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Join the Volaris Family as a Chatbot Management Analyst At Volaris, we believe in going further and always finding a way without losing sight of how we get there. We're all on the same flight pat ...

Volaris
Álvaro Obregón, CDMX

Lider de Flota (Motores y Contratos Aeronáuticos)

Sueldo no mostrado por la empresa

Únete a la gran Familia Volaris como Lider Flota ? En Volaris nos importa llegar más lejos y buscar siempre el cómo sí… sin perder de vista la forma de llegar a los resultados que nos ubican donde ...

  • Prestaciones superiores a las de la ley
  • Plan de carrera y crecimiento
Volaris
Santa Fe, Álvaro Obregón, CDMX
Bolsa de trabajo Volaris

Desarrollador Android

$36,000 - $40,000 Mensual

Únete a la gran Familia Volaris como Especialista Desarrollo Móvil: Nosotros: En Volaris nos importa llegar más lejos y buscar siempre el cómo sí… sin perder de vista la forma de llegar a los res ...

Volaris
Álvaro Obregón, CDMX

Android developer

Sueldo no mostrado por la empresa

Join the great Volaris Family as a Mobile Development Specialist About us: At Volaris, we're committed to going further and always finding a way forward — without losing sight of how we get t ...

Volaris
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Hace 1 día

Chatbot Management Analyst

Si el reclutador te contacta podrás conocer el sueldo

Volaris en
Empresa verificada

Sobre el empleo

Categoría: Tecnologías de la Información - Sistemas
Subcategoría: Administrador de sistemas
Educación mínima requerida: Universitario titulado

Detalles

Contratación:

Permanente

Horario:

Tiempo completo

Espacio de trabajo:

Híbrido

Descripción

Join the Volaris Family as a Chatbot Management Analyst


At Volaris, we believe in going further and always finding a way without losing sight of how we get there. We're all on the same flight path, working together to reach new heights. We belong, we collaborate, and we're proud to be the Family that's transformed the aviation industry.

Since 2019, we've been the #1 airline in Mexico! Today, we operate over 242 routes across 8 countries in North, Central, and South America. Our mission is to create and deliver unforgettable travel experiences… and paint the skies purple!


As a Chatbot Management Analyst, you'll play a key role in designing, implementing, and optimizing digital solutions to automate key chat-based customer service processes across our Call Center and CRM. Your goal will be to deliver a seamless and unified experience for our customers across all digital channels. You'll also lead the standardization and automation of communication processes during flight disruptions to ensure clear, timely, and consistent updates to our customers.


What we're looking for:

  • Degree in Systems Engineering, Computer Science, IT, or a related field
  • At least 1 year of experience in process automation, customer experience, CRM, or digital platforms
  • Knowledge of AI languages, chatbots, software development, CRM tools, and APIs
  • Advanced English proficiency


What you'll be doing:

  • Continuously monitor operations and market trends to enhance and develop digital solutions
  • Implement new features to digitize and automate tasks currently handled by Call Center agents
  • Ensure a consistent digital experience across all customer channels (Omnichannel)
  • Monitor and maintain the performance and functionality of all digital communication platforms


Sound like a fit? Don't miss this opportunity — we'd love to have you on board!

Recuerda que ningún reclutador puede pedirte dinero a cambio de una entrevista o un puesto. Asimismo, evita realizar pagos o compartir información financiera con las empresas.

ID: 20664256