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Hoy
Service Desk Jr Bilingüe - Monterrey
Si el reclutador te contacta podrás conocer el sueldo
Sobre el empleo
Detalles
Contratación:
PermanenteHorario:
Tiempo completoEspacio de trabajo:
PresencialDescripción
Softtek - Ofrecemos soluciones de Tecnología de la Información y proceso de negocio, 100% mexicana con más de 30 años en el mercado. Contamos con presencia global en América, Europa y Asia con centros de desarrollo en México, Estados Unidos, España, India, China, y América del Sur.
Te invitamos a unirte a nuestro equipo de trabajo, estamos buscando “Service Desk Jr Bilingüe” que cubra el siguiente perfil:
Escolaridad: Lic. /Ing. en Sistemas, Informática, o afín
Asignación Laboral: Presencial - Monterrey
Inglés: Avanzado, capaz de mantener conversaciones.
Disponibilidad de Rolar Turnos.
Conocimientos y experiencia mínima de 2 años en:
Technical, Business & Role Skills
We are seeking a proactive and detail-oriented Service Desk role to join our IT team. The successful candidate will be responsible for providing first-line technical support to end users, resolving incidents and requests, and applications for performance issues. This role requires excellent customer service skills, problem-solving skills, strong communication abilities, and a keen eye for identifying and escalating potential issues to maintain smooth and reliable IT operations.
Activities to Perform:
Assist in the development or execution of tasks under guidance
Participating in team meetings and contributing ideas
Document processes and maintain accurate records
Continuously learn and apply new skills and tools
Serve as the first point of contact for users seeking technical assistance via phone, email, or help desk tickets.
Troubleshoot and resolve basic hardware, software, and network issues; escalate complex problems to higher-tier support when necessary.
Track, prioritize, and document all support activities and incidents in the ticketing system, ensuring timely and accurate updates.
Provide users with timely updates and ensure excellent customer service throughout the resolution process.
Assist with user account management, password resets, software installations, and other administrative IT tasks.
Interesados favor de enviar CV actualizado indicando sus pretensiones económicas, con el título de la vacante como asunto.
ID: 20676765