris, we're a U.S.-based customer contact center that specializes in bilingual (English & Spanish) customer service and support. With offices in Monterrey, Aguascalientes, we're growing fast — and we want you to grow with us!


What You'll Do:

As a Customer Service Representative, you'll be the first point of contact for our clients. You'll provide friendly, helpful support and ensure each customer has a great experience with us.


What You'll Need:

  • Previous experience in customer service (preferred call center or in-person )
  • English (B2–C2 level) – you'll use it every day!
  • Strong computer and typing skills
  • Attention to detail and a positive attitude


What We Offer:

  • Competitive salary
  • Weekly payments
  • Law-compliant benefits
  • Performance bonuses
  • 2 days off
  • Morning and afternoon shifts
  • Opportunities for growth and development

?

Extra Perks:

  • Discounts with local schools and restaurants
  • Free on-site parking
  • On-site cafeteria
  • Employee referral program (get rewarded for bringing great people!)
  • Exclusive employee discounts
  • Digital Medical Service (Nutritionist, Psychologist)
  • Discounts with opticians
  • Discounts and preferential prices on dental treatments and cleanings.
  • And more...


Work Schedule:


  • Full-time (40 or 48 hours/week)
  • Monday to Friday


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At Centris, we value people, teamwork, and great service. We can't wait to meet you!

Recuerda que ningún reclutador puede pedirte dinero a cambio de una entrevista o un puesto. Asimismo, evita realizar pagos o compartir información financiera con las empresas.

ID: 20648704